Gå til innhold

Kunne du datet meg? Kvinne 32


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare for moro skyld,kan jo være greit å vite hva andre tenker av og til og hvorfor man evt ikke skulle kunne date meg.

Kvinne 32 år,mørkt hår,lav og kanskje et par kilo for mye,men er vel øyet som ser.

2 barn annen hver uke og ønsker ikke flere da de begynner å bli ganske store og jeg har ingen planer om å starte på "nytt". Men kan godt date en som har barn fra før.

kommet ut av et veldig langt forhold med en ungdomskjæreste for ca 1 år siden.

Jeg er leder i en bedrift,tjener helt greit,jobber hardt og har store ambisjoner.

Jeg er morsom å være sammen med og jeg må innrømme at jeg ikke har noe imot å være midtpunktet.

er glad i å være sosial,men trenger også alenetid innimellom. 

For å holde på interessen min i starten forventer jeg at du gir meg mye oppmerksomhet og viser at jeg er den du vil ha. Trenger noen som tar innitiativet,trekker meg fort unna hvis jeg får en følelse av at du ikke setter meg høyt nok på lista di.

Har bil,men eier ikke leilighet/hus på grunn av div i fortiden,har også litt gjeld fra fortiden,som jeg har begynt å ordne opp i,men tar dessverre tid når man er alene om utgiftene. 

Er ekstremt loyal og trofast hvis man behandler meg bra og jeg er kommet i den alderen der jeg ønsker et forhold som er stabilt og der jeg føler meg trygg!

Er du snill med meg er jeg dobbelt så snill med deg..

Har vanskelig for å åpne meg og tar lang tid før jeg slipper noen inn under overflaten.

klarer ikke være sammen med noen som har dårlig selvbilde,klager for mye eller trenger konstant bekreftelse.

 

 

Anonymkode: 849e5...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men du trenger bekreftelse? Og gidder ikke ta initiativ?hva skal du bringe inn i forholdet/datingen? Litt intetsigende det du legger frem. Du nevner ingen konkrete ting du liker å pusle med eller mer. Alle synes de selv er morsomme.

tolker bare teksten din jeg.

Anonymkode: a6a68...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du trenger bekreftelse? Og gidder ikke ta initiativ?hva skal du bringe inn i forholdet/datingen? Litt intetsigende det du legger frem. Du nevner ingen konkrete ting du liker å pusle med eller mer. Alle synes de selv er morsomme.

tolker bare teksten din jeg.

Anonymkode: a6a68...ec2

Ja,trenger litt bekreftelse i starten,det går selvfølgelig begge veier.. fordi jeg er redd for å bli såret å litt stolt,så derfor viktig for meg at noen virkelig setter meg høyt på lista i datingfasen,ikke spesielt kravstor når jeg først er i et forhold. 

Bare fordi jeg liker en mann som tar litt initiativ betyr det ikke at jeg aldri gjør det. 

Jeg synes ikke jeg selv er morsom,men alle rundt meg sier det,så derfor jeg skrev det. 

glemte å si at jeg liker å trene også,spesielt glad i løpe og gå turer,ellers så liker jeg å være sammen med venner og familie. 

 

Anonymkode: 849e5...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbyer da? 

Mange blir interesserte om de deler samme hobby, lidenskap

Anonymkode: a6a68...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Du vil ikke ha flere barn, og jeg er ikke keen på å være stepappa. Jeg er heller ikke så glad i karrierekvinner.

Anonymkode: 4a1fa...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Trening og liker å løpe og gå tur.

Anonymkode: 849e5...410

Hvis dette er det eneste du har å komme med av interesser så tror jeg du ikke vil få så mye match. 

Alle trener, relativt mange løper.

jeg personlig ser ikke på trening som en lidenskap, såsant du ikke deltar i konkurranser og drar på ferier med hovedfokus i trening.

noen tips: hva slags humor har du? Kan nevne komedier osv, annet humoristisk du deltar på. Lager du ting? 

Leser du eller foretrekker du tv, kino. Er du a eller b menneske. Hva med mat osv. Er du lat? Er du interessert i mote? Hva direkte gjør du når du har en fridag og skal kose deg ute? Reisemål ferier osv. Foretrekker dy byliv eller naturen? Gåturer?

Er jo enormt mye man kan presentere om seg selv.

du fremstår lite engasjert med den teksten ts.

er bare konstruktiv kritikk dette her.

Anonymkode: a6a68...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...