Gå til innhold

Barnas dager på eurosko, men hva er på tilbud?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eurosko reklamerer med barnas dager på hjemmesiden sin, er det noen som skjønner hvilke sko som er på tilbud? Finner ikke en eneste en, veldig kronglete nettside! 

Er på utkikk etter overgangssko..

Anonymkode: 03870...d85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke så godt å si. Min erfaring, etter å ha vært i butikkene ved disse tilbudene, er at det er et svært begrenset utvalg sko som er inkludert i tilbudet og det blir raskt utsolgt. Man får dessuten såpass mye billigere sko andre steder at det lønner seg å handle der framfor dette tilbudet. Vi kjøpte nettopp overgangssko med goretex på Coop Obs for 250 kr (halv pris). XXL har også gode tilbud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også de der Barnas Dager-greiene er noe skikkelig tull. Det er alltid omtrent bare Skofus-sko + kanskje en eller to andre modeller fra Viking e.l som er med på kampanjen. Skofus-sko er helt uaktuelle for oss- de er fryktelig overpriset i forhold til hva man får for pengene (tunge, klumpete sko som ikke er vanntette for fem øre selv om de har såkalt tex-membran). Og merkeskoene som er med på kampanjen er alltid i en veldig begrenset mengde slik at det tydeligvis i all hovedsak er skofus-sko som skal selges under denne kampanjen.

Nei, jeg sier som hun over her, at det lønner seg veldig å heller følge med på tilbud i andre butikker. Xxl og obs er nevnt, og det er også mange nettbutikker (med fri frakt og retur) som til stadighet har gode tilbud på barnesko (fra gode merker). For eksempel har sportamore 30 % på alt nå, mens boozt har 20 % på barnesko fra diverse merker (deriblant viking).

Anonymkode: 3c858...fcb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også de der Barnas Dager-greiene er noe skikkelig tull. Det er alltid omtrent bare Skofus-sko + kanskje en eller to andre modeller fra Viking e.l som er med på kampanjen. Skofus-sko er helt uaktuelle for oss- de er fryktelig overpriset i forhold til hva man får for pengene (tunge, klumpete sko som ikke er vanntette for fem øre selv om de har såkalt tex-membran). Og merkeskoene som er med på kampanjen er alltid i en veldig begrenset mengde slik at det tydeligvis i all hovedsak er skofus-sko som skal selges under denne kampanjen.

Nei, jeg sier som hun over her, at det lønner seg veldig å heller følge med på tilbud i andre butikker. Xxl og obs er nevnt, og det er også mange nettbutikker (med fri frakt og retur) som til stadighet har gode tilbud på barnesko (fra gode merker). For eksempel har sportamore 30 % på alt nå, mens boozt har 20 % på barnesko fra diverse merker (deriblant viking).

Anonymkode: 3c858...fcb

Her var det snakk om Eurosko. Ikke Skoringen(som er de som har 2 for 1)

Eursosko skal ha 20-50 % på utvalgte modeller

Anonymkode: f7e0b...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest making.a.mess
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes også de der Barnas Dager-greiene er noe skikkelig tull. Det er alltid omtrent bare Skofus-sko + kanskje en eller to andre modeller fra Viking e.l som er med på kampanjen. Skofus-sko er helt uaktuelle for oss- de er fryktelig overpriset i forhold til hva man får for pengene (tunge, klumpete sko som ikke er vanntette for fem øre selv om de har såkalt tex-membran). Og merkeskoene som er med på kampanjen er alltid i en veldig begrenset mengde slik at det tydeligvis i all hovedsak er skofus-sko som skal selges under denne kampanjen.

Nei, jeg sier som hun over her, at det lønner seg veldig å heller følge med på tilbud i andre butikker. Xxl og obs er nevnt, og det er også mange nettbutikker (med fri frakt og retur) som til stadighet har gode tilbud på barnesko (fra gode merker). For eksempel har sportamore 30 % på alt nå, mens boozt har 20 % på barnesko fra diverse merker (deriblant viking).

Anonymkode: 3c858...fcb

Scoringer sine kampanjer er ofte tull ja. Skofus ikke noe å ha og kun 1 viking modell i tillegg som er så overpriset at 2 for 1 ikke er billigere enn å kjøpe to par et annet sted. Jeg skulle ha viking hobbit for en tid siden. På scoringen er vanlig pris  999,  men på obs er vanlig pris 699. Disse var ikke på noe 2 for 1 tilbud, men bare et konkret eksempel på at scoringen er dyrere enn andre steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...