Gå til innhold

Mann fra tinder.. forteller om angst for forpliktelse


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev med en mann fra tinder. Vi avtalte å møtes i dag men nå tror jeg at jeg vil trekke meg. Han begynte å skrive om at jeg måtte vite at han har angst for å forplikte seg men at vi kan se hvor det bringer. 

Vi avtalte å gå en tur. Men nå tror jeg at jeg har fått nok. Han sa at han ville ha med seg en vin og grillmat på turen. Jeg ville bare møtes og treffe på... huttetu for en original person ... vin og grillmat ? Jeg er skremt... 

Hva ville dere gjort om dere var meg? Avlyst der hele? 

Anonymkode: a0724...07b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er ute etter noe seriøst hadde jeg avlyst ja. Følelsesmessig utilgjengelig mann er ikke noe å anbefale.

Anonymkode: 88fec...3c5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Røm! 

Uff, er jo bare raringer på nettdatingssider.

hører aldri om rare kvinner.

enten har mennene kommet ut av et enormt langt forhold, er ute etter rebound, evig single og slitne partygutter ute etter ons eller ff, mentalt ustabile menn, eller mangler sosiale antenner, lista bare fortsetter.

så utrolig slitsomt, man mister motet helt:/

 

Anonymkode: 7c58c...7b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det virker som at han ikke er ute etter noe seriøst så høres nå den turen hyggelig. Hadde reist og tatt det som om jeg møter en venn. For menn med forspiktelsesangst er en "no go" om en ser etter mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skygg banen når du hører ordet "forpliktelsesangst". Det er stort sett bare en pen måte å si: "jeg er et jævla rævhøl mot damer og har vært det hele mitt liv"

Anonymkode: 7e708...bc1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skygg banen når du hører ordet "forpliktelsesangst". Det er stort sett bare en pen måte å si: "jeg er et jævla rævhøl mot damer og har vært det hele mitt liv"

Anonymkode: 7e708...bc1

Enig ... 

Anonymkode: a0724...07b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel (og datende) i 7 år helt til jeg begynte å ta ordet "forpliktelsesangst" som mitt cue to leave. Tok bare noen måneder, så var jeg i et forhold med en som vil det samme som meg :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Han er da i det minste ærlig isteden for å holde deg på gress i en evighet. Men jeg tror jeg hadde avlyst, skal man Date så må man jo være innstilt på at det km bli seriøst, noe det ikke virker som at han her er akkurat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei og nei.

opplevde noe liknende med en fyr på tinder, bare at han var mer høy på seg selv. Sa at jeg ikke skulle forvente for mye av han, en dag før daten. Møtte opp, men det var det. Ironisk nok bombarderte han tlf min i månedsvis. 

Dessuten er jeg sikker på at du ikke har lyst på en vimsete og usikker fyr?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...