Gå til innhold

Er dette trygt? Hvorfor/ hvorfor ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jøss... 

Anonymkode: 6d767...0ac

Ja? Er du uenig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, Overrasket skrev:

Paypal-konto?

 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bruk heller paypal

Anonymkode: 844b8...fa9

Fant ut det med Paypal nå, så nå har jeg sendt e-post adressen min. Det kan jo umulig være farlig, den er det jo uendelig mange som har fått oppigjennom tidene uansett. 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, KillerKitty skrev:

Link til nettside? :P 

Sugardaters.no ;) Enjoy!

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger å opprette en falsk epost med et falsk navn som du bruker til paypalen din. Dersom du bruker sitt virkelige navn på paypalen, så kommer det opp på transaksjonen.

 

Når du får penger på den falske paypalen, overfører du pengene til ekte paypal-kontoen og deretter til bankkontoen din.

Anonymkode: d958c...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger å opprette en falsk epost med et falsk navn som du bruker til paypalen din. Dersom du bruker sitt virkelige navn på paypalen, så kommer det opp på transaksjonen.

 

Når du får penger på den falske paypalen, overfører du pengene til ekte paypal-kontoen og deretter til bankkontoen din.

Anonymkode: d958c...aed

Nå har jeg allerede sendt e-post adressen min. Får huske på det til neste gang ;) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden virker shady. Det lyser eskorte lang vei, selv om det står at eskorte og sexsalg ikke er lov på siden. Hva slags folk vil gi penger sånn uten å forvente noe tilbake fra en vakker ung kvinne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Det dumme med Vipps er vel at man må oppgi telefonnummer? Jeg ønsker å være så anonym som mulig (vet ikke om det er mulig i lengden med tanke på møter og sånt noe) 

Anonymkode: 6d767...0ac

Jeg tenkte på et anonymt mobilnummer med kontantkort, men det er kanskje ikke mulig lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger å opprette en falsk epost med et falsk navn som du bruker til paypalen din. Dersom du bruker sitt virkelige navn på paypalen, så kommer det opp på transaksjonen.

 

Når du får penger på den falske paypalen, overfører du pengene til ekte paypal-kontoen og deretter til bankkontoen din.

Anonymkode: d958c...aed

Paypal luker ut falske kontoer rimelig raskt, og da kan du miste din ekte konto også, samt innestående saldo.

Anonymkode: 75af1...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Fant ut det med Paypal nå, så nå har jeg sendt e-post adressen min. Det kan jo umulig være farlig, den er det jo uendelig mange som har fått oppigjennom tidene uansett. 

Anonymkode: 6d767...0ac

Du må opprette Paypal-konto for å kunne motta penger på en epostadresse, såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger å opprette en falsk epost med et falsk navn som du bruker til paypalen din. Dersom du bruker sitt virkelige navn på paypalen, så kommer det opp på transaksjonen.

Dersom du oppgir falske opplysninger risikerer du at Paypal stenger kontoen din og du mister pengene du evt har på kontoen. 

Anonymkode: ae114...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppgi bankkonto er vel det lureste? Privatpersoner kan ikke finne ut hvem man er.. 

Anonymkode: 51db9...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.3.2017 den 21.15, Minitroll skrev:

Siden virker shady. Det lyser eskorte lang vei, selv om det står at eskorte og sexsalg ikke er lov på siden. Hva slags folk vil gi penger sånn uten å forvente noe tilbake fra en vakker ung kvinne?

Men når dere leser at jeg allerede har gjort meg opp min mening om dette, så går det vel fint an å svare på det jeg spør om i stedet for å synse om konseptet? :)

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.3.2017 den 1.15, AnonymBruker skrev:

Paypal luker ut falske kontoer rimelig raskt, og da kan du miste din ekte konto også, samt innestående saldo.

Anonymkode: 75af1...a2a

Å? De gjør det ja.

Vært skikkelig god jeg med min falske som har vært operativ i over 2 år.

Anonymkode: d958c...aed

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å? De gjør det ja.

Vært skikkelig god jeg med min falske som har vært operativ i over 2 år.

Anonymkode: d958c...aed

Jepp, da har du nok vært heldig. :)

Som regel får man kontoen sperret i påvente av diverse identitetsbekreftelser etter X antall overføringer, og beløp returnert til avsender eller i prinsippet konfiskert. Om TS eller andre vil ta den risikoen, så for all del. Men de bør være klar over at dette er normen (med mindre paypal har bestemt seg for å satse stort på hvitvasking de siste åra da).

Anonymkode: 75af1...a2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å lese betingelsene som du godtar når du åpner en PayPal-konto. Der står det bl.a. at det ikke er lov å ha fler enn 1 konto og at det ikke er lov å oppgi uriktige opplysninger. Brudd på disse reglene kan føre til at konto blir sperret. 

https://www.paypal.com/no/webapps/mpp/ua/useragreement-full

 

Anonymkode: ae114...7ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når dere leser at jeg allerede har gjort meg opp min mening om dette, så går det vel fint an å svare på det jeg spør om i stedet for å synse om konseptet? :)

Anonymkode: 6d767...0ac

Jeg svarer jo. Det virker ikke trygt, nei. Det virker shady. Men for all del.. du dør sikkert ikke av å få penger av en fyr. Du kommer bare til å gå med følelsen av å skylde han noe hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.3.2017 den 11.44, Minitroll skrev:

Jeg svarer jo. Det virker ikke trygt, nei. Det virker shady. Men for all del.. du dør sikkert ikke av å få penger av en fyr. Du kommer bare til å gå med følelsen av å skylde han noe hele tiden.

Nei, jeg spør ikke om siden virker trygg, som sagt har jeg gjort meg opp en egen mening om konseptet. Så da får du lese HI om igjen. 

Og nei, jeg går ikke med noe følelse av å skylde han fyren som ga meg 10 000 noe, han ville det selv. 

Anonymkode: 6d767...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må visst gjenta hva jeg faktisk spurte om i HI: 

På 20.3.2017 den 20.35, AnonymBruker skrev:

[...] Hvis noen liker å gi meg penger, tar jeg i mot. Men ikke mot noe seksuelt, så jeg er ikke prostituert eller noe sånt. 

Det jeg lurer på, er om det er trygt å oppgi kontonummeret mitt til en fremmed for overførsel av penger? Hvis dette IKKE er trygt, hvorfor? 

Jeg vil ikke oppgi min bostedsadresse, så å sende penger på den måten er uaktuelt. Er det tryggeste å møte noen på café på høylys dag, for så å motta penger fysisk der?

Jeg gjentar, igjen, jeg spurte IKKE om hva dere synes om konseptet, om dere synes det virker shady eller whatnot, men hva som var trygt mtp. pengeoverførsel. 

Anonymkode: 6d767...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men så slutt å heng deg opp i svaret mitt da, vel...chill.

Som du kanskje klarer å lese så har du fått mange svar fra brukere ang. overføring. Bankkontoer med falske navn er ULOVLIG.

Så du får bruke din egen bankkonto og satse på at de generøse mennene som liker å strø penger etter griske kjerringer ikke er interessert i å finne ut ditt virkelige navn.

BTW: du er ikke prostituert eller noe sånt.. neida, synes faktisk du er verre enn en prostituert. Du skal jo tydeligvis ikke gjøre en dritt for pengene.

Endret av Minitroll
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...