Gå til innhold

Er dette trygt? Hvorfor/ hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

52 minutter siden, Minitroll skrev:

Ja, men så slutt å heng deg opp i svaret mitt da, vel...chill.

Som du kanskje klarer å lese så har du fått mange svar fra brukere ang. overføring. Bankkontoer med falske navn er ULOVLIG.

Så du får bruke din egen bankkonto og satse på at de generøse mennene som liker å strø penger etter griske kjerringer ikke er interessert i å finne ut ditt virkelige navn.

BTW: du er ikke prostituert eller noe sånt.. neida, synes faktisk du er verre enn en prostituert. Du skal jo tydeligvis ikke gjøre en dritt for pengene.

Som du kanskje kan lese så har jeg svart på alle de ordentlige svarene jeg har fått angående overføring. Og som du også kanskje kan se så har jeg heller ikke skrevet noe om at jeg har noe falsk bankkonto eller lignende. 

Du kan gjerne for min del definere kvinner som tar i mot penger fra menn som ØNSKER å gi masse penger til tilfeldige kvinner, som gjerrige. For meg sier det mer om deg enn det sier om kvinner som tar imot noe som oppleves tilfredsstillende for andre. 

Og jeg må virkelig si, du klarer fint å leve opp til brukernavnet ditt. Iallefall den siste delen av det. 

Ha en fin dag videre :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som du kanskje kan lese så har jeg svart på alle de ordentlige svarene jeg har fått angående overføring. Og som du også kanskje kan se så har jeg heller ikke skrevet noe om at jeg har noe falsk bankkonto eller lignende. 

Du kan gjerne for min del definere kvinner som tar i mot penger fra menn som ØNSKER å gi masse penger til tilfeldige kvinner, som gjerrige. For meg sier det mer om deg enn det sier om kvinner som tar imot noe som oppleves tilfredsstillende for andre. 

Og jeg må virkelig si, du klarer fint å leve opp til brukernavnet ditt. Iallefall den siste delen av det. 

Ha en fin dag videre :) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Kalte deg ikke gjerrig, men grisk. Dette er to forskjellige ting.

Og, ja jeg lever sikkert opp til navnet og lever helt fint med dette.

Ellers ønsker jeg deg masse lykke til med din nye karriere.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 5 000 til av en annen kar :-) Kommer ikke til å slutte med dette med det første! - TS

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I dag fikk jeg 5 000 til av en annen kar :-) Kommer ikke til å slutte med dette med det første! - TS

Anonymkode: 6d767...0ac

Hva gjør du for disse pengene? 

Anonymkode: 51db9...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Sugardaters.no ;) Enjoy!

Anonymkode: 6d767...0ac

Har ikke vært inne på siden, men er ikke sugarbabes synonymt med å date mannfolk, men som ikke forventer noe seksuelt? Bli vartet opp? Jeg skal ærlig innrømme at jeg er ganske fattig og kunne gjerne ha trengt en liten pengegave fra en mann som jeg aldri kommer til å møte en gang eller to, men kan du/vi virkelig forvente at de ikke vil treffe oss? At de ikke vil prøve en gang å finne utav hvem du/vi er? 

Anonymkode: 97550...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du for disse pengene? 

Anonymkode: 51db9...f58

Tipper ts sitter på kg for disse oppdiktede pengene.

Anonymkode: 57b72...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør du for disse pengene? 

Anonymkode: 51db9...f58

Jeg møtte han siste på café i en annen by, han vet ikke hva jeg heter eller hvor jeg bor. Det var bare en helt vanlig "date", han sa han ville møte meg igjen og gi mer penger men da sa jeg nei, for egen sikkerhet. Fikk pengene kontant, skal sjekke de i banken i morgen om de er ekte og "rene". 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke vært inne på siden, men er ikke sugarbabes synonymt med å date mannfolk, men som ikke forventer noe seksuelt? Bli vartet opp? Jeg skal ærlig innrømme at jeg er ganske fattig og kunne gjerne ha trengt en liten pengegave fra en mann som jeg aldri kommer til å møte en gang eller to, men kan du/vi virkelig forvente at de ikke vil treffe oss? At de ikke vil prøve en gang å finne utav hvem du/vi er? 

Anonymkode: 97550...64a

Tror det er forskjellig om de vil møte deg eller ikke trenger det for å gi penger, som sagt har jeg fått penger både av noen jeg har møtt og noen jeg ikke har møtt. Til det siste du nevner der så er jo det en sjanse man vil velge å ta rett og slett, men jeg er ikke redd for det nei. 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg møtte han siste på café i en annen by, han vet ikke hva jeg heter eller hvor jeg bor. Det var bare en helt vanlig "date", han sa han ville møte meg igjen og gi mer penger men da sa jeg nei, for egen sikkerhet. Fikk pengene kontant, skal sjekke de i banken i morgen om de er ekte og "rene". 

Anonymkode: 6d767...0ac

Jaha? :) Kan du forklare mer om det?

Anonymkode: f4b50...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tipper ts sitter på kg for disse oppdiktede pengene.

Anonymkode: 57b72...7a6

Sjalusien kan dikte mange historier, kan den ikke? 

Hvis du synes disse pengene virker så forlokkende, så anbefaler jeg deg å prøve selv :-) 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jaha? :) Kan du forklare mer om det?

Anonymkode: f4b50...be3

Ja hva vet jeg om kontanter jeg får rett i hendene? 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du i bankfilialen og sier at du har fått penger i gave og ønsker å sjekke om de er ekte?

Anonymkode: f4b50...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Går du i bankfilialen og sier at du har fått penger i gave og ønsker å sjekke om de er ekte?

Anonymkode: f4b50...be3

Er det noe galt i å gjøre det? 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hva vet jeg om kontanter jeg får rett i hendene? 

Anonymkode: 6d767...0ac

Jeg mente om du kan forklare mer om hvordan du sjekker dette som du sa " skal sjekke de i banken i morgen om de er ekte og "rene".  "

Bankfunksjonæren vil nok stusse over dette, og ...

Anonymkode: f4b50...be3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det noe galt i å gjøre det? 

Anonymkode: 6d767...0ac

Det er i hvertfall ikke vanlig. Jeg har aldri hørt om noen som har gjort dette.

Anonymkode: f4b50...be3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg mente om du kan forklare mer om hvordan du sjekker dette som du sa " skal sjekke de i banken i morgen om de er ekte og "rene".  "

Bankfunksjonæren vil nok stusse over dette, og ...

Anonymkode: f4b50...be3

Jeg skjønner virkelig ikke problemet. Jeg har ikke gjort noe galt og kan ikke mistenkes for noe. For alt denne bankfunksjonæren vet så kan jeg dessuten ha solgt stuebordet mitt for dem. 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...