Gå til innhold

Edrogan: Tyrkere er Europa sine fremtid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, Drizzt skrev:

Så en forretningsmann er i Norge og dette likestilles med ministere og andre representanter av den tyrkiske regjeringen i Tyskland og Nederland? For all del kan han ha drevet valgkamp, men for å stoppe det helt må man nekte tyrkere generelt å komme til Norge fram til valget. I andre europeiske land var det ganske åpenbart at det var valgkamp det skulle drives. Jeg håper du ser forskjellen.

Trodde aldri dagen skulle komme da du mener det er greit at islamister bedriver valgkamp i Norge, Hva har skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, Drizzt skrev:

Fordi Europa er misunnelig på Tyrkia, derfor er det så mange tyrkere som vil til Europa.

Ingen kjøper det du skriver. 

Det er mange tyrkere i Europe fordi Tyrkerne er framtiden i Europa. Erdogan har støtte i Nederland, Tyskland, Norge, Sverige og Danmark. Erdogan har støtte fra 99% av tyrkerne i Europa. Du er bare misunnelig og sint fordi Erdogan er en populær leder. Erdogan er den perfekte lederen som noensinne har eksistert. Jeg støtter Erdogan 100%. Han er den perfekte lederen for muslimer.

 

Spol fram til 01:00 minutt og du ser masse tyrkere fra Tyskland som støtter Erdogan.

 

Dere nordmenn er misunnelige. Fordi muslimer har bedre ledere enn vesten. Dette er en video fra Nederland.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, QATAR skrev:

Det er mange tyrkere i Europe fordi Tyrkerne er framtiden i Europa. Erdogan har støtte i Nederland, Tyskland, Norge, Sverige og Danmark. Erdogan har støtte fra 99% av tyrkerne i Europa. Du er bare misunnelig og sint fordi Erdogan er en populær leder. Erdogan er den perfekte lederen som noensinne har eksistert. Jeg støtter Erdogan 100%. Han er den perfekte lederen for muslimer.

 

Spol fram til 01:00 minutt og du ser masse tyrkere fra Tyskland som støtter Erdogan.

 

Dere nordmenn er misunnelige. Fordi muslimer har bedre ledere enn vesten. Dette er en video fra Nederland.

 

Så flott forde.

Men om de virkelig støtter han burde de da ikke flyttet tilbake til Tyrkia?

(Og nei gadd ikke å se videoene)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, QATAR skrev:

Russia & Turkey contemplate free trade pact in 2017
As a result of the measures trade between the countries contracted 25 percent to $23 billion.
https://www.rt.com/business/365068-russia-turkey-trade-zone/

 

Historical agreement with China guarantees 1 million tourists for Turkey per year
https://www.dailysabah.com/tourism/2016/11/12/historical-agreement-with-china-guarantees-1-million-tourists-for-turkey-per-year

 

Turkey and China have agreed to increase economic cooperation
and take their annual bilateral trade to USD 100 billion.
http://www.invest.gov.tr/en-US/infocenter/news/Pages/300715-turkey-china-to-boost-trade-economic-cooperation.aspx

Hva så, dette forandrer ikke uttalelsene Fra XI og Kurdrow at disse samarbeider med Tyrkia mot det som kalles vesten er ikke nytt. Kina posisjonerer seg for overtagelse fra Usa først i Afrika for så Midtøsten, hvordan dette utarter seg vet ingen, om Zimbabwe er en pekepinn så er kolonisering måten de kommer til operere etter.

Jeg må si at du må være ganske kvinnefiendtlig til å støtte Egodan.

Ottoman kommer aldri tilbake, og islam har feilet i den morderne verden.              

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Hva så, dette forandrer ikke uttalelsene Fra XI og Kurdrow at disse samarbeider med Tyrkia mot det som kalles vesten er ikke nytt. Kina posisjonerer seg for overtagelse fra Usa først i Afrika for så Midtøsten, hvordan dette utarter seg vet ingen, om Zimbabwe er en pekepinn så er kolonisering måten de kommer til operere etter.

Jeg må si at du må være ganske kvinnefiendtlig til å støtte Egodan.

