Gå til innhold

Feite kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Cartman
Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Jeg bare skjønte ikke hva du mente med de tre sterkeste?

De tre sterkeste i verden er de tre som står på podiet i verdens sterkeste mann. Alle tre veier rundt 175 kg +/-. Jeg tror ikke de bare sitter på ræva hele dagen og spiser dritt. Faktisk er de over gjennomsnittet fysisk aktive. Man kan fint være feit og veltrent. Det var mitt svar til AB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Vekt ja. Ikke ellers

Tråden heter "Feite kvinner".

Anonymkode: ab14d...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Cartman skrev:

De tre sterkeste i verden er de tre som står på podiet i verdens sterkeste mann. Alle tre veier rundt 175 kg +/-. Jeg tror ikke de bare sitter på ræva hele dagen og spiser dritt. Faktisk er de over gjennomsnittet fysisk aktive. Man kan fint være feit og veltrent. Det var mitt svar til AB.

Feit og veltrent men likevel veeldig usunne. Mange av de største strongmen og bodybuildere har hjerteproblem. Jeg husker ikke navnet, men en av de største var kjent for å spise 12 hamburgere om dagen. De sitter på ingen måte på ræva hele dagen, men store deler av dem spiser definitivt mye dritt. Kommer an på om de kjører dirty eller clean bulk. Clean på den størrelsen krever betydelig med tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tråden heter "Feite kvinner".

Anonymkode: ab14d...87d

Det her var kommentar til en kommentar om im jenter eller menn er mest usikkre på sitt utsende, ikke HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Ingen velger å stryke på en eksamen heller. Om du har en sjelden tilstand kan jeg ikke uttale meg om

Bilderesultat for overweight in children statistics

Plutselig tilfelle av at alle har fet genet?

 

I all verden da.

Har du satt opp såpekassen din i enhver tråd som svinger innom noe som har med overvekt å gjøre, fordi som du sier så må du ha ut tankene dine siden det er godt for psyken din.

Kanskje var dette riktig tråd å legge ut grafen over vektutvikling for barn mellom 12 og 19 år, slik den så ut for 9 år siden.

Dette siden TS selv sier tråden er et resultat av påstander som ble kastet ut over et bord på skolen.

Så. Når du da står på såpekasen din og er ute på korstog mot overvekt:

Hva mener du er løsningen på overvektsproblemet blant barn mellom 12 og 19?

Hva er eureka løsningen? 

Del den med resten av verden. De venter i åndeløs spenning å hvorledes disse barna skal "ta seg sammen", - for det er det du prediker som den endelige løsning, var det ikke sånn?

Endret av Mis(s)Understood
falt ut en bokstav og bold
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
2 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Feit og veltrent men likevel veeldig usunne. Mange av de største strongmen og bodybuildere har hjerteproblem. Jeg husker ikke navnet, men en av de største var kjent for å spise 12 hamburgere om dagen. De sitter på ingen måte på ræva hele dagen, men store deler av dem spiser definitivt mye dritt. Kommer an på om de kjører dirty eller clean bulk. Clean på den størrelsen krever betydelig med tid

De har hjerteproblemer pga anabole steroider. Han som fikk hjerteinfarkt pga hamburgerne heter CT Fletcher. CT Fletcher var verken bodybuilder eller strongman. Han var styrkeløfter. Bodybuildere kan ikke spise mye dritt, da de må han en veldig lav fettprosent for å få frem de definerte musklene. Det farlige med bodybuilding er anabole steroider, HGH, synthol og for lav fettprosent. Heller ikke strongmen kan spise for mye dritt, da de er avhengige av en kombinasjon av kondisjon og rå styrke. Man må skille mellom matvaner på den ene siden og doping på den andre. Det er doping som tar liv av strongmen. Mike Jenkins døde i 2013 og mye tyder på at det skyldes stort forbruk av anabole steroider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Sykkelkopp Ikke del mer av den ureflektert og unyanserte synsingen din på KG. Du driver med fatshaming og sidestiller voldtekt med fedme. Du trenger garantert Mange flere år på baken, før du blir spiselig. 

