Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere på senga?


linsina

Anbefalte innlegg

1. Som regel hver uke, kan bli 2 uker hvis det ser bra ut. Kjøkkenet blir da som regel tatt uansett.

2. På sommeren hver uke. 2.hver uke vinter. Putter dyner og puter I fryseren ganske ofte hvis det ikke er minus grader ute. Overmadrass og. Støvsuger over hele senga ved behov. 

3. Ca hver uke.

4. Hver uke.

5. Minst 1 gang I uka. Har katt så hender seg jeg støvsuger mer hvis vi skal ha besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.3.2017 den 18.30, Ragnar89 skrev:

Hadde ikke ville kommet inn hos dere som vasker gulv bare en gang i året. Iallefall ikke med hvite sokker på . Når dere setter skoene fra dere i gangen drar dere jo ofte med dere litt skitt som kan sette seg litt overalt.

 

Går stort sett alltid i hvite sokker, og selv om vi stort sett vasker gulvet ca 1 gang i året så er sokkene mine fremdeles hvite etter en dag. 

Anonymkode: eaaf3...9a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Hvor ofte vasker dere gulv? når det er skittent/flekker/søl. ellers støvsuger jeg bare :)

2. Hvor ofte skifter dere på senga? annenhver uke

3. Hvor ofte vasker dere bad? en gang i uka

4. Hvor ofte tørker dere støv? ved behov

5. Hvor ofte støvsuger dere sofaen? en gang i mnd kanskje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det ikke bare er meg som vaske gulv sjeldent.  Bad, gang og kjøkken syns jeg jeg MÅ ta ihvertfall 1 gang pr måned men resten av gulvene i huset blir tatt sjelden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter ikke med det. Er forskjell på folk vet du. Bytter hver 2 måned eller oftere.  

Anonymkode: a4eeb...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 23.3.2017 den 21.32, linsina skrev:

Bare av ren nysgjerrighet: 

1. Hvor ofte vasker dere gulv?

2. Hvor ofte skifter dere på senga?

3. Hvor ofte vasker dere bad?

4. Hvor ofte tørker dere støv?

5. Hvor ofte støvsuger dere sofaen?

 

jeg selv tørker støv, vasker hele leiligheten inkludert bad, lufter dyner og puter og legger på nytt trekk, og støvsuger sofaen 1 gang i uken. Må legge til har jeg har hund. ☺️

Vi skifter på senga omtrent en gang i uken. Det kan hende at det drøyes til to om omstendighetene tillater det.  Syns det er greit å unne seg den luksusen å legge seg i rent sengetøy fordi jeg fortjener det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Gulvet vaskes annenhver til hver uke avhengig av hvor god tid jeg har. 

2. Annenhver søndag

3. Hver uke, og tar over flater hvis jeg får besøk. 

4. Når jeg vasker gulvet. 

5. En gang i uken, eller etter at jeg har passet hunden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg skikkelig sjokkert her. Trodde alle vasket gulvene sine i det minste en gang i mnd, selv det er jo lite synes jeg.
Men 1 gang i året. usj.

Ingen kommer til å overbevise meg om at de gulvene er rene. Har dere små barn som leker på disse gulvene?

 

Anonymkode: aa583...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...