Ottoman kommer aldri tilbake, og islam har feilet i den morderne verden.              

Wow

Jeg er enig med deg.

En må og være imot ytringsfriheten for å støtte Erdogan.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.3.2017 den 20.20, Callisto83 skrev:

Når Trump sier noe dumt, så blir det laaaange analyser i mediene, demonstrasjoner etc, men det er mystisk stille nå når Erdogan klikker i vinkel bak talerstolen..

Er det den der berømte omvendt rasismen sin skyld? Trump er hvit, så av han forventer vi mer, og siden Erdogan er tyrker burde vi la han holde på - fordi han tilhører folkegruppen man ikke akkurat forventer noe særlig stort av?

:vetikke:

Vi "vet" at Erdogan er en maktgal tulling som har en effektiv plan for å gjøre seg selv til Tyrkias Putin. Vi kjenner mekanismene han spiller på, og på mange måter har vi "skapt" han : fordi han først og fremst er maktsøkende, er det Europa sine disposisjoner ovenfor Tyrkia som har bestemt hvilken vei Tyrkia utvikler seg. Vi ser på han som en despot, og vi vet ikke hvordan vi skal takle Tyrkia, siden han er en folkevalgt despot. Mye fordi vi i de siste 50 år har mistet mye geopolitisk realkompetanse. 

På lik linje "vet" vi at Putin er en korrupt maktsøkende spiller som posisjonerer seg på samme måte i Russland. Igjen, det er ingenting ukjent og nytt i hva som skjer, og igjen er vi uten verktøy for å påvirke hans støtte. 

Vi vet ikke egentlig noe om Trump. Der det er enkelt å se mønstrene i Russland og  Tyrkia, er det vanskeligere å se dem i USA, selv om vi kjenner igjen de samme verktøyene. (Trump kampanjen har brukt akkurat de samme politiske verktøyene som Putin har brukt i Russland. )

Men bildet er mye mer komplisert, ettersom Trump ikke fremstår som spilleren, han fremstår som en hånddukke, men en hånddukke uten noe synkronitet. Dette er ikke Bush jr sin første periode. Trump fremstår som en person som møter opp i en sjakkturnering og setter seg ned å spiller damm ; det er umulig å si om det er idioti eller nøye kalkulert, selv om sprekkene i personaen heller tydeligere og tydeligere mot idioti. 

En av de store problemene med alle disse, er at de pulveriserer det demokratiske grunnsystemet : det gjør at Trump oppfattes som mye mer farlig fra ett vestlig synspunkt; han representerer kollapsen av de grunnleggende vestlige verdier, og måten han har bygd sin makt, gjør at vi har mindre verktøy til å bygge det opp igjen.

Vi er i den skremmende situasjonen  at vi er  avhengig av at han lykkes på en slik måte at det er klart for alle at metoden hans er feil, ikke at han blir motarbeidet. Derfor vil fokuset rundt Trump være av en helt annen dimmensjon enn den vi har rundt Putin og Erdogan.

Spesielt det at Europa har vært så uforsonlig ovenfor Tyrkia , gjør at de har ingen troverdighet i forhold til å kritisere Erdogan sine disposisjoner. Tyrkia er på ingen måte ett lukket land der vi ikke kjenner konfliktlinjer og utfordringer, og dagens situasjon er sånn sett nesten 100% forutsigbar fra perioden før angrepet på Irak.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Så flott forde.

Men om de virkelig støtter han burde de da ikke flyttet tilbake til Tyrkia?

(Og nei gadd ikke å se videoene)

Jeg er født i Norge og Norge er mitt land, men det betyr ikke at du må være svart eller brun for å være Muslim.
Det er ca 4000 etniske nordmenn som konverterer til Islam hvert eneste år. Det er ingen tvil om at Norge kommer til å være islamsk om 20 år. Siden etniske nordmenn elsker Islam. Som Muslim så støtter jeg Erdogan. Fordi Erdogan er sterk, visdomfull og intelligent leder. Jeg er født i Norge og det finnes 200000 hvite etniske norske muslimer i Norge. Muslim er ikke en religion som tilhører svarte eller brune mennesker. Islam tilhører også hvite mennesker og hvite mennesker har også rett til å være muslim.

