Gå til innhold

Debutere seksuelt med kondom? Små trang forhud


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler tiden snart er inne der jeg debuterer seksuelt, jeg tror det skjer om ikke lenge. 

Jeg har noe trang forhud, så får ikke dratt den helt bak. Får den bak noen ganger når jeg er ekstra opphisset (?) tror jeg. 

Jeg ønsker selvsagt å bruke kondom når dette skal skje, da det blir ONS. 

Hvordan fungerer dette når forhuden er trang? Svar fra begge kjønn ønskes! 

Og hvordan trees den på? (egne erfaringer) vet jeg kan google det selvfølgelig! 

M(25)

Anonymkode: 53b08...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har så trang forhud at du tenker det vil bli problem under sex bør du ta en tur til legen og få et lite snitt i forhuden for at den blir mer romslig. 

Du trer på en kondom ved å rulle den over. Enkelt og greit. Ikke bruk negler selvsagt. Du er jo mann så hvorfor ikke prøve hjemme en gang? 

Skjønner at siden du er 25 at du nok ønsker å få det unnagjort, men synes det er trist du skal oppleve sex første gang med noe som er så dårlig som et ONS. 

Anonymkode: 44b38...721

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Skjønner at siden du er 25 at du nok ønsker å få det unnagjort, men synes det er trist du skal oppleve sex første gang med noe som er så dårlig som et ONS. 

Anonymkode: 44b38...721

Ett ONS trenger da ikke være ett dårlig ligg, selvom det er å definere som ett ONS

Anonymkode: cb5d9...34e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har så trang forhud at du tenker det vil bli problem under sex bør du ta en tur til legen og få et lite snitt i forhuden for at den blir mer romslig. 

Du trer på en kondom ved å rulle den over. Enkelt og greit. Ikke bruk negler selvsagt. Du er jo mann så hvorfor ikke prøve hjemme en gang? 

Skjønner at siden du er 25 at du nok ønsker å få det unnagjort, men synes det er trist du skal oppleve sex første gang med noe som er så dårlig som et ONS. 

Anonymkode: 44b38...721

Har tatt operasjon, men den er fortsatt noe trang.

Ømt å ta på "glans", det er vel vanlig og bare bli vandt med?

Føler ikke stress for å få det gjort, men har møtt ei jente jeg tenner på! 

Anonymkode: 53b08...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om den fortsatt er noe trang kan kortisonkrem hjelpe. Gå til legen å spør om det. Om det absolutt skal være ONS vil jeg iallfall anbefale deg (+partner) å være edru.

Anonymkode: 604d4...430

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om den fortsatt er noe trang kan kortisonkrem hjelpe. Gå til legen å spør om det. Om det absolutt skal være ONS vil jeg iallfall anbefale deg (+partner) å være edru.

Anonymkode: 604d4...430

Jepp.

vel, jeg er ikke interessert i å plage legen med dette problemet mer, men hørt at hydrokortisonkrem 1% krem skal funke! Kjøper en sånn tror jeg.

Anonymkode: 53b08...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...