Gå til innhold

USA snur – ber det syriske folket bestemme Assads fremtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jobber sammen med en libanesisk palestiner med tanter og onkler i Syria. Han er sunnimuslim og Assad tilhenger!?!. Var litt overrasket over det. Han forklarte at under Assad var religion forbudt å diskutere. Religion ble holdt strengt adskilt fra politikk. Og hvis Assad taper vil islamister overta og folk som meg vil miste hodet. Han mente at landene i regionen måtte ha en sterk leder som holdt ting i sjakk. Alternativet var vold og kaos.  Sånn var det bare....

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge har allerede begynt å snu. UD har oppdatert nettsiden og anerkjenner Assad som lovlig leder av Syria. Men det er fortsatt treghet. Vi fortsetter å trene opp det jeg tror er Saudi-finansierte leiesoldater i Jordan fram til mars 2018. Saudi-Arabia finansierer leiesoldater i stor skala , med håp om å ødelegge Syria.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, I Grosny skrev:

Norge har allerede begynt å snu. UD har oppdatert nettsiden og anerkjenner Assad som lovlig leder av Syria. Men det er fortsatt treghet. Vi fortsetter å trene opp det jeg tror er Saudi-finansierte leiesoldater i Jordan fram til mars 2018. Saudi-Arabia finansierer leiesoldater i stor skala , med håp om å ødelegge Syria.

Det viser jo at Norge ikke har selvstendig utenrikspolitikk men at de bare gjør det USA gjør. 

Anonymkode: 3bb4b...413

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Commander skrev:

Jobber sammen med en libanesisk palestiner med tanter og onkler i Syria. Han er sunnimuslim og Assad tilhenger!?!. Var litt overrasket over det. Han forklarte at under Assad var religion forbudt å diskutere. Religion ble holdt strengt adskilt fra politikk. Og hvis Assad taper vil islamister overta og folk som meg vil miste hodet. Han mente at landene i regionen måtte ha en sterk leder som holdt ting i sjakk. Alternativet var vold og kaos.  Sånn var det bare....

 

De aller fleste Syrere ønsker å redde landet sitt. Assad sin lojalitet er i første rekke til sine innbyggere og sitt land, og ikke til noen makter høyere opp eller i utlandet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...