Gå til innhold

Generelle erfaringer om ulike bilmerker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Toyota er vel den selvskrevne mest pålitelige bilen du kan få, til tross for døv kjøremekanikk (Prius) og slett plassmanagement (Auris).

Anonymkode: c7595...c4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første bil var en gammel Fiat, hadde den en kort stund. Så fikk jeg meg en 3 år gammel Volvo 240 (tror det var det nr) og den hadde jeg i ca 12 år uten store utgifter. Gikk deretter over til Toyota. Har hatt Toyota Avensis, Toyota Yaris Verso og 2 Toyota Yaris (den siste er den nyeste modellen) Den nyeste modellen av Yaris er noe større enn den gamle modellen. Det gjør at den er enda bedre å kjøre. Er kjempe fornøyd med Toyota, både bilen og servicen de gir på Toyota. Helt førsteklasses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazda lager fantastiske biler og vinner stort sett alt av sammenlikningstester:

http://www.thetruthaboutcars.com/2017/07/mazda-cx-9-predictably-won-car-driver-comparison-test-minivan-alternatives-mazdas/

De hadde store problemer med rust for en stund tilbake, men jeg vet ikke om det fortsatt gjelder.

Anonymkode: c7595...c4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye Mazda har også bra design. De  ser stilige ut. Ikke at det skal være avgjørende, men likevel. 

Anonymkode: 8d3bd...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Volvo 👍👍 kan få en lekker, sikker og billig bil i forhold til mange andre merker. Volvo blir bare bedre og bedre. Ser Volvo over alt nå 😁 

Anonymkode: b5e51...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma har hatt en yaris i 8 år nå og nesten ikke gjort noe service eller noe med den, og den går som en klokke. Men ikke fullt så sikker og fin som Volvo da 😁

Anonymkode: b5e51...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...