Gå til innhold

Stoler på han, men ikke på henne. Har jeg grunn til å tro at venninna er ute etter ham?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

desperate kvinnfolk! det er VENNER. 

Anonymkode: 514d7...3da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er helt greit at kjæresten har kvinnelige venner. Men at han skal sove alene hos ei singel venninne jeg ikke har møtt, når det er alkohol inne i bildet - DET er uakseptabelt. 

Be gang ta inn på hotell.

 

Anonymkode: 06a72...a6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ingen følelse av at hun er ute etter han. Men kanskje bare litt rart hun ikke har skrevet at du kan bli med da..

Jeg har faktisk sovet i samme seng som en kompis, fordi jeg hadde vært på fest hos ham og det var for kaldt til å gå hjem. :P han hadde dame, men hun bodde i en annen by. Vi rørte ikke hverandre. 

Anonymkode: bcb7f...be7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gemini7
On 27.3.2017 at 10:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er helt greit at kjæresten har kvinnelige venner. Men at han skal sove alene hos ei singel venninne jeg ikke har møtt, når det er alkohol inne i bildet - DET er uakseptabelt. 

Be gang ta inn på hotell.

 

Anonymkode: 06a72...a6e

enig!

Endret av Gemini7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du stoler på ham, så tenker jeg det egentlig er det eneste som betyr noe. Jeg stoler heller ikke på de single kompisene til dama mi, men jeg stoler på henne. Som mann selv så vet jeg veldig godt hvordan man ender opp med "jentevenner", og at ingen av dem hadde sagt nei til et nypp dersom hun var villig til det. Men det hun jo ikke, så hvorfor skal jeg føle meg truet av en eller annen upult stakkar som forsøker å ta omveien via vennesonen? Og hvordan ville omverdenen sett på meg dersom jeg skulle begynne å legge meg opp i hvem hun henger med og hva de gjør på? Jeg hadde blitt oppfattet som en psykopat så klart, og det med rette. Og det overrasker meg stadig at jenter ser ut til å slippe unna med den slags kontrollerende adferd. Usikkerhet er aldri sjarmerende, uansett kjønn.

Anonymkode: 05714...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig  skal ikke fyren sove over hos denne dama!  Et ansvarlig voksent menneske tar selvsagt inn på hotell !

Beklager å måtte si det; dere som syns det er heeeeelt normalt at partner sover over hos venner av motsatt kjønn, appåtil som er single og du ikke har møtt:!       Kom ikke og grin den dagen  det uflytende forholdet går åt skogen.

 

Anonymkode: 07d1f...543

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo ikke så rart hun ikke inviterer deg dersom hun ikke kjenner deg, vel? 

Anonymkode: ba9a6...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er jo ikke så rart hun ikke inviterer deg dersom hun ikke kjenner deg, vel? 

Anonymkode: ba9a6...ea5

For noe tull.  Desto bedre å invitere begge, så blir man kjent.  

Anonymkode: ef912...9d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...