Anonymkode: 6e4ae...d2f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Cartman skrev:

De har hjerteproblemer pga anabole steroider. Han som fikk hjerteinfarkt pga hamburgerne heter CT Fletcher. CT Fletcher var verken bodybuilder eller strongman. Han var styrkeløfter. Bodybuildere kan ikke spise mye dritt, da de må han en veldig lav fettprosent for å få frem de definerte musklene. Det farlige med bodybuilding er anabole steroider, HGH, synthol og for lav fettprosent. Heller ikke strongmen kan spise for mye dritt, da de er avhengige av en kombinasjon av kondisjon og rå styrke. Man må skille mellom matvaner på den ene siden og doping på den andre. Det er doping som tar liv av strongmen. Mike Jenkins døde i 2013 og mye tyder på at det skyldes stort forbruk av anabole steroider.

Jeg er fan av  styrketrening, men nei steroider er ikke det eneste problemet. Den kroppsvekten og å presse kroppen så ekstremt som de gjør er ikke sunt. Det gjelder for alle idretter. Dette er et problem de færreste har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mis(s)Understood skrev:

 

Del den med resten av verden. De venter i åndeløs spenning å hvorledes disse barna skal "ta seg sammen", - for det er det du prediker som den endelige løsning, var det ikke sånn?

Simpelt, opplyse om farene ved å spise for mye usunt til både barn og voksne i stedet for å se på overvektige som hjelpeløse offer

 

EDIT: Og slutte å kjefte på enhver som stiller seg kritisk til overvekt

Endret av Sykkelkopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

@Sykkelkopp Ikke del mer av den ureflektert og unyanserte synsingen din på KG. Du driver med fatshaming og sidestiller voldtekt med fedme. Du trenger garantert Mange flere år på baken, før du blir spiselig. 

Anonymkode: 6e4ae...d2f

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Nei overvekt er ikke like ille, men poenget gjelder fortsatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Simpelt, opplyse om farene ved å spise for mye usunt til både barn og voksne i stedet for å se på overvektige som hjelpeløse offer

 

EDIT: Og slutte å kjefte på enhver som stiller seg kritisk til overvekt

Er du veldig ung? Det er vel nettopp det helsemyndighetene i Norge har gjort de siste 30 årene.

Og hva det har med TS sin påstand om at feite, stygge kvinner krever at mannen må være en ren Adonis for å ha en sjanse på disse feite, stygge kvinnene?

 

På 26.3.2017 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

 

Endret av Mis(s)Understood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Mis(s)Understood skrev:

Er du veldig ung? Det er vel nettopp det helsemyndighetene i Norge har gjort de siste 30 årene.

Og hva det har med TS sin påstand om at feite, stygge kvinner krever at mannen skal være slank og flotte for å ha en sjans?

 

 

Men likevel så er det så mye fatshaming shaming :( Det er fy fy å i det hele tatt hinte til at overvekt kan være et problem eller at de burde gjøre noe med det. Helsemyndighetene gjør en dårlig jobb

Om du synes det er et interessant tema må du nesten følge kommentarene bakover. Husker ikke hvordan vi kom inn på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg ikke giddet lese hele tråden siden det sikkert er det samme vissvasset som alltid, men lurer litt på hva ts mener om uendrede preferanser selv om vekten er endret.  Når jeg liker samme menn nå som før, feit som normal, hva sier det deg da? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎26‎.‎03‎.‎2017 den 16.09, AnonymBruker skrev:

Ironisk? Jeg legger ikke verdien i utseende, men personlighet. Jeg er overvektig, og foretrekker brede kraftige menn. De trenger heller ikke å være særlig veltrente, så lenge de er brede. Det som likevel er viktigst er personligheten. Skal man sammenligne noe bør det være personlighet: hvorfor tror idiotiske og overfladiske mennesker at de kan ha de med best personlighet? Eller noe annet tull.

