Gå til innhold

Turn off å ha sex om dama ikke syns det er digg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange menn er egoistiske. Syns det er turn off å ha sex hvis dama ikke får orgasme/ syns det er godt. Men er det slik kvinner? Er digg å ha sex?

Anonymkode: 55bab...19f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes sikkert de som syns det er turn-on når dama ikke syns det er digg. Voldtektsmenn f.eks.

Anonymkode: d37e2...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ingen kvinner liker sex. Alle gjør det kun for menns nytelse. Derfor kvinner har ONS, fordi de vil så gjerne at alle menn skal få nyte sex, ikke fordi de liker sex selv.

 

:ironi: 

Anonymkode: 44d74...c4e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, kattepusen skrev:

MÅ man har orgasme for at sexen er god? 

 

Nei, det må man vel ikke. Men som mann er det jo ingenting som kan måle seg med å se at dama får en kraftig orgasme. Da vet man jo helt sikkert at man gjør noe riktig og at man strekker til rent seksuelt.

Hvis hun ikke kommer, så kan man faktisk ikke være sikker, uansett hva dama sier. Hun kan jo "skryte" av mannen og sexen av helt andre årsaker, f.eks omsorgsfølelse, økonomi, emosjonelle bindinger osv. Som i min verden har null og niks med mine seksuelle prestasjoner å gjøre. Og dermed er helt irrelevant i sammenhengen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig seksuell og får likevel ikke orgasme. Elsker sex og nyter hvert sekund! Slutt å henge dere opp i sånt!

Anonymkode: aff2c...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex er klart best for meg når jeg klarer å komme vaginalt. Men det skjer bare ikke hver gang for meg, kommer an på dagsform, alkoholinntak (alkohol er som regel no-go for vaginalorgasmer for meg, selv om jeg kan være veldig kåt),  kåthet, osv. 

Sex kan være fint likevel, selv om jeg alltid føler det som en liten nedtur hvis jeg må begynne å fingre meg selv for å komme i mål. Pass på at du ikke presser dama til noe hun egentlig ikke har så veldig lyst til.

Anonymkode: 77cc8...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at enhver person som ikke bryr seg om den andre har det bra under sex ikke er moden nok verken emosjonellt eller intellektuellt til å ha sex i utgangspunktet... 

Anonymkode: 6e5bf...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, kattepusen skrev:

MÅ man har orgasme for at sexen er god? 

 

Jeg må og jeg er kvinne, men vi er jo alle forskjellige. Viktigste er at man er fornøyd selv tenker jeg.
Jeg storkoser meg i hvert fall! :D

Anonymkode: 34cb7...e0e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må og jeg er kvinne, men vi er jo alle forskjellige. Viktigste er at man er fornøyd selv tenker jeg.
Jeg storkoser meg i hvert fall! :D

Anonymkode: 34cb7...e0e

Jeg syns også det er viktig med orgasme, fordi jeg er en av de som er heldig nok til å få vaginalorgasme.

Men så vet jeg at mange sliter med å oppnå orgasme, og da syns jeg det er trist å se at mannfolk skal legge så stort press på dem, fordi mannfolka skal føle seg bra nok. Hva med å bare tro på det, når de kvinner som ikke får orgasme, sier at de nyter sexen uten orgasme?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvis det er god sex så er det digg. 

Sex kan være bra uten orgasme også, men jeg synes det er viktig og det er en ganske stor del av at jeg ønsker å ha sex og liker det. 

Mange menn er egoistiske og tenker mest på seg og sin nytelse. God sex handler ikke bare om en person, men det er det mange menn som ikke forstår. 

Anonymkode: ad543...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Resignert skrev:

Nei, det må man vel ikke. Men som mann er det jo ingenting som kan måle seg med å se at dama får en kraftig orgasme. Da vet man jo helt sikkert at man gjør noe riktig og at man strekker til rent seksuelt.

Hvis hun ikke kommer, så kan man faktisk ikke være sikker, uansett hva dama sier. Hun kan jo "skryte" av mannen og sexen av helt andre årsaker, f.eks omsorgsfølelse, økonomi, emosjonelle bindinger osv. Som i min verden har null og niks med mine seksuelle prestasjoner å gjøre. Og dermed er helt irrelevant i sammenhengen. 

Ja klart. Hun liker å ha sex med deg fordi du lager en jævla god pizza og betaler regningene dine på forfall. Seriøst, voks opp! Og dump dama di, hun fortjener bedre. 

Anonymkode: 84806...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså om sexen er vond eller direkte ubehagelig for meg er det turn-off for samboeren. Om vi har sex og jeg ikke kommer er det digg og ikke turn-off for ingen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...