 

 

 

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, QATAR skrev:

Jeg er født i Norge og Norge er mitt land, men det betyr ikke at du må være svart eller brun for å være Muslim.
Det er ca 4000 etniske nordmenn som konverterer til Islam hvert eneste år. Det er ingen tvil om at Norge kommer til å være islamsk om 20 år. Siden etniske nordmenn elsker Islam. Som Muslim så støtter jeg Erdogan. Fordi Erdogan er sterk, visdomfull og intelligent leder. Jeg er født i Norge og det finnes 200000 hvite etniske norske muslimer i Norge. Muslim er ikke en religion som tilhører svarte eller brune mennesker. Islam tilhører også hvite mennesker og hvite mennesker har også rett til å være muslim.

 

 

 

Norge kommer nok heller til å fortsette å gå i sekulær retning. Selv om man ser en viss forskyvning fra den norske kirke til andre typer trossamfunn, så har antall troende i sin helhet gått ned:

https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/artikler-og-publikasjoner/norge-et-sekulaert-samfunn

Anonymkode: b24b4...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norge kommer nok heller til å fortsette å gå i sekulær retning. Selv om man ser en viss forskyvning fra den norske kirke til andre typer trossamfunn, så har antall troende i sin helhet gått ned:

https://www.ssb.no/kultur-og-fritid/artikler-og-publikasjoner/norge-et-sekulaert-samfunn

Anonymkode: b24b4...1a2

Norge kommer til å bli islamsk. Alle mine venner fra skolen som er etniske nordmenn. Har konvertert over til Islam. Islam og Sharia er den sanne sannheten fra gud og mange etniske nordmenn konverterer frivillig over til Islam uten tvang. 

Til og nordmenn som ikke er religiøse. Blir religiøse på grunn av Islam.

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, QATAR skrev:

Norge kommer til å bli islamsk. Alle mine venner fra skolen som er etniske nordmenn. Har konvertert over til Islam. Islam og Sharia er den sanne sannheten fra gud og mange etniske nordmenn konverterer frivillig over til Islam uten tvang. 

Til og nordmenn som ikke er religiøse. Blir religiøse på grunn av Islam.

Alle "dine venner" er ikke en statistisk størrelse, så jeg antar at du har solid statistikk på at dette er et vanlig fenomen?

Anonymkode: b24b4...1a2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, QATAR skrev:

Norge kommer til å bli islamsk. Alle mine venner fra skolen som er etniske nordmenn. Har konvertert over til Islam. Islam og Sharia er den sanne sannheten fra gud og mange etniske nordmenn konverterer frivillig over til Islam uten tvang. 

Til og nordmenn som ikke er religiøse. Blir religiøse på grunn av Islam.

Hvis vennene dine er som Malika eller som de guttene fra Lisleby, har Norge ingenting å frykte:P

Btw, det er mange som meg som kommer/flyktet fra religiøst land som har kommet til Norge for å slippe å bli påtvunget religionen islam. 

Anonymkode: a2fc5...e8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, QATAR skrev:

Norge kommer til å bli islamsk. Alle mine venner fra skolen som er etniske nordmenn. Har konvertert over til Islam. Islam og Sharia er den sanne sannheten fra gud og mange etniske nordmenn konverterer frivillig over til Islam uten tvang. 

Til og nordmenn som ikke er religiøse. Blir religiøse på grunn av Islam.

Det gjenstår egentlig bare å kondolere deg, hva i alle Odin's ravner får nordmenn født og vokst opp i verdens lykkeligste land og har alle sine små grå i behold, til frivillig å konvertere til  islam? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Apis skrev:

Det gjenstår egentlig bare å kondolere deg, hva i alle Odin's ravner får nordmenn født og vokst opp i verdens lykkeligste land og har alle sine små grå i behold, til frivillig å konvertere til  islam? 

