Gå til innhold

Samboer med enorm sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nettopp derfor snakket jeg med kjæresten min om sexhyppighet da vi datet. Idéelt vil han ha sex hver dag, men er fornøyd med minst en gang i uka. Det lengste han klarer å gå uten sex uten å gå på veggene er en gang i måneden. Så han er ikke så langt unna meg. :) Han er 39 år. Det blir hver dag i perioder, men sjeldent en uke uten.

Jeg skjønner at TS synes det er slitsomt, men kom igjen. Gi mannen litt nytelse selv om ikke du er kåt. Gir det deg virkelig ingenting å se mannen fornøyd?

Anonymkode: faa83...aed

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

En årsak til at jeg har ekstra dårlig samvittighet er nok at han har kanskje ikke spesielt stor sexlyst til å være en ung mann. Han har lyst på sex en gang om dagen, også er han fornøyd. Jeg derimot er mer mot et par ganger i uken, noe som kanskje er lite. Jeg aner ikke.. Han bruker å spørre om jeg kan runke eller suge i stedet for sex, men for min del så er det rimelig sexuelt det også. Jeg må ha lyst for å gjennomføre det, ellers trår jeg i fella der jeg gjør ting jeg ikke har lyst til. Det hjelper heller ikke på situasjonen.. 

Anonymkode: bb4b1...02a

Jeg synes et par ganger i uken er lite, om man er ung og er i er relativt ferskt forhold. Jeg og samboer er passert 30. Vi har sex 1-2 ganger i uken nå. Vi har to barn, og en del ting som skjer på fritiden, så vi rekker ikke mer. De første årene hadde vi sex så godt som hver dag. 

Anonymkode: 62414...489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, dersom det har noe å si, og har gjerne sex daglig. Det varierer jo noe og må ikke være et akrobatisk/sensuelt/romantisk/hardcore samleie hver dag, men daglig sex er flott. Eksen min synes to ganger i uka var mye, og jeg klarte å begrense meg, la være å mase, etc. Jeg synes også at det var kjipt å alltid være den som tok initiativ, og vi fant løsninger som gjorde at vi delte på det. Og jeg kunne fint tilfredsstille meg selv alene i senga ved siden av ham. Kommunikasjon er nøkkelen.

MEN; en ting han kunne finne på å gjøre var å prøve å "avtale" sex senere på dagen, og DET drepte all lyst for meg. For eksempel når vi samarbeidet om å gjøre noe hjemme, diskuterte tidsplan og oppgavefordeling for husrengjøring for eksempel, så kunne han finne på å skyte inn "og etter det så kan vi ha sex, og så kan vi lage middag etterpå?". Det funker sikkert for noen, men for meg så var det drepen. Og han gjorde det overaskende mange ganger før han fikk med seg at det ødela lysten for meg. Forventningen om sex, uten noen som helst flørt eller oppbygging er skikkelig destruktiv for meg, men kanskje ikke (alle) menn helt opplever det på samme måte? Det hjelper sikkert å snakke litt sammen om hva som funker for deg også - ikke bare hva som er feil.

Anonymkode: 1782c...566

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Resignert skrev:

Nei, om en mann klaget over en kåt dame, hadde jeg kalt det et luksusproblem. Har faktisk aldri hørt en mann klage over for mye sex, eller sexpress. Men desto mere over lite sex i forholdet. Damer finner gjerne tilfredsstillelse i å styre med unger, interiør, klær osv. Mens menn ikke bryr seg stort om denslags, kanskje med unntak av homser. Alternativet for en mann som ikke får sex så hyppig som han ønsker, er jo gjerne å henge med gutta, drikke øl, trene, drive med bil og mc osv. Og det fører jo gjerne til enda mindre sex......

Seriøst, er ikke dette ordentlige interesser? Er det bare substitutt for sex? Ikke frekt ment, jeg spør seriøst. 

Anonymkode: 343ae...63c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare ved å se overskriften, visste jeg at her var det snakk om en mann:fnise:.

Anonymkode: 4ac93...30c

Det behøvde det da ikke være. Jeg har høyere sexlyst enn min samboer, men han er den jeg har møtt som matcher meg best på det området. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Silfen skrev:

Men herlighet, dere må jo møtes halvveis. Du har jo bestemt deg for at dette er ekkelt og ferdig arbeid. Hva med å ha et par sexfri uker der du i stedet er nær han når han runker, så kan dere lære at det er faktisk et fint alternativ for begge to. Den holdningen din nå er jo like ille som hans.

