Gå til innhold

Hjalp familievernkontoret dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du sikkert falt tilbake i samme mønster etter en stund, dere må finne en måte som gir varig endring.

Anonymkode: 9b851...2b9

Jeg er enig i dette, har du prøvd sinnemestringskurs? eller terapi? Hvorfor ønsker du oppmerksomhet fra noen andre damer? trenger du bekreftelse på at du ser bra ut foreks?

Anonymkode: 46eaf...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i dette, har du prøvd sinnemestringskurs? eller terapi? Hvorfor ønsker du oppmerksomhet fra noen andre damer? trenger du bekreftelse på at du ser bra ut foreks?

Anonymkode: 46eaf...f1a

Gjorde det da. Men det et helt absurd. Så dette selv, og valgt avslutte. Tror kanskje jeg kan være smålig deprimert til tider?

Anonymkode: f01aa...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Vi fikk god hjelp av familivernkontoret i første runde. forholdet ble veldig bra og var bra i 5-6 år før det begynte å skrante igjen.

Andre gang hjalp det også. Klarte ikke redde selve forholdet, men gjorde så vi kom ut av samlivsbruddet med vennskap og godt samarbeid om ungene. Tror ikke vi hadde hatt et så godt forhold som vi har i dag uten å få hjelp av familievernkontoret, for vi slet veldig.

 Vi hadde kommunikasjonsproblemer. Og vi var ikke gode på å jobbe med det utenom når vi var på familivernkontoret. Og problemet ble bare større og større med årene. Hadde vi klart å være mer bevisste på dette og jobbet med det kontinuerlig så hadde vi sannsynligvis vært lykkelige sammen den dag i dag.

Anonymkode: 7a9cf...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...