Til ts: Det at man er overvektige betyr ikke at man er stygg, og det at man er tyn betyr ikke at man er fin. I stedet for å henge deg opp i dette så kan du heller jobbe litt mer med din egen personlighet, for kvinner finner ikke slik tankegang attraktivt.

Anonymkode: 76989...1d0

Godt sagt. Jeg er også overvektig, men det går ut og inn på de riktige stedene. Jeg vil ha (og har) en mann som kan gi meg en bamseklem og har plass i armkroken. Ikke sånn spinkel sak man er redd for å knekke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 26.3.2017 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

Anonymkode: 9ca32...523

Nei det er ikke mer logisk. Da hadde alle menn fått stake og kvinnene fått mus. Det logiske er at man finner mennesker man liker og blir tiltrukket av og så har man det hygglig sammen for å se om det er noe der å bygge videre på. 

Innlegget ditt er forøvrig et sted mellom 0,1 og 0,3.... litt kjipt å svare på innlegg som ligger så langt unna min skala.....

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
På 26.3.2017 den 22.14, Cartman skrev:

De tre sterkeste i verden er de tre som står på podiet i verdens sterkeste mann. Alle tre veier rundt 175 kg +/-. Jeg tror ikke de bare sitter på ræva hele dagen og spiser dritt. Faktisk er de over gjennomsnittet fysisk aktive. Man kan fint være feit og veltrent. Det var mitt svar til AB.

De spiser jo en god del dritt.... alle vet jo at de boler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.3.2017 den 15.56, AnonymBruker skrev:

Har lagt merke til at feite kvinner, ofte krever at mannen skal være tynn hvis du skal ha sjans på henne. Hvis man også legger til at fyren skal være 7-10. 

Er det ikke mer logisk å kreve det man kan tilby andre? Som oftest er de feite kvinnene mellom 1-5 og tinder er et prakteksempel på det. Ser ikke helt tankegangen

hva mener dere :)

Anonymkode: 9ca32...523

Var på OKCupid en periode i livet. Så klart det var noen menn der som likte "runde" kvinner, men de som fikk oppmerksomhet var de tynne kvinnene. Jeg er for øvrig sånn at han kan gjerne være stor så lenge han tar vare på seg selv og ikke eter som en gris. Altså, jeg går for en som er i samme kategori som meg. Ellers så bruker jeg ikke den tåpelige skalaen. Pen for meg eller ikke. Ferdig med den saken. :) 

Anonymkode: db099...4f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
27 minutter siden, Coolaid skrev:

De spiser jo en god del dritt.... alle vet jo at de boler. 

Det er der misforståelsen ligger. Hvis du skal bli virkelig sterk, så må du være ekstremt nøye med kosten og følge en kostholdsplan. De færreste kan forestille seg hvor mye tid en innen styrkeidrett bruker på kosthold. Anabole steroider og diverse kosttilskudd bidrar selvfølgelig enormt, men uten skikkelig kosthold blir man ikke sterk. Man kan faktisk spise seg grisefeit på rødt kjøtt, poteter, grønnsaker og ris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
13 minutter siden, Cartman skrev:

Det er der misforståelsen ligger. Hvis du skal bli virkelig sterk, så må du være ekstremt nøye med kosten og følge en kostholdsplan. De færreste kan forestille seg hvor mye tid en innen styrkeidrett bruker på kosthold. Anabole steroider og diverse kosttilskudd bidrar selvfølgelig enormt, men uten skikkelig kosthold blir man ikke sterk. Man kan faktisk spise seg grisefeit på rødt kjøtt, poteter, grønnsaker og ris.

Har null problem med å forstå viktigheten av kosthold i forbindelse med all idrett - ikke minst strongman. Men kan ikke dy meg for å kalle en spade for en spade og boling for boling. Vi det det, utøverne vet de, og ingen snakker høyt om det. Det er derfor strongmanforbundet ikke ønsker å være en del av norges idrettsforbund (dopingregler og tester) Som de sier selv, hvem vil se på små karer som ikke kan gjøre umennsklige tunge løft? ....Nåja, vi er ute på et sidespor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...