Gå til innhold

Hva gjør du når du er hjemme på kvelden og "bare skal slappe av"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Catalina Culès

Ser på tv, leser og  sitter på dataen.

Endret av Catalina Culès
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når jeg har kvelden for meg selv og kan gjøre hva jeg vil (dvs. typisk når mannen er borte og barna sover, noe som betyr at jeg må holde meg innen husets vegger), strikker jeg. Det er min beste måte å slappe av på. Og så ser jeg på en serie eller hører på podcast. Da slapper jeg av og kobler ut hodet, samtidig som jeg blir glad fordi jeg samtidig er kreativ og lager noe som blir nyttig (mest klær til barna eller meg selv). Så hvis man ikke kan eller orker å farte mye rundt på kveldene, anbefaler jeg veldig å begynne med en lignende hobby, for det kan gi veldig mye glede, om man er interessert i sånt.

Ellers, på kvelder når mannen min er hjemme, går jeg noen ganger tur med en venninne, jeg trener eller møter noen på kafé. Eller så er jeg med mannen min, prater, ser litt på tv e.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen TV-abonnementer eller Netflix, så bruker vinterhalvåret på å skumme gjennom gamle TV-serier på DVD. I det siste har det gått i Sopranos og X-files. Gikk på en smell når jeg kjøpte sesong 1 & 2 av "Knightrider" med David Hasselhoff og "Magnum P.i" med Tom Selleck da disse er litt kjipe med 2017-øyne selv for folk med nostalgi-briller og litt for mye rødvin innabords.  Men "Miami Vice", "X-files", "Sopranos" og "The Walking Dead" fungerer i mørket. Problemet er nå utpå våren når sola ikke går ned før sent på kvelden, da får man fort dårlig samvittighet av å ligge som et slakt på sofaen hele kvelden mens man studerer all skitten på stuevinduene...

Endret av Aule
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som også er singel, kvinne 31, spiser middag å ramlet som en potetsekk ner i sofaen å ser på dølle repriser og netflix. Jobber skift, så er ofte trøtt på dagen å lys våken om natten. Så er også litt tungvindt å få noe rutine på ting. Jobber 12 timer natt i helga, så gleder meg til i morra for å si det sånn. Så skal jeg snu døgnet til dag for så å gå på jobb onsdags formiddag. Det bruker jeg de to fridagene på👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser bøker, lærer meg et språk, ser en dokumentar, hører på forelesning, hører på musikk, lager (dårlig) musikk, programmerer. Alt mulig rart. Det eneste jeg ikke gjør er følgende: TV, Netflix, gaming. Hender jeg ser en film men sjeldent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...