Gå til innhold

Multifarget garn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leter etter multifarget garn i ren ull som har pinnetykkelse 3-3.5. Har funnet Viking Nordlys og Drops Delight men syns det blir litt for tynt. Skal strikke leggvarmere.

Hmm....og nå fant jeg Drops Big delight, mulig det blir det da....men det er ganske tykt igjen, pinne 4, men iallefall ren ull...

Anonymkode: 0532c...10e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor i landet bor du? Jobber et sted som selger garn, men husker ikke de forskjellige pinnetykkelsene nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler strikkemekka.no en ny nettgarnbutikk med varierende tilbud om garn og fri frakt fra dag til dag. 

Går du inn på garn og velger Dale så finner du der et dalegarn med god kvalitet og hold. Tror det heter Hakkespett. Jeg har bestilt to ganger fra strikkemekka og er godt fornøyd. 

Sparkjøp og Europris har og flerfarget garn. Blir det for tynt, så husk at du kan bruke et ensfarget tynt garn i tillegg og strikke med dobbelt garn. 

Hillesvåg har og garn. Men det har jeg ikke brukt eller prøvd. Ser mange på faceb. strikker med dette. Drops garnet liker jeg ikke. Strikkeplagg med mye arbeid siger, nupper og loer før det blir tatt i bruk. At det er billig hjelper lite når kvaliteten er elendig. 

Anonymkode: f84e5...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...