Gå til innhold

følger med.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og noen ganger kan det være veldig irriterende!!  Fordi det jeg vil mest, blir "utilgjengelig".  Dette gjelder egentlig ikke dating, men jeg kan skrive som om det er det, så slik er opplevelsen min;

Jeg er dødsforelsket i Martin. Martin er kjekk, populær og har status. Jeg føler ikke helt han legger merke til meg. Irriterer meg at Anders viser interesse, i tillegg Stian. Ingen av de er spesielt intressante. 

Jeg gir opp Martin litt, med litt sorg såklart. Gir Anders en sjanse. Han skiller seg ikke ut, er ikke helt et kjæreste emne for meg. Vi får et vennskap. Han har dypere følelser. 

Så viser Stian interesse. Han har jeg absoutt ikke tenkt å gi en sjanse! Jeg ga Anders en sjanse for å fhåpentligvis få fred fra Stian. Jeg kjenner han ikke, jeg bare har dømt han. Han har ingenting som trekker. Men jeg gir han en sjanse. 

Det som skjer, etter bare 3 dager får jeg følelser for han. Vi har dessverre ikke så lang tid sammen, av jobbmessige grunner. Men jeg gleder meg sånn, til å se han igjen! 

Følelsene for Martin er helt borte. Det rare er, at han plutselig legger merke til meg og er intressert. Jeg synes det er spennende og gir han sjansen. Siden jeg ikke lenger har følelser, så er trivselen middels. Jeg savner Stian. 

Da det egentlig var planlagt at jeg skulle treffe Stian igjen, avlyser han og sier at han glemte at planene på jobben hans er endret, vi kan ikke møtes likevel. Tårene mine renner seff. 

Så, Martin fortsetter å gi meg oppmerksomhet. Jeg bare er ikke forelsket i ham lenger. Jeg er forelsket i han jeg minst trodde jeg skulle bli det i. Selv om jeg har sjansen på mannen alle damene sikler etter. 

Jeg jobber fortsatt med forholdet med Stian, men det er så uklart blitt:(. 

Er det slik, at det du ønsker mest ikke er så bra som du tror?

Og det du ikke vil gjerne er bedre enn du tror? HVORFOR ER DET SLIK AT NÅR DU ENDELIG VIL DET DU KUNNE, SÅ KAN DU IKKE LENGER FORDI DU VIL?

Anonymkode: f14bd...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dritt telefon! 

Tittelen skulle egentlig være, "Når du vil det du kunne, men kan ikke fordi du vil"?!

Anonymkode: f14bd...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...