Gå til innhold

Ønsker nye venner i Sandnes/Stavanger- området.


Tussilure

Anbefalte innlegg

Jeg flyttet til Sandnes for et par år siden, og merker at jeg ikke har så mange å være med lengre. De vennene jeg hadde her da jeg flyttet hit har stiftet familie, og det blir mindre tid til å være sammen og finne på ting. Det hadde vært gøy å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er ei jente på 27 år. Jeg liker å gå tur, ta en kopp (eller ti) med kaffe, ha vinkvelder, gå på kino osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg vil veldig gjerne bli kjent med deg :)

Er selv 27år og bor i Stavanger.

Jeg har mange av de samme interessene som deg og er i samme situasjon der mange av mine venner har stiftet familie osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) 
Så kjekt! :) 

Sender deg en PM jeg, så kan vi snakke litt der :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er 33år og bor ikke i Stavanger,men skal begynne å studere i Sandnes til høsten :-) Hadde vært koselig å bli kjent med noen der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, 

jeg leter også etter nye venner i Stavanger området. Jeg flyttet hit for ca 2. måneder siden og kjenner ikke så veldig mange her. Hadde vært fint å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er 28 år gammel og liker alle de samme tingene som du liker. 

Håper å høre fra deg/dere :)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! 

30 år, bor i Sola Kommune. Har samboer men vi planlegger ikke å stifte familie og merker det er tendensen rundt vennene våre som ikke er like tilgjengelige lengre :( Søker venner for tur, kino, vin, kaffebesøk osv osv. Elsker spontane småtreff :) 

Fritidshobbier er kaffe, vin, pc-gaming, bøker, film, kosthold (les: jojo-slanker), trening og sosiale medier :D

Endret av Meadows
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Er på jakt etter nye bekjentskaper selv. Bor på Bryne, men har ingen problemer med å komme inn til Stavanger/Sandnes. Er 24 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
På 12.5.2017 den 10.47, Atherine skrev:

Heisann :) Er på jakt etter nye bekjentskaper selv. Bor på Bryne, men har ingen problemer med å komme inn til Stavanger/Sandnes. Er 24 :)

 

På 7.5.2017 den 21.56, Sahara_ skrev:

Heisann! 

30 år, bor i Sola Kommune. Har samboer men vi planlegger ikke å stifte familie og merker det er tendensen rundt vennene våre som ikke er like tilgjengelige lengre :( Søker venner for tur, kino, vin, kaffebesøk osv osv. Elsker spontane småtreff :) 

Fritidshobbier er kaffe, vin, pc-gaming, bøker, film, kosthold (les: jojo-slanker), trening og sosiale medier :D

 

På 1.5.2017 den 18.46, hermosaa skrev:

Hei, 

jeg leter også etter nye venner i Stavanger området. Jeg flyttet hit for ca 2. måneder siden og kjenner ikke så veldig mange her. Hadde vært fint å møte nye mennesker og stifte nye vennskap. Jeg er 28 år gammel og liker alle de samme tingene som du liker. 

Håper å høre fra deg/dere :)
 

 

På 24.4.2017 den 14.50, misskitty skrev:

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

 

På 21.4.2017 den 20.44, Pandora83 skrev:

Jeg er 33år og bor ikke i Stavanger,men skal begynne å studere i Sandnes til høsten :-) Hadde vært koselig å bli kjent med noen der!

 

På 16.4.2017 den 11.38, K.B.E skrev:

Jeg er ei jente på 24 1/2 som gjerne vil bli kjent. Jeg er fra og bor i Stavanger :)

Hei! Vi vil bli kjent med deg/dere :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 24.4.2017 den 14.50, misskitty skrev:

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

Hei. Hvordan går det? Ser det er litt gammelt innlegg, men jeg ser også etter nye venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Heisann !

Bare bra 😊 Det gjør ingenting, er fremdeles aktuelt. Er ikke så lett å finne nye, gode venner  😊

Så kjekt da ! Og hvem er du da ? 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hvis flere vil være med så er det bare å sende en melding så legger vi dere til 😊 vi skal gjøre masse kjekt fremover :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.12.2017 den 16.39, misskitty skrev:

Heisann !

Bare bra 😊 Det gjør ingenting, er fremdeles aktuelt. Er ikke så lett å finne nye, gode venner  😊

Så kjekt da ! Og hvem er du da ? 😊

Hei  ☺ er ikke så flink til denne siden her. Vet ikke hvordan jeg skal skrive melding til deg. Nå har jeg prøvd å kontakte den som kommenterte etter deg "brukernavnetmitt" Bli med du og? ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er en venninnegjeng i stavanger/ sandnes området som ønsker å utvide vennegjengen. Vi er fra 28-30 år og har ulike interesser.

Vi pleier å ha spillkvelder, hytteturer, kafébesøk, kinoturer, tacokkvelder, bakekvelder osv..

Vi liker å bli kjent med nye og ønsker å finne på mye gøy fremover. 

Vil du bli en del av gjengen vår? 

Send meg en pm med navn, alder så kan vi legge deg til i vår felles/privat Facebook-gruppe :) Hvor vi kan bli kjent og finne på ting sammen! Det skal neves at vi er ganske aktive og allerede en fin liten gjeng som har plass til flere :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal flytte til min kjæreste i gjesdal kommune, trenger å bygge et nettverk her. Er fra haugesund og kjenner ingen. Er 37 år, liker turer, vin, cafe, litteratur etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2017 den 20.44, Pandora83 skrev:

Jeg er 33år og bor ikke i Stavanger,men skal begynne å studere i Sandnes til høsten :-) Hadde vært koselig å bli kjent med noen der!

 

På 24.4.2017 den 14.50, misskitty skrev:

Heisann ! Leter også etter nye venner å finne på ting sammen med. Er 38 år, bor i Stavanger med kjæresten og 2 hunder. Blir gjerne med på tur eller kafé  😊

Skal flytte til Gjesdal/ågård og trenger å bygge nettverk her. Er 37år. Liker turer, cafe,vin, litteratur etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...