Gå til innhold

Nabo som klikket på VÅR sønn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fikk en rasende nabo på døra vår i formiddag som anklagde vår 11 åring for å ha kastet stein på hunden hennes som var ute i luftegården. Mannen hennes var med og viste oss mobilopptak og joda, det kan se ut som vår gutt siden jakken er lik. De sa dette hadde skjedd flere ganger. Når gutten vår kom ned i gangen tok mannen tak i armen hans og truet han med juling hvis han nærmet seg huset deres igjen og kaldte han stygge ting, bla. en flatpanna horunge mm. Sønnen min ble kjemperedd og dro seg unna og låse seg inn på badet. kan liksom ikke helt tro det er han heller. Han er jo så snill. Hva gjør jeg? Mannen min (guttens far) er på jobbreise og er ikke hjemme før onsdag. 

Anonymkode: 324a7...ba5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Snakk med ungen din først og forklar at videoen var tydelig og at oppførselen er uakseptabel. Så ta du på jakke og sko og beklager til naboen.

At han var fysisk mot ungen din er nok fordi de bryr seg om hunden sin.  

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk en rasende nabo på døra vår i formiddag som anklagde vår 11 åring for å ha kastet stein på hunden hennes som var ute i luftegården. Mannen hennes var med og viste oss mobilopptak og joda, det kan se ut som vår gutt siden jakken er lik. De sa dette hadde skjedd flere ganger. Når gutten vår kom ned i gangen tok mannen tak i armen hans og truet han med juling hvis han nærmet seg huset deres igjen og kaldte han stygge ting, bla. en flatpanna horunge mm. Sønnen min ble kjemperedd og dro seg unna og låse seg inn på badet. kan liksom ikke helt tro det er han heller. Han er jo så snill. Hva gjør jeg? Mannen min (guttens far) er på jobbreise og er ikke hjemme før onsdag. 

Anonymkode: 324a7...ba5

Nei, sønnen din kaster stein på en hund og så blir han redd.

Til pass for skitungen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sønnen din skyldig, fortjente han det og mer.... Drittunge.... Kanskje han bør utredes for psykopati? Hvordan reagerer DU/DERE om det er sant at sønnen deres er skyldig?

Anonymkode: 0a626...324

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ventet til jeg hadde klart å være rolig og saklig. Har ingenting for seg å legge seg på samme nivå. Hadde gitt beskjed om at jeg/vi hadde satt pris på om de snakket til guttungen på en skikkelig måte og at de i fremtiden kan gjerne komme å gi beskjed om ting de vil ta opp.

Så ville jeg forklart ungen at dyreplageri ikke er greit. Og at det må opphøre.

Anonymkode: 307c4...397

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

#4: tillegg: hadde selvfølgelig også gitt klar beskjed om at fysisk håndtering av (ditt) barn og barn generelt ikke skal skje og at det er uakseptabelt å rette fysisk aggresjon mot barn.

Anonymkode: 307c4...397

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sønnen din skyldig, fortjente han det og mer.... Drittunge.... Kanskje han bør utredes for psykopati? Hvordan reagerer DU/DERE om det er sant at sønnen deres er skyldig?

Anonymkode: 0a626...324

Vennligst ta deg en bolle!

Anonymkode: 307c4...397

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er sønnen din skyldig, fortjente han det og mer.... Drittunge.... Kanskje han bør utredes for psykopati? Hvordan reagerer DU/DERE om det er sant at sønnen deres er skyldig?

Anonymkode: 0a626...324

Har du det helt godt med deg selv eller kanskje du har noen issues du gjerne vil snakke om? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest star123

Hadde naboen gjort det med min sønn hadde jeg gitt han juling. Snakk med sønnen din og dyr osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forstår ingenting.

TS har en sønn som kaster stein på dyr og så tar hun ikke tak i det. Hva for slags dott av ei mor er det?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, star123 skrev:

Hadde naboen gjort det med min sønn hadde jeg gitt han juling. Snakk med sønnen din og dyr osv...

Sønnen fortjener bank,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver du VÅR sønn?

Mistenker trolletråd.

Anonymkode: 7759e...903

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

#4: tillegg: hadde selvfølgelig også gitt klar beskjed om at fysisk håndtering av (ditt) barn og barn generelt ikke skal skje og at det er uakseptabelt å rette fysisk aggresjon mot barn.

Anonymkode: 307c4...397

Hvis barnet er skyldig er det helt på sin plass! Ts har vel mer eller mindre innrømmet det, men vi vet ikke. Skulle gjerne likt å vite det.

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vennligst ta deg en bolle!

Anonymkode: 307c4...397

Så du synes at dyreplageri er greit?

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mishandling av dyr er det første tegnet på psykopati.

Anonymkode: d7ac1...c9c

Ja!

Akkurat nå, Carrot skrev:

Har du det helt godt med deg selv eller kanskje du har noen issues du gjerne vil snakke om? 

Retter det samme spørsmålet til deg: så du synes at dyreplageri er greit??

Anonymkode: 0a626...324

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...