Men altså om ts ikke syns det er digg så syns hun ikke det da.. er jo kjipt å kose med kjæresten ig at det alltid skal være seksuell kos hver eneste gang

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også vært i et forhold der han ville ha sex mye oftere enn jeg. Følte meg stadig presset til å ha sex. Han ble mer og mer frustrert og klaget over at jeg ikke tok initiativ, ikke tente på han, ikke beundret pikken hans, og at han var misfornøyd med forholdet. Jeg fikk bare mer og mer avsmak for sex, men følte meg tvunget til det, ellers ville han gå fra meg. Det kunne jo ikke vare. Veldig glad jeg er kvitt det der. Det var utrolig slitsomt.

Anonymkode: 7b5f8...44d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herlighet, du setter ord på det :fnise: Ja, du har helt rett.. Har også ved et par anledninger gått ut for å legge meg på sofaen. Men da blir han sur (antakelig fordi han får dårlig samvittighet), også hanker han meg inn igjen. Jeg har ikke ønsker om å bryte ut sånn ellers. Vi har en veldig fin hverdag, og han er faktisk en snill mann. Noen uenigheter har vi selvfølgelig, men ikke noe større enn normalt vil jeg påstå. Så jeg prøver å huske på at menn har en helt annen sexualitet enn kvinner, også får jeg bare prøve å være tydeligere når jeg sier ifra.. 

Anonymkode: bb4b1...02a

Har menn en helt annen seksualitet enn kvinner? Hvor har du det fra? Jeg er kvinne, og har lyst på sex hver dag. Om min partner kun vil 1-2 ganger i uka, så hadde jeg blitt veldig misfornøyd.

Anonymkode: a18c6...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes på generelt grunnlag at en bør komme partneren sin i møte mht sex, men slik samboeren til ts oppfører seg forstår jeg at hun mister lysten. Jeg kan godt se på og bidra når kjæresten min runker, men en fyr som springer på badet hver gang han får nei høres ganske slitsomt ut. Jeg vet sannelig ikke hva jeg skal råde ts til her. Om forholdet tar slutt håper jeg at du finner en partner som du fungerer bedre med på det sexuelle planet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enorm sexlyst, men forstår at alle mennesker ikke er like. Det handler om å snakke med partneren sin -og forsøke å komme til en enighet, men det må også være naturlig og ikke påtvunget. Det klokeste er å finne en som er lik deg, like barn leker best. 

Men anbefaler å lese litt om samlivspsykologi. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28. mars 2017 den 0.09, Silfen skrev:

Men herlighet, dere må jo møtes halvveis. Du har jo bestemt deg for at dette er ekkelt og ferdig arbeid. Hva med å ha et par sexfri uker der du i stedet er nær han når han runker, så kan dere lære at det er faktisk et fint alternativ for begge to. Den holdningen din nå er jo like ille som hans.

Veldig enig i dette. I et forhold så handler det om begge parter. Jeg slet f.eks med at jeg fikk vondt da eksen penetrerte meg. Jeg sendte ham ikke på badet av den grunn. Jeg ga ham en blowjob istedenfor hvis det ble for ille. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst, er ikke dette ordentlige interesser? Er det bare substitutt for sex? Ikke frekt ment, jeg spør seriøst. 

Anonymkode: 343ae...63c

Neida, selvsagt driver man med andre ting også, selv om sexlivet er bra. Men om det blir lite eller ingen sex i et forhold, vil det jo gjerne bli mere fokus på andre interesser, ikke sant? De gangene jeg har hatt kåte partnere med god sexdrive, har det vært mere fokus på sex, og mindre fokus på andre ting. Og motsatt. Sex er rimelig høyt opp på min prioriteringsliste, om du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 timer siden, The Kitten skrev:

Veldig enig i dette. I et forhold så handler det om begge parter. Jeg slet f.eks med at jeg fikk vondt da eksen penetrerte meg. Jeg sendte ham ikke på badet av den grunn. Jeg ga ham en blowjob istedenfor hvis det ble for ille. 