Fordi Islam er sannheten. Islam er sannheten om alt. Hvordan mennesket skal være, hvordan verden skal være. Islam er alt. Islam er visdomsfull, intelligent og kunnskapen om alt. Islam har alt og islam er den eneste kunnskapen vi trenger i Norge og vesten. Flere og flere hvite mennesker konverterer til Islam hvert eneste år. Fordi de har sett sannheten om Islam. Islam er i tillegg frigjørende for kvinner. I videoen kan du se hvite kvinner ta på seg hijab frivillig. Fordi islam gir kvinner frihet.

 

Endret av QATAR
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, QATAR skrev:

Jeg er født i Norge og Norge er mitt land, men det betyr ikke at du må være svart eller brun for å være Muslim.
Det er ca 4000 etniske nordmenn som konverterer til Islam hvert eneste år. Det er ingen tvil om at Norge kommer til å være islamsk om 20 år. Siden etniske nordmenn elsker Islam. Som Muslim så støtter jeg Erdogan. Fordi Erdogan er sterk, visdomfull og intelligent leder. Jeg er født i Norge og det finnes 200000 hvite etniske norske muslimer i Norge. Muslim er ikke en religion som tilhører svarte eller brune mennesker. Islam tilhører også hvite mennesker og hvite mennesker har også rett til å være muslim.

 

 

 

Har da aldri sagt at muslimer er en egen "rase" mennesker.

Har heller aldri benektet at det finnes konvertitter.

Quraen er en av de bøkene jeg har lest da jeg ville være sikker på at jeg hadde rett tro for meg, og det jeg leste der og i andre bøker som omhandlet islam og eller andre relgiøse bøker samt bøker rundt de forskjellige religionene gjør at jeg er såpass sikker i at jeg har rett relgion for meg. Og det er ikke islam.

Når det kommer til om Erdogan er en god leder så tror jeg vi får være enige om å være uenige da jeg synes han er en for maktsyk leder, (han er ikke den eneste men den eneste vi omtaler i denne diskusjonen)

Står allikevel på mitt om at om en syns han er sånn en fantastisk leder og inspirasjonskilde så ville det vært naturlig at de av dere som "tilba" han burde flyttet til ett land som har han som leder (mao Tyrkia)

 

Om spørsmålet rundt at Norge blir islamsk om 20 år så er jeg usikker på det, håper så ikke skjer da vi står i fare for å miste religionsfrihet, ytringsfrihet og andre ting som jeg setter særs høyt.

Vil nok personlig ta med meg familien og flytte til mitt fødeland om så skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, QATAR skrev:

Fordi Islam er sannheten. Islam er sannheten om alt. Hvordan mennesket skal være, hvordan verden skal være. Islam er alt. Islam er visdomsfull, intelligent og kunnskapen om alt. Islam har alt og islam er den eneste kunnskapen vi trenger i Norge og vesten. Flere og flere hvite mennesker konverterer til Islam hvert eneste år. Fordi de har sett sannheten om Islam. Islam er i tillegg frigjørende for kvinner. I videoen kan du se hvite kvinner ta på seg hijab frivillig. Fordi islam gir kvinner frihet.

 

Tror du må lese Quraen og litt mer om Muhammed, og da spesielt hvordan han ble mer og mer ekstrem og krigshissende på sine eldre dager.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, QATAR skrev:

Norge kommer til å bli islamsk. Alle mine venner fra skolen som er etniske nordmenn. Har konvertert over til Islam. Islam og Sharia er den sanne sannheten fra gud og mange etniske nordmenn konverterer frivillig over til Islam uten tvang. 

Til og nordmenn som ikke er religiøse. Blir religiøse på grunn av Islam.

La oss være enige om å være uenige,

Hva du og dine venner gjør er ikke statistisk representativt,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Apis skrev:

Det gjenstår egentlig bare å kondolere deg, hva i alle Odin's ravner får nordmenn født og vokst opp i verdens lykkeligste land og har alle sine små grå i behold, til frivillig å konvertere til  islam? 

