Gå til innhold

Habituell abort - noen som kjenner til en lege som har spesialisert seg på dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mister for fjerde/femte gang nå og nå vil jeg ha en ordentlig utredning hos en ekspert. Skulle få utredning på lokalsykehuset hvis jeg mistet en gang til, som jeg nå gjør,  men stoler ikke på at de kan dette godt nok og er villige til å eksperimentere med medisiner. Er det noen som vet om en gynekolog som har spesialisert seg på habituell abort eller noen som har vært hos en som de oppfatter som veldig dyktig i forhold til habituell abort og som også har gitt medisiner som gjør at du har klart å opprettholde graviditeten?

Lei meg og desperat etter hjelp nå...

Anonymkode: 5aeb3...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for link! Skal sjekke det ut. 

TS

Anonymkode: 5aeb3...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TS - jeg har vært / er i dine sko, har mistet fire ganger siste året, syv ganger på to år - vi har vært prøvere i fem år og har mange kriser bak oss for hver gang er en krise.

Det har vært en blanding av MA / SA for min del og svaret fra legene er "dere blir jo gravide, det er ikke der problemet ligger" fordi de fleste som får hjel får det fordi de IKKE blir gravid - det er mye verre for legene å si noe om hvorfor fosteret ikke klarer seg forbi den "magiske" grensen (som forøvrig for oss/meg også strekker seg over 12 uker da vi opplevde å MA ette ruke 13 i ett tilfelle... )

Jeg har grått og rast, vi har forsøkt privat via Medi 3 og får ontrent samme svaret - så nå vurderer vi å reise ut av landet rett og slett.. Man blir så sliten at man vurderer alt.

Anonymkode: 14860...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...