Gå til innhold

Mine egg eller eggdonor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Å være gravid og føde handler jo ikke bare om gener og biologisk eget barn. Det handler jo også om å bruke egen kropp til å dyrke frem et menneske, og dette mennesket blir da ens eget nettopp fordi en har båret det fram. Uten mammaen som bar barnet frem ville det ikke blitt et barn og derfor blir barnet "mer ens eget" enn ved adopsjon.

Øyeblikket man får barnet på brystet og den første tiden med barnet med amming, nattevåk etc er også gansje uerstattelig!!! 

 

Ts; jeg hadde forsøkt egne egg først en runde. 

Anonymkode: 1c257...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være gravid og føde handler jo ikke bare om gener og biologisk eget barn. Det handler jo også om å bruke egen kropp til å dyrke frem et menneske, og dette mennesket blir da ens eget nettopp fordi en har båret det fram. Uten mammaen som bar barnet frem ville det ikke blitt et barn og derfor blir barnet "mer ens eget" enn ved adopsjon.

Øyeblikket man får barnet på brystet og den første tiden med barnet med amming, nattevåk etc er også gansje uerstattelig!!! 

 

Ts; jeg hadde forsøkt egne egg først en runde. 

Anonymkode: 1c257...ded

Så utrolig fint svar! Nå kom det noen tårer her :) TS

Anonymkode: 5f017...635

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å være gravid og føde handler jo ikke bare om gener og biologisk eget barn. Det handler jo også om å bruke egen kropp til å dyrke frem et menneske, og dette mennesket blir da ens eget nettopp fordi en har båret det fram. Uten mammaen som bar barnet frem ville det ikke blitt et barn og derfor blir barnet "mer ens eget" enn ved adopsjon.

Øyeblikket man får barnet på brystet og den første tiden med barnet med amming, nattevåk etc er også gansje uerstattelig!!! 

 

Ts; jeg hadde forsøkt egne egg først en runde. 

Anonymkode: 1c257...ded

Jeg personlig hadde lett hoppet over graviditet og fødsel om jeg hadde kunnet. 

Hadde jeg kunne få en surregat til å bære frem mitt biologiske barn hadde jeg gjort det. 

Er det noen som VIL føde liksom????

Anonymkode: b1abd...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen menneskerett å kunne produsere egne barn. Barn er heller ingen handelsvare. Kan du ikke få egne barn fra naturens side så er det heller ikke meningen at du skal reprodusere deg videre. 

Anonymkode: b6b8c...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 22.39, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig hadde lett hoppet over graviditet og fødsel om jeg hadde kunnet. 

Hadde jeg kunne få en surregat til å bære frem mitt biologiske barn hadde jeg gjort det. 

Er det noen som VIL føde liksom????

Anonymkode: b1abd...396

Jeg skulle gjerne fått flere barn enn de to jeg har dersom jeg kunne hoppet over graviditeten og babyens første 4-5 måneder. Fødselen, derimot - jeg har aldri følt meg så levende og unik som da jeg var i fødsel. Følte meg som selveste urkvinnen!

Anonymkode: 978c9...eb6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...