Gå til innhold

Hva regnes som få og mange treff på finn-annonser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny på finn og ønsker selvsagt å nå flest mulig kjøpere, helst uten å betale for plassering. Jeg har lagt ut litt klær og sko, og ser at antall som har sett på de ulike tingene i løpet av f.eks den første uka kan variere ganske mye. En av annonsene mine har f.eks bare blitt sett av 9 personer. Den annonsen kommer jeg til å slette. Lager heller en ny om en stund. En annen annonse fikk ca 100 treff i løpet av første døgn. Det er jeg selvsagt mye mer fornøyd med. Sistnevnte ting ble solgt fort. Begge tingene hadde bra bilder og tingene var innen samme kategori. Bare måten jeg hadde skrevet teksten på var egentlig forskjellig. 
Hvor høyt må jeg egentlig for å regne det som godt antall treff?  Hvor mange treff pleier dere å få på annonsene deres? 
Ser jo at noen måter å skrive på gir mange flere treff enn andre måter, så jeg må si at jeg driver og lærer meg hvordan jeg bør lage annonsene.   Det går nok framover :) 

Anonymkode: 298c2...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ny på finn og ønsker selvsagt å nå flest mulig kjøpere, helst uten å betale for plassering. Jeg har lagt ut litt klær og sko, og ser at antall som har sett på de ulike tingene i løpet av f.eks den første uka kan variere ganske mye. En av annonsene mine har f.eks bare blitt sett av 9 personer. Den annonsen kommer jeg til å slette. Lager heller en ny om en stund. En annen annonse fikk ca 100 treff i løpet av første døgn. Det er jeg selvsagt mye mer fornøyd med. Sistnevnte ting ble solgt fort. Begge tingene hadde bra bilder og tingene var innen samme kategori. Bare måten jeg hadde skrevet teksten på var egentlig forskjellig. 
Hvor høyt må jeg egentlig for å regne det som godt antall treff?  Hvor mange treff pleier dere å få på annonsene deres? 
Ser jo at noen måter å skrive på gir mange flere treff enn andre måter, så jeg må si at jeg driver og lærer meg hvordan jeg bør lage annonsene.   Det går nok framover :) 

Anonymkode: 298c2...bc8

Mindre enn 100 første uka er dårlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke antall treff som avgjør om du får solgt eller ikke, men at den personen som trnger eller vil kjøpe det du har lagt ut, som avgjør om du får solgt. 

Gode bilder er viktig. Det samme er overskrift som gir treff på det folk søker på og at kategorien du legger ut på er passende for tingen du selger. 

Jeg la ut noe med høy pris, tidligere i uken. Wjeg hadde 14 besøk da en kjøper meldte seg. Og over 300 hadde fått annonsen på mail. Solgt var tingen i løpet av få timer. Andre ting har lagt ute i ukesvis før en som skal ha det melder seg. Så dette er høyst varibelt og umulig å forutsi hvordan går med hensyn til å få solgt. Lykke til. 

Anonymkode: be59d...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, slabbedask skrev:

Mindre enn 100 første uka er dårlig.

De erfaringene jeg har så langt, er at første døgnet har stor trafikk, og deretter får man nesten ikke treff lenger. 

Anonymkode: 298c2...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...