Gå til innhold

Det skjer noe rart når jeg skriver innlegg på facebook med ipaden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg skal skrive et innlegg i en gruppe på facebook med ipaden min så skier det noe rart. Jeg kan skrive ferdig noen ord, men så kan plutselig ordet/ene jeg skriver bli endra, f.eks viss jeg skriver ordet "forandret" så endres ordet til "forandretdret" f.eks. eller de wiste ordene jeg har skrevet kan bli helt borte.

Noen som vet hvorfor?

Jeg har på ordforlag i ipaden, men såvidt jeg vet så endrer ikke ipaden ordene uten at jeg klikker på ordet

Anonymkode: 546fa...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slå av ordforlag så er det i orden. Har gjort det på tlf for å unngå feilstaving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Friday, March 17, 2017 den 22.44, tdm900 skrev:

Slå av ordforlag så er det i orden. Har gjort det på tlf for å unngå feilstaving

Men ordene som blir skrevet istedenfor det jeg skriver er ikke ord som står i "ordforlaga", men ofte blir det sånn at de siste bokstavene i ordet som jeg skrev blir skrevet på nytt igjen i samme ordet, viss du skjønner?

Men uansett, når man har på innstillen for ordforslag så skal vel ikke ordforslagene bli valgt uten at man har trykket på ordet som blir foreslått, så jeg skjønner egentlig ikke at den skulle ha noe å si🤔

Anonymkode: 546fa...b13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...