Syns det høres kjipt ut. Sex skal jo begge ha glede av. Er ikke gøy å bli tilfredsstilt hvis partneren gjør det av dårlig samvittighet og bare gir meg selv om han ikke hadde lyst selv. Det hadde ikke jeg hatt glede ab. Da fikk det heller være det samme da..m

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Maleficenta skrev:

Syns det høres kjipt ut. Sex skal jo begge ha glede av. Er ikke gøy å bli tilfredsstilt hvis partneren gjør det av dårlig samvittighet og bare gir meg selv om han ikke hadde lyst selv. Det hadde ikke jeg hatt glede ab. Da fikk det heller være det samme da..m

Jeg liker å suge da, så jeg gjorde det helt frivillig. Var selvfølgelig ganger jeg ikke orket, eller ikke orket å fullføre, men jeg sendte ham fortsatt ikke på badet. Det var aldri noe press eller mas fra han side om at jeg skulle gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, The Kitten skrev:

Jeg liker å suge da, så jeg gjorde det helt frivillig. Var selvfølgelig ganger jeg ikke orket, eller ikke orket å fullføre, men jeg sendte ham fortsatt ikke på badet. Det var aldri noe press eller mas fra han side om at jeg skulle gjøre det. 

Ts sender han jo ikke på badet. Hun sier nei. Han blir sur og uffer og okker seg og går på badet. Jeg skjønner godt at hun ikke gidder å suge han om han blir furten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Ts sender han jo ikke på badet. Hun sier nei. Han blir sur og uffer og okker seg og går på badet. Jeg skjønner godt at hun ikke gidder å suge han om han blir furten

Sa hun ikke også at hun ikke ville ha ham liggende ved siden av seg og runke? Eller husker jeg feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, The Kitten skrev:

Sa hun ikke også at hun ikke ville ha ham liggende ved siden av seg og runke? Eller husker jeg feil?

Jeg ville heller ikke hatt det om han ble sut og furten for ikke å få sex. Ser for meg at den runkingen blir mer demonstrativ sånn. Javel jeg får runke meg selv da når du ikke gidder attitude

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
1 time siden, Maleficenta skrev:

Jeg ville heller ikke hatt det om han ble sut og furten for ikke å få sex. Ser for meg at den runkingen blir mer demonstrativ sånn. Javel jeg får runke meg selv da når du ikke gidder attitude

Så spørs det jo veldig hvordan TS avviser ham da. Om hun offer og uffer seg hver gang han spør, så er det ganske naturlig at han stikker på badet for å runke. Og at han blir sur. Det er jo et samspill dette her. Blir den som trenger mest sex, avvist på lite hyggelig måte, vil det naturligvis bli dårlig stemning. Se for deg at før fyren hinter om sex, stemningen er grei og han spør høfflig om sex. Hun avviser ham på en respektabel måte, men tilbyr ham å runke han, eller at hun syntes det er fint at han ligger ved siden av henne når han trenger en runk. Jeg har vanskelig for å tro at en vanlig kar vil klare å bli sur og irritert ved et slikt avslag.

Nå dømmer ikke jeg ts for noe, da jeg ikke kjenner deres sak godt nok, men det er to som skal få til et samspill i slike forhold, og når den ene avviser den andre på lite koselig vis, vil den andre naturligvis bli vanskelig å leve med. Men dette kan gå andre vei også....at han er en sutrete masekopp av natur som ikke tar noe hensyn til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Så spørs det jo veldig hvordan TS avviser ham da. Om hun offer og uffer seg hver gang han spør, så er det ganske naturlig at han stikker på badet for å runke. Og at han blir sur. Det er jo et samspill dette her. Blir den som trenger mest sex, avvist på lite hyggelig måte, vil det naturligvis bli dårlig stemning. Se for deg at før fyren hinter om sex, stemningen er grei og han spør høfflig om sex. Hun avviser ham på en respektabel måte, men tilbyr ham å runke han, eller at hun syntes det er fint at han ligger ved siden av henne når han trenger en runk. Jeg har vanskelig for å tro at en vanlig kar vil klare å bli sur og irritert ved et slikt avslag.

Nå dømmer ikke jeg ts for noe, da jeg ikke kjenner deres sak godt nok, men det er to som skal få til et samspill i slike forhold, og når den ene avviser den andre på lite koselig vis, vil den andre naturligvis bli vanskelig å leve med. Men dette kan gå andre vei også....at han er en sutrete masekopp av natur som ikke tar noe hensyn til henne.

Mas fører jo til at man blir lei og da blir avvisningen automatisk lite hyggelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...