Gå til innhold

Er ikke folk bekymret for klimaendringene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ting blir ikke bedre om vi går rundt og bekymrer oss

Anonymkode: 10351...822

Ting blir ikke bedre om vi bæsjer i senga vår og ruller rundt i den heller, eller om vi kaster bæsjen opp i lufta så den lander på oss om 10 sekunder.

Men men

Anonymkode: e5ecf...28c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, jabx skrev:

Det er ikke uavhengig av oss. Vi har forårsaket en oppvarming som allerede skaper store problemer. Og det vil bare bli verre.

Dett er debunket så kraftig at det er utrolig at det fortsatt finnes mennesker som tror klimaendringene er menneskeskapte:hoho::http://www.dagbladet.no/kultur/fns-klimapanel-innrommer-selv-at-klimamodellene-feiler/67024928

 

Anonymkode: 17704...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 16.50, Loki Laufeyson skrev:

Egentlig ikke, er bare jorda som er i forandring noe den har vært flere ganger, men hadde det ikke vært for oss mennesker så hadde nok forandringene gått saktere.

Den er jeg fullstendig enig i.

Jeg er mer bekymret over forurensing enn klimaendringene, isolert sett. Og er mer bekymret for dyrene i verden enn menneskeheten. Mennesker suger..

Anonymkode: b6544...e43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vegetarianer og har ikke bil . Dr bekymret som faen vert de en stund . Fremtiden ser lite lys ut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke alt vedrørende teoriene trenger å stemme, men jeg synes det virker litt hjernedødt å skulle plent overse at det kan ha noe med mennesker å gjøre, spesielt når så mange eksperter mener at det er en skadelig prosess. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2017 den 19.02, AnonymBruker skrev:

Ting blir ikke bedre om vi bæsjer i senga vår og ruller rundt i den heller, eller om vi kaster bæsjen opp i lufta så den lander på oss om 10 sekunder.

Men men

Anonymkode: e5ecf...28c

Forskjellen mellom bevisstgjøring og frykt bør vel være stikkordet😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 3/30/2017 den 11.31, Overrasket skrev:

Jeg forsøker å holde meg til maks tre returflyvninger i året, og være på reise lenger per flytur. Jeg flyr f.eks. til en by i et generelt område jeg vil til og reiser videre rundt med buss og tog, så jeg konsoliderer reiseplaner på en måte som passer med tognettverk. F.eks. går en av de tre flyvningene til England, så reiser jeg fra England til Frankrike og Italia med tog. Dertil eier jeg ikke bil, så jeg mener nok selv jeg har mitt på det tørre her. 

Du bør slutte å fly også. Ellers er det hykling.

Anonymkode: 262ad...8e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.3.2017 den 17.43, AnonymBruker skrev:

Folk vil vel beholde skylappene sine lengst mulig i et land som i så stor grad er bygget på oljen, når forurensningen ikke har noen direkte negativ konsekvens for oss, heller motsatt.

Man føler kanskje også at det blir for mye ift. miljø generelt. Ikke skal man spise kjøtt eller importert mat, ikke skal man kjøpe klær, ikke bruke kosmetikk, bleier eller bind, ikke støtte legemiddelindustrien, ikke kjøre bil, ikke fly, osv. Jeg lever nok ganske miljøvennlig uten at det er noe jeg er engasjert i, en minimalistisk livsstil appelerer til meg. Men kan skjønne at de som foretrekker å leve på en annen måte heller bestemmer seg for å gi faen, når man hele tiden blir presset til å ta et ståsted.

Anonymkode: 244c3...42d

...eller når man kanskje ikke vil ofre den flotte bilen sin, osv😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...