Gå til innhold

Hva med mitt smil og tenner? Hater det selv og smiler alltid med leppene lukket.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pene, hvite, rette tenner. Ingen grunn til å skjule dem :-)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har komplekser for mellomrommene. Vurderer regulering, men er ikle så mange på min alder som har det.

Anonymkode: 4e4fe...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

F

Anonymkode: 8c6f1...bd4

Fint skulle det stå:)

Anonymkode: 8c6f1...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ro, ro til fiskeskjæææær, fine tenner får du der! 

Anonymkode: 2e055...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du har et fint smil og fine tenner :) 

 

 

På 27. mars 2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Har komplekser for mellomrommene. Vurderer regulering, men er ikle så mange på min alder som har det.

Anonymkode: 4e4fe...159

 Du er usikker på om du vil ha regulering fordi de fleste på din alder ikke har det? Hvis man er veldig misfornøyd med tennene sine, og ønsker å rette på de så gjør man det uansett hvor gammel man er. Reguleringen er jo bare på en kort stund av livet. De fleste voksne har det bakpå tennene eller invisalign så det ikke synes. Jeg er 31 år og har regulering. Det går helt fint, og de fleste legger ikke merke til det. 

Jeg synes ikke du trenger regulering. Bare så det er sagt :) Men hvis du egentlig ønsker å rette på tennene må du ikke la deg stoppe av at flesteparten på din alder ikke har regulering. 

Anonymkode: 62cfd...811

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Du har jo lepper mange drømmer om, og hvite fine, rette tenner! Veldig sensuelt og pent smil syntes jeg!
Dette må du ikke være redd for å vise, det sitter bare i hodet ditt at dette skal være stygt!

Anonymkode: d6f7c...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Har komplekser for mellomrommene. Vurderer regulering, men er ikle så mange på min alder som har det.

Anonymkode: 4e4fe...159

Det er mye man kan fikse på om man først starter. Usynlig regulering, kvisebehandling, bleking av tenner, soling/spraytan. Det er nesten ikke bunn i bøtta på hvor mye energi man kan pøse inn på sitt utseende. Som oftest hjelper det mye også. 

Det er ingen skam i å gjøre noe med ting man mistrives med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig fint smil. Jeg kjenner to personer som alltid smiler veldig stramt med leppene fordi de er redd for å vise tenner, og det ser bare veldig rart ut. Og anstrengt. Og som om de aldri er ordentlig glade. Smil naturlig! :) 

Anonymkode: 73dfa...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint smil og fine tenner!

Hvorfor bruke penger på regulering? Det er jo rådyrt. Og det er ikke sikkert det er bare å flytte på tennene heller, om bittet ditt er fint som det er nå så vil de nok helst ikke flytte på jekslene dine. Og hva skal du da gjøre med mellomrommet som må bli et sted? Det er ikke sikkert det blir plass nok til å sette inn en kunstig tann heller for å fylle ut. Men hvis dette plager deg mye så kan du jo få en reguleringstannlege til å vurdere mulighetene (og hva det vil koste). Man kan få usynlig regulering som festes på baksiden av tennene, men det koster mer enn vanlig.

Anonymkode: dc29a...6a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunstig smil, fine tenner. Mellomrommene gir jo bare tanngarden litt personlighet.

Anonymkode: bd840...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
På 3/27/2017 den 16.43, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 4e4fe...159

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dytt

Anonymkode: 4e4fe...159

Jeg er litt usikker på hvorfor du drar frem denne tråden igjen? Du fikk veldig bra tilbakemeldinger da du startet tråden, men er fortsatt usikker? Hva er det vi kan si nå som vi ikke sa da, og som faktisk får deg til å slå deg til ro med akkurat slik du er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.3.2017 den 17.56, AnonymBruker skrev:

Har komplekser for mellomrommene. Vurderer regulering, men er ikle så mange på min alder som har det.

Anonymkode: 4e4fe...159

Gjør det! Hvis du uansett ikke liker å smilet med munnen åpen, i tillegg til at du kan velge hvit regulering som nesten ikke syns, så kommer du til å bli lykkelig når du får ordnet opp i det. Been there done that! Ingen la merke til at jeg hadde det, og ingen vet at jeg hadde det den dag i dag. I dagens overfladiske samfunn angrer jeg ikke et sekund.

Anonymkode: 49461...6b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du angrer ikke et sekund på ditt bidrag til "dagens overfladiske samfunn" ... ;)

Små skjønnhetsfeil er bare sjarmerende.

Anonymkode: 3e121...5bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...