Gå til innhold

Klovn til kaffen på TVNorge - Skremming av dyr og fugler som humor


Leo

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sett det, hva er det han gjør?

Anonymkode: 07a91...3f7

Trening av forskjellige hunder. Det eneste som går igjen der er "calm submissive state" eller noe (engelsken min er ikke så utrolig stødig). Alle hunder skal være underdanige for sine eiere. Treningen går ut på å tvinge hundene til å ligge rolig på bakken fordi det visstnok gjør de underdanige.... tåpelig at han har blitt så kjent 

Anonymkode: 000c9...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 28.3.2017 den 15.44, Tita92 skrev:

Idiotisk å skrive det at hundeeierne har samtykket til det (sikter til det som blir skrevet på FB-siden), fordi det er jo ikke de som blir skremt...Stakkars dyr. Er det i orden å skremme barn dersom foreldrene har samtykket til det? Har sett videoen, og jeg syntes ikke det var noe morsomt. Barn kan bli påvirket av det klippet, og kanskje tenke at det er greit å skremme dyr siden en voksen person gjør det på TV.

Dyrene har jo ikke samtykket til dette. Hadde noen skremt mine hunder, hadde de blitt anmeldt for dyremishandling

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om noen tar etter dette og blir bitt? Om eksempel det blir russeknute av det. Taperen blir oftest hunden og hundeeieren... 

Ikke har de interesse av å slette dette fra FB heller, bare kommer mer denne tåpelige unskyldningen. 

Kjenner jeg blir matt av at selv TV kanaler kan være så utrolig dumme til tider... 

Anonymkode: 8aaa9...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trening av forskjellige hunder. Det eneste som går igjen der er "calm submissive state" eller noe (engelsken min er ikke så utrolig stødig). Alle hunder skal være underdanige for sine eiere. Treningen går ut på å tvinge hundene til å ligge rolig på bakken fordi det visstnok gjør de underdanige.... tåpelig at han har blitt så kjent 

Anonymkode: 000c9...66d

Ok, Merkelig at han får drive med slikt og at ingen reagerer.

Anonymkode: 07a91...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den Lille Heksa
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok, Merkelig at han får drive med slikt og at ingen reagerer.

Anonymkode: 07a91...3f7

Ja nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3/28/2017 den 15.44, Tita92 skrev:

Idiotisk å skrive det at hundeeierne har samtykket til det (sikter til det som blir skrevet på FB-siden), fordi det er jo ikke de som blir skremt...Stakkars dyr. Er det i orden å skremme barn dersom foreldrene har samtykket til det? Har sett videoen, og jeg syntes ikke det var noe morsomt. Barn kan bli påvirket av det klippet, og kanskje tenke at det er greit å skremme dyr siden en voksen person gjør det på TV.

Mulig eierne har samtykket til det, men det har ikke hundene. Ei heller fuglene. Helt latterlig lavmåls å lokke fugler til seg med mat for så å skremme dem.

På 3/29/2017 den 1.24, The Kitten skrev:

Fant klippet nå jeg også. Har faktisk autografen til Calle og kan ikke si jeg er spesielt stolt over det. Ikke at det var så mye å skryte av i utgangspunktet. 

Disse hundeeierne som samtykket til dette må være noen komplette idioter. 

Hadde jeg hatt autografen hadde jeg lagt video av at jeg rev den i stykker og postet på sosiale media (ikke nødvendigvis med ansiktet mitt, kun kroppen). Dette for å vise mitt standpunkt angående oppførselen.

Anonymkode: afb2e...c19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble helt satt ut da jeg så dette på TV, opplevde dette med en familiehund en gang, hun var livredd fremmede mennesker resten av livet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde  vært utrolig fristet til å sende hundene mine på disse fisle mannfolka om de hadde lagd "humor "av å skremme de.

Hadde tatt hundene mine maks 30 sekunder og lagt de i kne og de hadde ropt etter Gud om nåde. Gud har ikke tid til å hjelpe idioter uansett 👍

 Idiot hundeeiere som gikk med på dette !!

Anonymkode: fab70...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...