Gå til innhold

Vanlig å ta hcg-blodprøver ved blødning i tidlig graviditet? (bruker crinone)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blødde litt rundt samme tid som jeg skulle ha mensen og fikk mast meg til å ta hcg-blodprøver. Den mer enn doblet seg på 48 timer og jeg ble beroliget. Igår kveld, 5+2, blødde jeg litt igjen. Kom litt blod i do og var mye blod på papiret, tre ganger. Gikk og la meg og det kom bittelitt i bindet. I natt og idag er det ikke friskt blod, bare litt brunt, gammelt blod. Var helt sikker på at jeg ville miste igår, men nå vet jeg ikke lenger. Traff også muligens Livmorhalsen med crinoneapplikatoren igår for fikk den ikke helt inn og måtte manøvrere den litt fram og tilbake for å få den inn. Dette var ca to timer før blødningen. Crinone kan også gi småblødninger som bivirkning.

Er så veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Har tidlig ul om ni dager (pga) tidligere SAer og MA, men vet ikke om jeg skal vente på den eller prøve og mase meg til nye hcg-blodprøver. Ville du ha bestilt time hos legen (igjen) og prøvd å få blodprøver eller ventet og sett det an? Hadde svake mensmurringer da jeg blødde igår, men de er så godt som borte nå. Blødningen kom ca to timer etter at jeg satte inn crinone.

Hva ville du ha gjort? Er det vanlig å ta hcg-blodprøver hver gang man blør i tidlig graviditet?

Anonymkode: e4c09...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Spesielt ikke ved bruk av crinone som gir skjøre slimhinner og større sjanse for blødninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...