Gå til innhold

Hva er den beste tinder profil teksten du har sett ?


Gjest Panda33

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Beste er en som var inkorporert i en tegneserie han hadde laget av seg selv. Humoristisk, men informativ. Sett et par av de, men han her var hakket mer proff.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sveip høyre eller venstre, jeg gir f*en"

syntes det var morsomt :ler:

Anonymkode: b4f6f...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en bra en om multiple personligheter her en dag. Da kniste jeg og sveipa høyre.

Ellers så setter jeg pris på en utfyllende tekst. Det er ikke sikkert vi er en match og jeg sveiper høyre, men jeg setter pris på menn som gidder mer enn høyden sin og emojis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Derpderp skrev:



Ellers så setter jeg pris på en utfyllende tekst. Det er ikke sikkert vi er en match og jeg sveiper høyre, men jeg setter pris på menn som gidder mer enn høyden sin og emojis.

Så lenge kvinnene setter pris på tinderprofilen min så er  det ikke så viktig om de sveiper til høyre eller venstre. 

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Så lenge kvinnene setter pris på tinderprofilen min så er  det ikke så viktig pm de sveiper til høyre eller venstre. 

Haha, I know I know.. Men om jeg setter mer pris på den så gjør kanskje andre kvinner også det. Det er jo fint å vite hvem vi sveiper på. Det er lov til å by litt på seg selv, selv om det ikke alltid gir utslag. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen jeg har likt. Synd at de fleste på Tinder mangler kreativitet til å lage en bra tindertekst.

Sett følgende:

"Jeg har ikke en like stor rumpe som Kim Kardashian, men personligheten min er like så stor".

"Som liten ble jeg bortført av grønne menn fra Mars og senere returnert til jorden. Det er derfor jeg har grønne øyne. Det må du ikke fortelle til noen. Det blir vår lille hemmelighet"

"Matcher vi tar jeg med hjem på date. Jeg server vann og brød, type fengselskost. Dette for å vise at å være sammen med meg er som å være i et fengsel."

"Jeg har lært at menn kan kun føle to ting: kåthet og sult. Hvis jeg ser deg uten en stiv penis vil jeg lage deg et smørbrød."

"I'll be Burger King and you'll be Mcdonalds, I'll have it my way and you'll be loving it"

Anonymkode: 25737...7fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Har tits, det veier opp for alle de negative sidene"

Anonymkode: fa8e2...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...