Gå til innhold

Kan noen oppsummere Rannveig Heitmanns blogg for meg?


JegErMeg

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Å ha barn med flere fedre er seriøst negativt! Seriøst, jeg kunne aldri tenkt meg et forhold til en mulitfarkvinne. Bare tanken på å oppfostre enn annen manns barn byr meg i mot.

Og du mener Ranveig er den eneste i norge som har 3 barn med 3, forskjellige fedre? 

Hva med anna r? Det hender jeg ser på unge mødre og der er det noen som har barn med forskjellige fedre. Og noen av de vet ikke hvem faren er engang.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, jentefranorge skrev:

Er jo flere som har barn med forskjellige menn, men IKKE 3 menn I løpet av 4 år. Det er ekstremt. jeg har ingen tvil om at hun er en god mor som står på og oppdrar barna bra, er ikke det som er poenget. Poenget er at det er godt gjort å få 3 barn med forksjellige fedre på 4 år.  Jeg synes også det er kjempe bra hun ikke bruker abort som prevensjon men tar ansvar, men allikavel hvordan får man det til? 

Så lenge hun tar vare på barna sine og er en god mor,så har da ikke vi noe med dette. Dette blir kun sladder og vås

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, omtale av barn og tredjeperson.
/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stringbody,pumps,og stive nipler i reklameinnlegg for klokker..

Klokka ser man jo knapt for pupper,lår og rumpe i innlegget..

Pinlig.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.3.2017 den 22.05, Jus sanguinis skrev:

Å ha barn med flere fedre er seriøst negativt! Seriøst, jeg kunne aldri tenkt meg et forhold til en mulitfarkvinne. Bare tanken på å oppfostre enn annen manns barn byr meg i mot.

Det er din mening, den er ikke nødvendigvis ikke rett. Barn er en glede, en berikelse og du kan jaggu ikke alltid velge hvem du forelsker i deg heller, men du er kanskje litt enkel.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun virker som en ressursterk mor som har evner til å sette barna først. Utlevering av barn/famile på blogg kommer jeg aldri til og forstå hvordan noen gjør, det gjelder flere bloggere.

Det trengs mot for og stå i mot fordommene her i landet, barn med flere fedre er en fordom som står ganske sterk. Vi skal dømme, tenke negativt og sitte ?? om hvordan det er mulig.. Hvorfor? La folk ta egne valg i dette landet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, J.. skrev:

Stringbody,pumps,og stive nipler i reklameinnlegg for klokker..

Klokka ser man jo knapt for pupper,lår og rumpe i innlegget..

Pinlig.

Hvorfor det? ser langt værre når jeg åpner VG.no eller Tinder for den sags skyld " grøss"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Hvorfor det? ser langt værre når jeg åpner VG.no eller Tinder for den sags skyld " grøss"

Folka på Tinder er ikke der for å lage reklame,og VGs reklamer inneholder neppe tits and ass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gjesten29 skrev:

Det er din mening, den er ikke nødvendigvis ikke rett. Barn er en glede, en berikelse og du kan jaggu ikke alltid velge hvem du forelsker i deg heller, men du er kanskje litt enkel.

Rekker man å forelske seg når det er ons?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, suckers skrev:

Rekker man å forelske seg når det er ons?

Hva vil du med dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, J.. skrev:

Folka på Tinder er ikke der for å lage reklame,og VGs reklamer inneholder neppe tits and ass.

Og så? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på spørsmålet til TS:

Rannveig ble mor i en alder av 17 år og blogget gjennom graviditeten og babytiden. Hun bodde da i Alta. Det har vært rettsak med barnefaren om samvær.

hun ble gravid for andre gang da hun skulle operere inn silikon i puppene. Da overnattet hun hos en fyr i Oslo som hun hadde sex med. Hun og sønnen flyttet inn med denne fyren og de ble sammen. Hun var med på charterfeber da hun var gravid. Hun fødte en datter og etter noe tid var typen utro og gjorde en annen dame gravid. De gjorde det slutt.

Hun ble på Østlandet og ble senere gravid en tredje gang, men denne faren nekter å ha noe mer datteren å gjøre. 

Det var vært mye drama på bloggen. Et veldig stygt innlegg handlet om at Rannveig beskyldte en annen gravid dame for å spise på seg svangerskapsdiabetes med vilje og utsette ungen for tidlig fødsel. Innlegget ble slettet, men det ligger fortsatt screenshot av det på en annen blogg. Hun er kjapp med å slenge med leppa og dømme andre for deres handlinger.

samtidig virker hun som en god mamma som er glad i barna sine og er veldig flink til å aktivisere dem og finne på ting med dem. 

Men jeg må jo spørre til hvilken pris... Ungene blir veldig eksponert på bloggen sammen med all dramaet og kranglingen til mora. Legge ut om dårlige fedre, rettsaker, løgn og mye mer til hele Norges befolkning. Jeg vet at jeg ikke hadde satt pris på om min mor hadde gjort noe sånn.

Og før noen beskylder meg for å lyve, alt dette står på bloggen til Rannveig. Og ja, jeg har lest altfor mye på bloggen hennes.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Gjesten29 skrev:

Hva vil du med dette?

Endret av nyher
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...