Gå til innhold

Trenger sex nå. Er på nippet til å bli horekunde.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må være enig med damen over her, hadde jeg funnet ut at en jeg var interessert i eller datet hadde gått skrittet og kjøpt seg sex, så hadde interessen min forsvunnet sporenstreks tror jeg.

Anonymkode: a6c01...499

Det er derfor de som kjøper seg slikt må lyve, vet du. På grunn av denne fordervede moralismen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, canacas skrev:

Legg ut bilde i penisbildetråden, med brukernavn. Da renner det sikkert inn med villige damer på pm. 

Pffft. Dette stemmer ikke TS...

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Det er derfor de som kjøper seg slikt må lyve, vet du. På grunn av denne fordervede moralismen.

Ja, for det er bedre å snakke nedsettende om andres grenser og preferanser. Dobbeltmoralsk. Fei for egen dør.

Anonymkode: f8506...168

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, canacas skrev:

Legg ut bilde i penisbildetråden, med brukernavn. Da renner det sikkert inn med villige damer på pm. 

Er det ikke bare 3 som går på omgang der?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Silfen skrev:

Er det ikke bare 3 som går på omgang der?

Damer eller peniser? :klo:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas
41 minutter siden, Silfen skrev:

Er det ikke bare 3 som går på omgang der?

 

8 minutter siden, Uredd skrev:

Damer eller peniser? :klo:

:fnise:

Skit samma! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts: lytt til gutta. Vi vet hvordan du har det. Gjør det du må gjøre. Hils kjeft om det. Utlandet er best. 

Anonymkode: 2c376...1e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, canacas skrev:

 

Skit samma! :laugh:

Nå ja, jeg har jo pult hele kåge ( og her er det mye rart) så heeeelt det samme vil jeg ikke påstå det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: lytt til gutta. Vi vet hvordan du har det. Gjør det du må gjøre. Hils kjeft om det. Utlandet er best. 

Anonymkode: 2c376...1e3

Hvorfor skal TS lytte til mennene som ikke får sex? Det må da også være bedre for TS å få seg en fast sexpartner enn å måtte dra til utlandet hver gans han skal ha sex.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Uffda skrev:

Hva i all verden var det som fikk deg til å tenke at dette ga noe som helst mening?

 

 

Det kan du si. Da er jo ditt svar under her mye bedre.

12 timer siden, Uffda skrev:

Giiiiiid

 

Anonymkode: 67ffd...9b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er så prektig at du ser på en tjenesteutveksling mellom to voksne, samtykkende individer som utenfor ditt "moralske kompass", så tenker jeg du bare kan ha det så godt. Den åpenbare løsningen på problemet ditt er å kjøpe sex.

Anonymkode: 06975...6ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts: lytt til gutta. Vi vet hvordan du har det. Gjør det du må gjøre. Hils kjeft om det. Utlandet er best. 

Anonymkode: 2c376...1e3

Det finnes faktisk menn som angrer

Anonymkode: 9ba16...72b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har et normalt utseende og har ikke fått deg noe på 3 år selv om du har prøvd? Da må du gjøre et eller annet galt når du tilnærmer deg damer. Er det ikke bedre å finne ut hva det er så du kan få sex når du vil? Helt gratis og med en dame som har lyst på deg og ikke pengene dine. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan oppfattes du av andre? Er du «han snille kompisen som alle liker, men bare som venn?» Tror jeg ville ha spurt kamerater eller venninner om hvordan de ser på deg, om de har tips til noe du bør gjøre annerledes for å finne deg noen å date. 

Anonymkode: ec616...533

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sa en dame som ikke vet hvordan det er å ikke få seg noe..

Anonymkode: 1fa9c...9d1

Er det verre for menn ikke å ha sex med noen enn det er for kvinner, mener du? Jeg levde i sølibat i 12 år på det meste. For meg er ikke løse forbindelser et alternativ.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare du som kan besvare om behovet ditt for sex er større enn din motvilje mot å kjøpe sex. For meg ville ikke sexkjøp vært aktuelt, men derfor er det også betydelig mer enn tre år siden jeg har hatt sex. Tre år er bare en fjert i vinden.

Sphere fikk forøvrig voldsom respons på en sextreff-side eller noe for et par uker siden, så du kunne jo høre med ham om hvilken side dette var, og kanskje få noen tips samtidig. Det var ikke Tinder om jeg husker riktig.

Anonymkode: 4f173...c05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan oppfattes du av andre? Er du «han snille kompisen som alle liker, men bare som venn?» Tror jeg ville ha spurt kamerater eller venninner om hvordan de ser på deg, om de har tips til noe du bør gjøre annerledes for å finne deg noen å date. 

Anonymkode: ec616...533

Senk kravene så kanskje det blir noe på deg. 

Anonymkode: 14488...ec3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...