Gå til innhold

Dere som stjeler likes i telletrådene?


AnonymSjiraff

Anbefalte innlegg

Regelmessig opplever man at de som har gitt likes i en telletråd tar likesen tilbake mange dager senere. Hva er egentlig poenget med det?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Regelmessig opplever man at de som har gitt likes i en telletråd tar likesen tilbake mange dager senere. Hva er egentlig poenget med det?

De troller fordi de ikke liker trådene og vil sabotere

Anonymkode: aa060...950

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Regelmessig opplever man at de som har gitt likes i en telletråd tar likesen tilbake mange dager senere. Hva er egentlig poenget med det?

Sikkert like stort poeng som selve likesfunksjonen. Altså NULL.

Anonymkode: 2a996...cc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telletrådene ER juks for å stjele likes så hvorfor sutrer du? Det er ikke som dere har skrevet gode innlegg for å fortjene plusser.

Anonymkode: f5754...c91

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man i det hele tatt få likes for at man kan telle? Er ikke det noe man fikk skryt for da man var 4 år?

Anonymkode: cf29c...992

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Regelmessig opplever man at de som har gitt likes i en telletråd tar likesen tilbake mange dager senere. Hva er egentlig poenget med det?

Hadde det vært mulig og jeg hadde giddet så skulle jeg tatt tilbake alle likes gitt til enkelte her inne. 

Den måten telletrådene legger opp til, nemlig at en bestemt bruker skal ha x antall likes, før tråden kan fortsette er en måte å tillegne seg likes på, som ordningen med likes ikke er tiltenkt brukt i utgangspunktet.

Likes er for et godt skrevet innlegg eller en argumentasjon man er enig i. 

Jeg ønsker meg negativ likes her inne, så kan dere lage telletråder der dere minster likene deres. Men da blir vel disse telletrådene lagt døde med øyeblikkelig virkning. 

Anonymkode: 59eec...e53

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Sjiraffen. Vennen. Telletrådene er kjipe. Og det er teit at enkelte har masse likes pga de. Min ærlige mening.

Jeg har ikke tatt tilbake noen likes da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klikkhoreri? Da bør man kanskje gjøre noe med selfiehoreriet også. 

Anonymkode: 69488...395

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likes er jo bare tull uansett. 

Nei, gi meg en hundrings pr. like, så snakker vi klikkhorer. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir feil å BARE klage på girffen når andre også har disse likestrådene. De burde alle sluttes med, ikke bare hans. Det var andre som begynte med de. 

Anonymkode: 03791...895

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klikkhoreri? Da bør man kanskje gjøre noe med selfiehoreriet også. 

Anonymkode: 69488...395

Ingen tvinger folk til likes annet enn i telletrådene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjeler man en like dersom man tar den tilbake? :klo:

Men jeg lurer også på hva som er poenget. Jeg kan ikke se annen grunn enn at man vil få tråden til å bevege seg fremover, men ikke synes noen fortjener likes for å skrive tall i en tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en ærlig sak å ikke gi liker.  Det er saboteringen av Telletråder jeg har problemer med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Silfen skrev:

Ingen tvinger folk til likes annet enn i telletrådene.

Musikk i mien ører. 

Når en bruker klarer å få flere tusen, tusen ja, likes i løpet av veldig kort tid, så er noe riv, ruskende, galt her inne. Samme bruker hadde betydelig færre likes før telletrådhysteriet ble opprettet i oktober. 

På snikksnakk virker det og som om alt er lov. Å rapportere fører skjelden eller aldri til rydding, uansett hva noen setter på trykk. Enkelte er og flinke til å komme med personangrep. Lar det stå lenge nok til at de aktive i tråden har fått innlegget med seg, markerer med likes,  før forfatteren endrer innlegget. 

2 minutter siden, applestories skrev:

Stjeler man en like dersom man tar den tilbake? :klo:

Men jeg lurer også på hva som er poenget. Jeg kan ikke se annen grunn enn at man vil få tråden til å bevege seg fremover, men ikke synes noen fortjener likes for å skrive tall i en tråd.

Er det for å få tråden fremover du trykker likes, så synes jeg du heller skal finne deg annet tidsfordriv, når du tar likesen tilbake. 

Anonymkode: 59eec...e53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest kattehviskeren

Hva i alle dager er poenget med disse telletrådene? Ser de dukker opp hele tiden, men har ikke satt meg inn i det fordi det virker så fjernt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er en ærlig sak å ikke gi liker.  Det er saboteringen av Telletråder jeg har problemer med.

Det går helt fint an å telle uten likes. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Det er en ærlig sak å ikke gi liker.  Det er saboteringen av Telletråder jeg har problemer med.

Det er urteit at dere gir hverandre masse likes for bare piss og tull. Det burde ikke være lov! Jeg pleier å se på likes for å finne ut om det er verdt å ta mot råd fra en bruker men nå kan det være en evneveik nisse som sitter og teller hele dagen.

Anonymkode: f5754...c91

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idiotisk påfunn av folk som ikke klarer å skrive skikkelige innlegg. Det er noe underlig over brukere som kun har noen få hundre innlegg, men tusenvis av likes.

Det burde ikke være mulig å kunne gi likes i slike tulletråder. Likes bør gis for gode innlegg.

Anonymkode: 427bd...4b5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...