Gå til innhold

Hjelp til reiseforsikring


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har erfaring med hvilke enkeltreiseforsikringer som er nogenlunde rimelig men samtidig dekker det som trengs? Jeg har sett på Gouda sine (ungdom under 35), men er usikker på hvor bra den er. Sist jeg hadde reiseforsikring ble jeg frastjålet mobil uten å få noe dekket, så denne gangen vil jeg ha noe som funker. 

Anonymkode: 28c1c...b7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reiseforsikring er ulik fra person til person hos seriøse selskap. De tar hensyn til alder, hva du tidligere har fått hjelp med, (risikovurderin) og hva du ønsker dekket. Noen krever en overnatting andre fungerer fra du går ut gjennom din egen ytterdør. 

Vi har hatt If tidligere, den er rimelig med god dekning, FØR du får en skade. Når vi hadde bruk for forsikringen, var alt vanskelig og vi endte opp med å si takk for oss. Nå har vi Tryg og opplever en langt bedre og enklere dialog med det selskapet. 

Har du medlemskap i fagforening eller andre steder får du ofte gunstige forsikringer. OBOS melemskap gir og rabatt på forsikringer. 

Anonymkode: 20c9a...cdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bestiller reisen med kredittkort fra Norwegian får du reiseforsikring inkludert. Den dekker veldig mye, men ville lest gjennom betingelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige. Betaler under 1000 i året (reise ung) og det dekker over 50.000 kr i verdier i bagasje, og fra jeg setter foten utenfor døra. De dekker opptil 7 uker reise. De var veldig hjelpsomme da jeg måtte avbestille en tur og jeg fikk refundert 30.000 uten problemer, jeg trengte ikke fylle inn halvparten av informasjonen som venninna mi gjorde med If - ikke fikk hun refundert alt heller. I tillegg satte de ned prisen på reiseforsikringa året etterpå! Så de har skaffet seg en lojal kunde i alle fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...