Jeg forstår det. Nordmenn og vestlige borgere er i ferd med å miste sin identitet og tilhørighet og dermed erstattes dette med andre sterkere kulturer ved hjelp av innvandringen. Makthaverne vet hva de gjør, eller er uvitende om konsekvensene. Begge alternativer er fullstendig uakseptable. De få politikere som faktisk har prøvd og prøver å si ifra møter total slakt fra media og de fleste andre politikere. Hva skal man gjøre da? Det er bare å felle sine tårer over galskapen som så enkelt kunne vært unngått. Under overflaten vet mangfoldige titalls millioner europeere ennå hvor prioriteringen ligger uten å snakke for høyt om det. Det som må gjøres vil gjøres og det er smertefullt. Dette er noe rasjonelle politikere og media som tenker på Norges og Europas beste burde tatt tak i for lenge siden.

PS: Er langt fra sikkert at QATAR snakker sant og faktisk er etnisk nordmann med fire barn som stemmer Rødt. Hvor pappa eventuelt er aner jeg ikke. Dessuten har jeg gått glipp av noe stort hvis det er 200 000 etnisk norske muslimer i dette landet allerede. Jeg antar hun mener rundt 200 000 muslimer totalt foreløpig, men det er riktignok selvsagt raskt økende.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Om spørsmålet rundt at Norge blir islamsk om 20 år så er jeg usikker på det, håper så ikke skjer da vi står i fare for å miste religionsfrihet, ytringsfrihet og andre ting som jeg setter særs høyt.

Vil nok personlig ta med meg familien og flytte til mitt fødeland om så skjer.

20 år er alt for tidlig spør du meg, men eskalering av konfliktene kan være et faktum lenge før det. Det at du stikker fra Norge sier egentlig alt om hvor lojaliteten er. Hvis du faktisk egentlig hadde det trygt i ditt opprinnelige hjemland så var det ingen grunn til å komme hit i utgangspunktet. Vi blir sittende igjen med svarteper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, QATAR skrev:

Det er mange tyrkere i Europe fordi Tyrkerne er framtiden i Europa. Erdogan har støtte i Nederland, Tyskland, Norge, Sverige og Danmark. Erdogan har støtte fra 99% av tyrkerne i Europa. Du er bare misunnelig og sint fordi Erdogan er en populær leder. Erdogan er den perfekte lederen som noensinne har eksistert. Jeg støtter Erdogan 100%. Han er den perfekte lederen for muslimer.

 

 

 

Jeg skjønner ikke hvorfor Tyrkere skal være framtiden i Europa når 80% av tyrkere i Tyskland går på Trygd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Z.Z skrev:

Jeg forstår det. Nordmenn og vestlige borgere er i ferd med å miste sin identitet og tilhørighet og dermed erstattes dette med andre sterkere kulturer ved hjelp av innvandringen. Makthaverne vet hva de gjør, eller er uvitende om konsekvensene. Begge alternativer er fullstendig uakseptable. De få politikere som faktisk har prøvd og prøver å si ifra møter total slakt fra media og de fleste andre politikere. Hva skal man gjøre da? Det er bare å felle sine tårer over galskapen som så enkelt kunne vært unngått. Under overflaten vet mangfoldige titalls millioner europeere ennå hvor prioriteringen ligger uten å snakke for høyt om det. Det som må gjøres vil gjøres og det er smertefullt. Dette er noe rasjonelle politikere og media som tenker på Norges og Europas beste burde tatt tak i for lenge siden.

PS: Er langt fra sikkert at QATAR snakker sant og faktisk er etnisk nordmann med fire barn som stemmer Rødt. Hvor pappa eventuelt er aner jeg ikke. Dessuten har jeg gått glipp av noe stort hvis det er 200 000 etnisk norske muslimer i dette landet allerede. Jeg antar hun mener rundt 200 000 muslimer totalt foreløpig, men det er riktignok selvsagt raskt økende.

 

Nord Europa og kanskje spesielt Scandinavia har en sovende kjempe kultur rett der under overflaten, håper og tror den snart vil få sin renessanse,  av og til bobler den opp, den er ikke lenger unna en at den fortsatt påvirker oss her i Norden, slik som med ukedagene, julefeiring, midtsommer etc... I motsetning til kulturer med røtter i midtøsten er den ikke misjonerende, men en må lytte for å høre gudene der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...