Gå til innhold

Bør jeg la datteren min ta graderingen denne helgen?


Anciol

Anbefalte innlegg

Datteren min har siden igår hatt feber og vondt når hun svelger etter en dobbel tanntrekking, og når hun kommer fra skolen har hun sovnet, på sofaen.  Hun er 8 1/2 år

Så jeg lurer på om jeg skal la henne stå over graderingen og holde henne hjemme, den kommende helgen fra fre-søn. Men neste gradering er ikke før i midten av Juni!

 

P.s hun har gledet seg så voldsomt, det ville være synd å ødelegge gleden

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo fremdeles tidlig på torsdag så jeg ville vel sett det litt an til i morgen tidlig. Hun er jo ikke direkte syk, men har en reaksjon etter tanntrekkingen så dette kan gå over raskt. I verste fall står hun over, det er ikke noe særlig å stille til gradering og ikke få gjort sitt beste fordi man føler seg dårlig, og det er ikke verdens undergang å vente til juni. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karate?

Hvis hun selv ønsker å forsøke seg, tenker jeg at hun bør få lov til det, innen rimelighetens grenser. Men jeg kjenner ikke til hvordan rutinene rundt gradering er heller. 

Anonymkode: 90a81...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som reagerer at jenta har vert på skolen med feber??? Og selvfølgelig burde hun stå over graderingen!!

Og har man feber etter tanntrekking, så er det veldig  sannsynlig at hun har fått en betennelse og muligens burde begynne på antibiotika.. Hilsen tannhelse sekretær.

Anonymkode: 4f123...74c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen som reagerer at jenta har vert på skolen med feber??? Og selvfølgelig burde hun stå over graderingen!!

Og har man feber etter tanntrekking, så er det veldig  sannsynlig at hun har fått en betennelse og muligens burde begynne på antibiotika.. Hilsen tannhelse sekretær.

Anonymkode: 4f123...74c

Slik jeg leser innlegget fikk jenta feber iløpet av skoledagen i går. Da regner jeg med at hun er hjemme fra skolen i dag. 

Jeg råder deg til å finne ut hvorfor hun har feber før du bestemmer deg for gradering. En rask tur til legen gir deg nok svaret:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sånn at hun dauer hvis hun går på graderingen med litt feber og halsverk, så jeg tenker det kan være opp til henne om hun vil prøve eller ikke. I verste fall blir hun nødt til å trekke seg underveis. Dauer ikke av det heller.

Anonymkode: 1aa64...4ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JegErMeg skrev:

Slik jeg leser innlegget fikk jenta feber iløpet av skoledagen i går. Da regner jeg med at hun er hjemme fra skolen i dag. 

Jeg råder deg til å finne ut hvorfor hun har feber før du bestemmer deg for gradering. En rask tur til legen gir deg nok svaret:-)

Jep det stemmer så idag har hun ligget i sengen min ,og slappet av med solbærsaft med sitron:) Har ringt legen og de sa at jeg burde se det an til imorgen! Men blir hun verre utover, kvelden så er det rett til legevakten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da min 8-åring drev med taekwondo, var det graderinger fire ganger i året i den alderen. For ham ville det vært krise å droppe en. Er hun i form, så la henne. Hun har gjort dette før? Da kjenner hun rutinene og kan vurdere det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både jeg og min samboer får alltid feber etter rotfylling eller tanntrekking. Det går over etter et par dager. Vet om mange som har det likt, så det er ikke nødvendigvis en infeksjon nei. Noen bare reagerer slik av å bli "tukla med" i munnen.

Anonymkode: f25dd...bde

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde 40 i feber og halsbetennelse da jeg gikk opp til gradering i taekwon-do for flere år siden. Var veldig slitsomt, men gikk fint. Det er fortsatt tid igjen til å se om hun bedrer seg, men om hun synes det er for ille selv så burde hun kanskje stå over. Ingen krise å måtte hoppe over en gradering, selv om det kan være kjipt der og da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se hvordan hun er imorgen og tar det derfra:) holder henne hjemme fra skolen imorren og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...