Gå til innhold

Visning- røyklukt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke akuratt godt for huset at man røyker inne. Lett å gi faen i andre ting også da.

Han må være et unntak, og dessuten har han vært røyker selv. Jeg kjenner det umiddelbart, enten det er nåværende eller tidligere eier som har røyket inne.

Anonymkode: 57023...183

Vi la nye plater på veggene istua, malte og la nytt gulv. Samt malte i gang  på vegger og på tak og byttet gulv her også.  Taket ble malt 4 strøk.  Skal noe til for gammel røyklukt å sive gjennom gipsplater, nytt gulv og 4 strøk maling. I tillegg byttet vi et stort vindu og verandadør og byttet ut og kjøpte alt nytt av gulvtepper, puter og møbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Boomonster skrev:

Vi la nye plater på veggene istua, malte og la nytt gulv. Samt malte i gang  på vegger og på tak og byttet gulv her også.  Taket ble malt 4 strøk.  Skal noe til for gammel røyklukt å sive gjennom gipsplater, nytt gulv og 4 strøk maling. I tillegg byttet vi et stort vindu og verandadør og byttet ut og kjøpte alt nytt av gulvtepper, puter og møbler.

Sliter med å tro at det hjelper, men om det er sant. Var det verdt å legge så mye tid og penger i det når dere kunne ha kjøpt en bedre leilighet?

Anonymkode: 57023...183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med å tro at det hjelper, men om det er sant. Var det verdt å legge så mye tid og penger i det når dere kunne ha kjøpt en bedre leilighet?

Anonymkode: 57023...183

Vi har hus og pusset opp etter å ha bodd her i noen år. Vi pusset ikke opp pga røyklukta, jeg satt ikke inne å rådampa i åresvis, gikk mye ut og sto mye under kjøkkenvifta. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Boomonster skrev:

Hvordan begrunner du dette?

Ikke meningen å sitere, men får det ikke bort. Røyklukt forsvinner etter en tid. Altså ETTER EN TID. Du trenger ikke rive, male osv. Vask, luft mm og bo inn. D lukter en stund, men skader neppe mere enn annen dårlig lukt som har satt seg. Det som er farlig er jo røyken og ikke lukta. Røyken er borte. Det kryr ikke av ledige bosteder, så hadde jeg fått en bra leilighet til en ok pris så hadde jeg tatt den. Med eller uten lukt av tobakk. Litt lukt av gammel tobakk= nostalgi og en svunnen tid, og om man legger godvijen til er det jo nesten bare trivelig inntil lukta er vekke, og det blir den:)

Anonymkode: 0de74...54a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

om man legger godvijen til er det jo nesten bare trivelig inntil lukta er vekke, og det blir den:)

Anonymkode: 0de74...54a

Ikke i folks fantasi, der stinker det røyk selv etter 20 år. :fnise:

Innbilningens kraft er stor, ingen tvil om det.

Anonymkode: 84f70...06f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, prt90 skrev:

Hadde aldri tatt sjansen på å kjøpe leilighet av noen som røkte inne. For det første er det et helvete å bli kvitt røyklukten og for det andre er det stor sannsynlighet for at dem som røyker inne har slumset med vedlikeholdet av resten av leiligheten også. 

Det er masse leiligheter å velge i, så hvorfor ta sjansen på å kjøpe en innrøkt en?

Du tuller?!? Er det å røyke inne synonymt med å være en slappfisk?! 

Og som nevnt over: dersom lukta aldri går vekk burde svært mange hus fra 1950-1990 stinke røyk fremdeles... det gjør de jo ikke da. 

Anonymkode: 824d2...73b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du tuller?!? Er det å røyke inne synonymt med å være en slappfisk?! 

Anonymkode: 824d2...73b

Ja, slappfisker med redusert boevne

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha turt å kjøpe en innrøykt bolig. Du kan være heldig å få vekk lukten, men det er ikke en garanti for det. 

Anonymkode: 8902f...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Thursday, March 30, 2017 den 0.42, Boomonster skrev:

Vi har hus og pusset opp etter å ha bodd her i noen år. Vi pusset ikke opp pga røyklukta, jeg satt ikke inne å rådampa i åresvis, gikk mye ut og sto mye under kjøkkenvifta. 

Det er så fasinerende at noen faktisk tror at der hjelper å stå under kjøkkenvifta :kari:

Anonymkode: 4823a...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemora mi kjederøykte i åresvis inne. Hun er død for en del år siden. Familie overtok huset. Jeg kjenner ikke noe nå, men jeg ville regnet med at det tok lang tid før slikt forsvant. Alt av tekstiler, tepper og møbler må nok ut. Hadde ikke tatt sjansen på å kjøpe et innrøykt hus.

Anonymkode: 48b7e...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, prt90 skrev:

Ja, slappfisker med redusert boevne

Man skal høre møe rart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er så fasinerende at noen faktisk tror at der hjelper å stå under kjøkkenvifta :kari:

Anonymkode: 4823a...132

Syns du, Så morsomt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/29/2017 den 22.51, Boomonster skrev:

Joda det gjør du, det holder å vaske ned og male. Jeg røyket inne før og du hadde aldri gjettet det hadde du vært inne hos meg nå. 

Dere røykere er alltid på bær tur når det er snakk om lukten.  DERE LUKTER!  Røyke du inne lukter hjemmet ditt også. Hvor dum kan du være?  Det er jævlig ekkelt å komme seg inn i et hus som folk har røyket i - EKKELT.  og dere som røyker - dere lukter.  

Anonymkode: c8b30...aa0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det trekker ned endel, dvs du blir kvitt andre budgivere. Vis du er gira på å gjøre jobben med vasking/maling, både av tak/vegger/lister/dører og kanskje slipe gulvet sier jeg go ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...