Gå til innhold

Hvor høye hæler kan jeg kjøpe til dama?


UfaglærtSynsing

Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne buksa til dama (26år 171cm 55kg) og har skjønt såpass at det trengs sko også for å bli fabulus ;) Er ikke flinkere kjæreste enn at jeg prøver å finne noe i samme duren som på bildet under. Har funnet frem til div aktuelle sko på bubbleroom. 

https://www.bubbleroom.no/nn/sko/dame/høyhælte-sko#ah=2,10&ak=16&ax=1

hvor høye hæler kan jeg kjøpe til henne? 

er det noen retningslinjer på sko som gir mer støtte enn andre? (sånn at man klarer å gå på høyere sko) 

  • Simplee Apparel OL chiffon high waist harem pants Women stringyselvedge summer style casual pants female 2016 New black trousers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Oi, hæler er så individuelt. Selv kan jeg ikke ha mer enn 10 cm, da får jeg narkis-knekken og vonde føtter. Har hun høye hæler fra før? Mål de, og den høyden hun har flest av kan du kjøpe. Syns du gambler litt vel mye på å kjøpe sko til damen altså, ikke mange menn som kunne handlet sko til meg (som ikke ble byttet inn) :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min grense er på sju cm, høyere enn det er helt umulig :P 

Tror nok jeg heller ville gitt gavekort på sko, eller bedt henne finne frem til noen selv. 

Anonymkode: b21d2...ac1

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se på skoene hun har og hvor høye helene er på de, samt hvor mye de er brukt;) Ellers; få byttelapp!

Anonymkode: 3dd67...674

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, canacas skrev:

Oi, hæler er så individuelt. Selv kan jeg ikke ha mer enn 10 cm, da får jeg narkis-knekken og vonde føtter. Har hun høye hæler fra før? Mål de, og den høyden hun har flest av kan du kjøpe. Syns du gambler litt vel mye på å kjøpe sko til damen altså, ikke mange menn som kunne handlet sko til meg (som ikke ble byttet inn) :P 

Hvordan måles høyden på hælen? Hvor stopper man? Den som har noe å si er vell hvor stor dropp det er... (forskjell mellom foran og bak) er det dette som er 10cm? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og min grense er på sju cm, høyere enn det er helt umulig :P 

Tror nok jeg heller ville gitt gavekort på sko, eller bedt henne finne frem til noen selv. 

Anonymkode: b21d2...ac1

Det er feigt! No guts no glory!! :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, canacas skrev:

Oi, hæler er så individuelt. Selv kan jeg ikke ha mer enn 10 cm, da får jeg narkis-knekken og vonde føtter. Har hun høye hæler fra før? Mål de, og den høyden hun har flest av kan du kjøpe. Syns du gambler litt vel mye på å kjøpe sko til damen altså, ikke mange menn som kunne handlet sko til meg (som ikke ble byttet inn) :P 

 

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og min grense er på sju cm, høyere enn det er helt umulig :P 

Tror nok jeg heller ville gitt gavekort på sko, eller bedt henne finne frem til noen selv. 

Anonymkode: b21d2...ac1

Hvor høy Ca er hælene til hun på bildet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, UfaglærtSynsing skrev:

 

Hvor høy Ca er hælene til hun på bildet?

Tipper 9-10 cm

Anonymkode: ccf99...2a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, UfaglærtSynsing skrev:

 

Hvor høy Ca er hælene til hun på bildet?

Ser ut som 8-9 cm. Men stiletthæl gjør det også mye verre, og da må du ha skikkelig kvalitet på skoene for at det ikke skal bli ustødig. Jeg går ikke i stilett, har falt for mange ganger. 

Anonymkode: b21d2...ac1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, canacas skrev:

Oi, hæler er så individuelt. Selv kan jeg ikke ha mer enn 10 cm, da får jeg narkis-knekken og vonde føtter. Har hun høye hæler fra før? Mål de, og den høyden hun har flest av kan du kjøpe. Syns du gambler litt vel mye på å kjøpe sko til damen altså, ikke mange menn som kunne handlet sko til meg (som ikke ble byttet inn) :P 

Synes det var mer gambling å kjøpe den buksa jeg :laugh:

Anonymkode: 6a71e...cdc

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I mitt vrengte bilde av verden går jo kjendisene i stiletthæler "hele tiden". Dette ser ut til å gå veldig fint for de :P vil anta at stiletthæler med hælkappe og div stropper (se bildet) er stødigere en de som er uten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, UfaglærtSynsing skrev:

I mitt vrengte bilde av verden går jo kjendisene i stiletthæler "hele tiden". Dette ser ut til å gå veldig fint for de :P vil anta at stiletthæler med hælkappe og div stropper (se bildet) er stødigere en de som er uten...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, UfaglærtSynsing skrev:

IMG_1975.JPG

De skoene var skikkelig fine, men jeg hadde neppe klart å gå med dem! For meg er det ikke nødvendigvis høyden som har så mye å si, men jeg trenger litt myke, gode såler, og aller helst ikke stiletter.

Se gjerne på hva kjæresten bruker, og ta utgangspunkt i det, men ikke bli såret om hun må bytte dem - det er vanskelig å kjøpe sko til andre, særlig med høye hæler.

Anonymkode: 56f04...baa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke over 5.5 cm for min del.

Anonymkode: 8f768...65e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, UfaglærtSynsing skrev:

I mitt vrengte bilde av verden går jo kjendisene i stiletthæler "hele tiden". Dette ser ut til å gå veldig fint for de :P vil anta at stiletthæler med hælkappe og div stropper (se bildet) er stødigere en de som er uten...

 

For det første vil jeg tippe at de velger skoene sine temmelig nøye, og prøver dem før kjøp. 

For det andre vil jeg tro de gjerne har et helt annet skobudsjett enn 5-600 pr. par. For all del, det er mulig å finne OK høyhelte sko til den prisen, men da bør de sitte som støpt på foten, og prøves før kjøp. 

De to mest risky gavekjøpene du kan gjøre er sko og BH, siden det er så uhyre viktig at de passer akkurat

Anonymkode: 22b02...485

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...