Gå til innhold

Nakne ankler, fjortisstil?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, jeg er 23 og har brukt kun hvite bomulls-ankelsokker siden jeg var 14, så for meg er det ingen trend akkurat ;) Jeg føler rett og slett at de er mest komfortable. Vanlige sokker går jo langt opp på leggen, og klør om man ikke har barbert leggene på noen dager. Nope.
På vinteren kunne jeg aldri gått med bare ankler og lave sko, jeg bruker høye, varme vintersko så jeg ikke fryser. Bruker jeg joggesko synes jeg selv jeg ser helt snål med noe annet enn ankelsokker. Fryser jeg på anklene når jeg er hjemme inne bruker jeg leggvarmere, men mesteparten av tiden har jeg jo ikke behov for noe "ekstra".
Jeg har vel ett par med vanlige sokker, som jeg fikk i julegave av en tante på østlandet. De ligger bakerst i skuffen og brukes kun hvis jeg ikke har noe annet :fnise:

Om andre ikke liker det, så værsågod, vi er forskjellige alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså, jeg bruker også ankelsokker hvis jeg har sneakers og kortere bukse eller skjørt. Det er ikke poenget. Men at moten insisterer på naken hud på ankelen midtvinters. På vinteren hvis jeg har bukse, bruker jeg strømper som rekker opp forbi buksen på innsiden, gjerne ull. Og vintersko. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på folk som går og fryser med bare ankler om vinteren. Jeg er mann, og liker å være ute. Kan godt gå i ankelsokker osv. om sommeren. Men hele vinteren bruker jeg strømpebukse. Vi bor jo tross alt i Norge.

Anonymkode: 90db8...3e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Går sånn hele året selv om jeg har passert 30

Anonymkode: 05b9a...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser anklene mine uansett årstid. Fryser aldri der 😊 jeg er 31. 

Anonymkode: ac61f...69a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de kommer i årene så skal de nok angre at de gikk sånn, sier kun det jeg. Også for å ikke snakke hvor teit set aer ut 🙄

Anonymkode: 218f6...e6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ler meg ihjel av nakne ankler sammen med svindyre dunjakker som hadde holdt til en tur til Nordpolen 🤣

Anonymkode: 2ff4a...7c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...