Gå til innhold

Hvorfor ser man oftere norske kvinner sammen med menn fra midtøsten enn motsatt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Ramona skrev:

Hvor dette hentet fra? 

Tall fra datingtjenesten AYI (facebookdating)
Grafikken er hentet fra dailymail, men her er en bedre kilde som snakker om undersøkelsen:http://www.npr.org/sections/codeswitch/2013/11/30/247530095/are-you-interested-dating-odds-favor-white-men-asian-women

 

 

Jeg har sett større rapporter på dette hvor det var listet opp nøyaktig hvor mye menn og damer foretrakk spesifikke raser, men fant den ikke nå i farten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Tall fra datingtjenesten AYI (facebookdating)
Grafikken er hentet fra dailymail, men her er en bedre kilde som snakker om undersøkelsen:http://www.npr.org/sections/codeswitch/2013/11/30/247530095/are-you-interested-dating-odds-favor-white-men-asian-women

 

 

Jeg har sett større rapporter på dette hvor det var listet opp nøyaktig hvor mye menn og damer foretrakk spesifikke raser, men fant den ikke nå i farten

Men dette gjelden jo bare nettdating, nettdating i USA. 

 

Ikke sikkert det er slik i virkeligheten. De fleste blir jo sammen med sine "egne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ramona skrev:

Men dette gjelden jo bare nettdating, nettdating i USA. 

 

Nettdating er veldig omfattende og stort, og veldig mange finner sin partner der. Det er lite forskjell i preferansen til menn i amerika og Norge. Begge synes skandinaviske jenter er spesielt pene. Amerikanere har et lite hakk ekstra interesse for blondiner siden det er sjeldnere i ameriken

Akkurat nå, Ramona skrev:

Ikke sikkert det er slik i virkeligheten. De fleste blir jo sammen med sine "egne".

Ja, hadde vært litt rart om alle mennene dro til thailand for å skaffe seg damer hadde det ikke? Vi faller for de vi omgås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nettdating er veldig omfattende og stort, og veldig mange finner sin partner der. Det er lite forskjell i preferansen til menn i amerika og Norge. Begge synes skandinaviske jenter er spesielt pene. Amerikanere har et lite hakk ekstra interesse for blondiner siden det er sjeldnere i ameriken

Ja, hadde vært litt rart om alle mennene dro til thailand for å skaffe seg damer hadde det ikke? Vi faller for de vi omgås

Vi faller for de vi omgås, men egentlig vil alle ha en asiatisk dame eller hvit mann? Mulig det er sant, men jeg tror faktisk ikke at nettdating alltid gjenspeiler virkeligheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ramona skrev:

Vi faller for de vi omgås, men egentlig vil alle ha en asiatisk dame eller hvit mann? Mulig det er sant, men jeg tror faktisk ikke at nettdating alltid gjenspeiler virkeligheten. 

På nettdating ser vi et stort utvalg vi ikke ser i virkeligheten og man har større valgfrihet
Nei ikke alle vil ha asiatisk dame eller hvit mann. Selv foretrekker jeg skandinaviske eller latinske utseendemessig iallfall. Dette er basert på et utvalg på tusener av mennesker, og så har de sett på hva flertallet ønsker. Du kan fint ha ti venninner som foretrekker afroamrikanere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror frekvensen av norske kvinner med menn fra midtøsten er like høy som frekvensen av menn fra midtøsten med norske kvinner. :klo:

Anonymkode: 79c4a...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror frekvensen av norske kvinner med menn fra midtøsten er like høy som frekvensen av menn fra midtøsten med norske kvinner. :klo:

Anonymkode: 79c4a...75b

Det gir ikke mening, for vi importerer flere menn enn kvinner. Men uansett ville det vært en antagelse å ta på linje med ideen noen har om at kvinner og menn er like interessert i vitenskap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Det gir ikke mening, for vi importerer flere menn enn kvinner. Men uansett ville det vært en antagelse å ta på linje med ideen noen har om at kvinner og menn er like interessert i vitenskap

Haha, les setningen min en gang til du! :P 

Anonymkode: 79c4a...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Haha, les setningen min en gang til du! :P 

Anonymkode: 79c4a...75b

Ooooops

Skittent spill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sykkelkopp skrev:

Ooooops

Skittent spill

Mveheheheh! :ninja:

Anonymkode: 79c4a...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Nei de får ikke lov?

Hva er poenget med det innlegget? Å lage god mat er en positiv egenskap for alle, men jeg går ikke etter menn

Du kan eventuelt lage mat selv var påenget.. 

Anonymkode: 249d1...047

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan eventuelt lage mat selv var påenget.. 

Anonymkode: 249d1...047

Ja jeg er også kapabel til å lage mat ja?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...