Gå til innhold

Hva er dine favoritt klesmerker/sko, og hvorfor er de det?


Majott

Anbefalte innlegg

  • Klær: Jeg er veldig glad i Hugo Boss. Tidløse klær, med god kvalitet og bra snitt. Det gjør at jeg og kroppen min passer perfekt inn i klærne! Dessuten er både klær og vesker sånn at man kan pynte det opp eller tone det ned. En av mine favorittkjoler har jeg brukt både i forbindelse med reiser, men også når jeg skal pynte meg skikkelig opp. Dessuten er kvaliteten råbra, og du får det du betaler for. Et annet merke jeg liker, er Alexander Wang. Særlig "twised skirt"-ene liker jeg godt. Har det i sort, mørkeblått og grått.
  • Sko: Softwalk og Gabor er jeg veldig begeistret for når det kommer til sko. Nettopp fordi det er gode sko, som både har en høy kvalitet og som er gode å gå i. Viktig for meg som går i høyhælte sko hver dag.
  • Strømpebelte/hofteholder: Kiss Me Deadly. Fordi de ser bra ut og føles bra ut. De sørger for å holde strømpene på plass.
  • Smykker: Dryberg Kern. Klassiske og tidløse smykker.
  • Annet: Christian Dior. Elsker alt av Dior og drømmer om en Lady Dior-veske. Har to vintage vesker fra merket og den føler jeg meg alltid veldig fin med når jeg bruker.
  • Sminke: Dior. Eneste som huden min tåler og som jeg liker.

Ellers så handler jeg mye brukt og vintage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...