Gå til innhold

Tur for 2 i november


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er et ektepar i 40-årene som i år har 10-års bryllupsdag. Vi har en datter som fyller 5 år til høsten. Vi har ikke vært alene på ferie siden før jeg ble gravid (ca 6 år siden). Mange familie ferier selvsagt. 

Nå lurer vi på  å ta en en aleneferie med 1 overnatting i november.  Datter har ikke overnattet borte alene (dette har vi våre grunner til og ønsker ikke en diskusjon eller tilbakemeldinger på det) derfor tenker vi at 1 overnatting er nok.

Hvilke anbefalinger har KG på steder tro? 

Anonymkode: 5e060...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 overnatting er jo såpass kort tid at det beste vil vel være å finne et greit hotell I nærheten av der dere bor. Sjekke inn der. Kanskje med oppgradert rom for å gjøre det lille ekstra og med en bedre middag sammen på kvelden.

Har hotellet room service og kan servere frokost på sengen neste morgen så kan vel det også sette en ekstra spiss på det hele.

Kan man få med noen jordbær dyppet i  sjokolade 😊 til den frokosten så 💓

Om dette hotellet har spa, svømmebasseng,  dans eller annen underholdning  så kan dere sikkert få en fin feiring  av deres bryllupsdag.

 

Hvor og hvilket hotel er vanskelig å si noe om da jeg ikke vet hvor I landet, dere bor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Osloområdet 😆.

Ts

Anonymkode: 5e060...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå spørs det jo hva dere liker og hvilket prisnivå dere legger,dere på men er dere glad i  spa, basseng,god mat og rolige omgivelser så er Kragerø  resort innen kjøreavstand for en overnatting.  

I oslo området så er vel The Thief et brukbart alternativ  og hadde jeg brukt det døgnet I Oslo så hadde jeg prøvd å kombinere det med en konsert/revy/teater eller hva man  måtte like og også prøve ut en skikkelig fin restaurant på kvelden. 

Et rimeligere hotel men veldig bra er også Thon Hotel Opera.  De har ikke spa da men veldig god mat.  Og så kan man ta seg ut på byen fra hotellet. 

Om det skulle hende at dere kunne få til 2 netter så vil jeg anbefale båten til Kiel så sant dere ikke er av den typen som blir syke bare av å se på båten da.  Ved å bestille en suite  ( den er flott. Har hatt den selv).  Kose dere I spa området,  spise god mat på de forskjellige  restaurantene  ombord, få med seg showene  begge kveldene og shoppe litt i  Kiel så skulle alt ligge tilrette for en hyggelig bryllupsdagsfeiring. 

Uansett hva dere velger så er det bra at dere tar dere tid sammen til å kose dere og få en minnerik bryllupsdagsfeiring. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...