Gå til innhold

Nye Mandagsklubben


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

CALLE! (Han heter egentlig Carl Fredrik, så ikke med K!) 

Jeg så bare halve, for måtte legge meg. Tok det opp. Men syns det var overraskende dårlig, kleint og bare Sørås som sa morsomme ting. Virka som alle var veldig stressa og nervøse, og at det prega stemningen. Ofte var det ingen som lo av det som ble sagt, til og med. Det var vel ikke direkte, heller (men mulig jeg tar feil), så rart å være SÅ prega av nerver!

Morsomt med klipp fra gamle dager hvor unge alle var. (og jada, vi vet folk så yngre ut enn i dag for 20-ish år siden, men det å se det gjør at man blir litt overraska likevel, fordi tiden med Mandagsklubben, Torsdagsklubben og Lillelørdag (jmf programmet som gikk før dette, Klovn til kaffen) ikke føles så lenge siden.

Anonymkode: 67f80...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

CALLE! (Han heter egentlig Carl Fredrik, så ikke med K!)

Anonymkode: 67f80...4fb

OK!

Anonymkode: 9ae62...44e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Balian de Ibelin skrev:

Ja det er jo utrolig at hun var yngre for ca 20 år siden enn hva hun er i dag.

Hvis du synes det, så. Det uttrykker ikke jeg forbauselse over, men at hun var ung. Gjertsen og Antonsen så også yngre ut, men de virket ikke spesielt unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
4 timer siden, caskerette skrev:

Hvis du synes det, så. Det uttrykker ikke jeg forbauselse over, men at hun var ung. Gjertsen og Antonsen så også yngre ut, men de virket ikke spesielt unge.

Du burde lære deg og forstå sarkasme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det noe utenom kaktusen til Sørås som var morsomt i dag?

Anonymkode: 37329...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der gjesten var hvertfall tørr. Synes ikke han passet inn i det hele tatt. 

Anonymkode: 8e9c0...c0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jens skrev:

Hvem var gjest?

Hans Wilhelm Steinfeld. Artig kar, men et aktualitetsprogram er ikke rette plassen for mimring og løsrevne anekdoter.

Anonymkode: 37329...b30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipe greier. TVNorge kan bare nedlegge programmet etter at vårsesongen er over.

Anonymkode: 4a91d...05b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2017 den 2.56, AnonymBruker skrev:

Var det noe utenom kaktusen til Sørås som var morsomt i dag?

Anonymkode: 37329...b30

Man kunne tydelig se av ansiktet til Jon Almaas: "Hva har jeg gjort? Forlot Nytt på Nytt for.. dette?" :)

Almaas gjorde ellers en grei figur, mens Hans Wilhelm Steinfeld dessverre var en katastrofe. Dag Sørås er bra, dessverre er Anne Rimmen og Else KF for svake i en slik setting :)

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birti

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de har tatt opp et program som gikk av skjermen pga dårlig seertall for kanskje 20 år siden.. Tror de at de var for tidlig ute med konseptet? Jeg så halve programmet på mandag, og kommer ikke til å se noe mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tragisk så langt, kun Kalle som gjør det bra. Ser ikke ut til at Almaas har funnet sin rolle heller, kanskje han ikke er ferdig med å være sjef for Nytt på Nytt eller er det jeg som forventer at han skal være slik han var der.. 

Else har nå i 2 programmer vært frampå og flørtet med de som er gjest, dette blir bare ekkelt. 

og Anne må nok bli mye tøffere i rollen sin for å få frem eller få panelet til å prate. 

Syns programmet bare er trist nå, de har ikke "funnet ut av det" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff,dette programmet er ikke bra. Steinfeld kuppet jo programmet med masse ting som ikke var morsomme i sist episode. Jeg har alltid likt Anne Rimmen, men ser nå at hun tydeligvis ikke passer inn i et humor-program. Er også så d*** lei av det fjeset til Else Kåss Furuset over alt. Hun er sikkert hyggelig, men hun er litt mye,og så er hun da i tillegg over alt. Syns det eneste hun gjør er å tulle med at hun ikke klarer å få seg noe. Almås var heller ikke spesielt god,ganske passiv. Hittil synes jeg Sørås takler programmet best,selv om han kanskje var den jeg hadde lavest forventninger til. Syns også burka-innslaget til Calle var gøy,men ellers er jeg ganske lei av den fyren også. 

Anonymkode: 4be60...2ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje dette programmet ikke lever så lenge? 

Anonymkode: f7ccb...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 10.44, Birti skrev:

Jeg skjønner ikke helt hvorfor de har tatt opp et program som gikk av skjermen pga dårlig seertall for kanskje 20 år siden.. Tror de at de var for tidlig ute med konseptet? Jeg så halve programmet på mandag, og kommer ikke til å se noe mer..

Mandsgsklubben med Stang, Giertsen og Oftebro samt Eckbo sine innslag i 1998-99 var en kjempesuksess, at det ble langt svakere med en annen trio i 2000 er en annen sak. Tilsvarende Torsdsgsklubben var kanskje en enda større suksess på TV2 med Stang/Giertsen/Jespersen (og Elvestad), så at de ville forsøke dette på nytt er helt kurant. Men dessverre har de bommet med folkene, Rimmen og Else KF fungerer ikke, og det har ikke gjestene Støre og Steinfeld gjort heller :)

 

Endret av JackIost
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang dette programmet var moro var da Bjarte urinerte på Se og Hør.....

Endret av LittleBabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Rimmen er veldig søt, men hun passer ikke inn i dette umorsomme svadaprogrammet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2017 den 20.37, AnonymBruker skrev:

Uff,dette programmet er ikke bra. Steinfeld kuppet jo programmet med masse ting som ikke var morsomme i sist episode.

Anonymkode: 4be60...2ab

Steinfeld var gjest, ikke programmet sin feil at han kanskje ikke passet i formatet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var en skuffelse. Hadde gledet meg til gjensyn med mandagsklubben. Fikk bange anelser i første episode, da de stilte med Tørrpinnen Støre som gjest. Og i andre episode hadde de slitsomme Steinfeldt med🙄

Eneste bra er Dag Sørås, han er artig. Gjertsen og, men han forsvinner litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om KG gjør til at programmet blir nedlagt, det er ikke mye positivt å spore så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...