Gå til innhold

så på tv


Gjest lipgloss

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss

Så på tv to politimenn som snakket sammen.

Sønnen til den ene politimannen ønsket seg rosa fotbad med perler oppi til sin bursdag og han andre reagerte med at dette må du bare si ikke går ann :(

kjennte jeg ble litt trist inni meg og syns dette var vondt,trodde liksom vi var forbi det stadiet,faren til denne sønnen nikket og var helt enig,vet ikke hvor gammel denne gutten var men tipper gjerne 7-8 år.

Er det virkelig så galt å la gutten få et rosa fotbad med peler,fy søren jeg ble rett og slett satt helt ut :( føler for å gråte

Endret av lipgloss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, hater sånt. Skjønner at det var sånn på 1950-tallet, men ikke i 2017. Jeg er en gutt/mann/fyr/herre, og da jeg var seks år gammel og begynte på skolen hadde jeg en ny skolesekk som jeg digga, som var lys lilla og rød med bilde av en katt på. Så ikke noe galt med den sekken selv, men det skal jeg love deg at de andre (både gutter og jenter) på skolen gjorde. Gutter kunne jo "selvsagt" ikke bruke noe sånt. Fikk meg altså ny sekk etter bare en ukes tid. Det er fortsatt litt sårt å tenke på den sekken... Den var skikkelig stilig... :( 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...