Gå til innhold

Bordplassering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

A og b gifter seg. A er oppvokst med mor og stefar. Biologiske far har vært fraværende. Stefar har stilt opp i alt. Også det økonomiske. Biologiske far har hatt null intr. Ved bryllup så har a og biologiske far fått kontakt. 

Nå vil b at mor og biologiske far sitte med brudepar. Stefar og "stemor sammen. Fremme i kirken blir biologiske foreldre sammen.

Syns det er stygt gjort overfor stefar. Ingen som kjenner "stemor"

Det er å tråkke på folk. Mor har opplevd mye stygt av biologiske far. Hun dyns dette er svært vanskelig.

Overreaksjon?

Anonymkode: 50bf3...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er opp til bruden. Det er hun som inviterer, og hun som bestemmer hvordan hun vil ha det. Jeg synes foreldrene bør sa seg sammen akkurat denne ene dagen. De klarer nok sitte ved siden av hverandre noen timer. Og stefaren skjønner nok at det ikke er ment som noe personlig mot ham. 

Hvem er du i denne biten, som legger deg opp i det?

Anonymkode: e8e1d...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett opp tradisjonell bordplassering da slipper mor og sitte ved siden av far.

Anonymkode: 89ac5...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men dette er jo noe A bør bestemme, ikke B.

Anonymkode: 89ac5...83a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper mine barn tar hensyn til meg littegrann hvis de gifter seg. Jeg ønsker ikke å sitte ved siden av min eks, aller helst vil jeg ikke at han skal bli bedt engang. 

At han blir bedt må jeg nok bare finne meg i, men jeg kommer virkelig til å bli skuffet hvis barna plasserer meg sammen med han. De vet akkurat hva jeg føler om det, så jeg håper i det lengste 

Jeg synes den biologiske faren som står skrevet om i HI skal være glad bare han får komme. La biologisk mor få kose seg med ny mann under middagen, det er jo de som har stilt opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det naturlig at mor og stefar har plass nermest brudeparet.  Å være far er mer enn DNA. 

Anonymkode: 3c995...14e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Her tenker jeg at det ville vært mest naturlig at mor og stefar får sitte nærmest brudeparet, men jeg tenker også at det er opp til A å bestemme dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...