Gå til innhold

Er maleriet for stygt til å selges?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Man ser jo tydelig at det er en amatør som har laget det, men til å være av en helt fersk amatør er det imponerende. Nå jobber jeg innenfor feltet da, så har nok et litt kritisk blikk. Det er mange som ikke er like kritiske. Hvis det er et marked eller lignende i nærheten av der du bor kan du jo ta det med og prøve å få det solgt, selv om du nok ikke kommer til å tjene en formue.

Anonymkode: fa768...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser at du kaller deg lutfattig student, men hvis du får råd til det synes jeg du burde prøve å tegne litt akt. Det er blant annet mange skoler som tilbyr dette mot en billig penge. Synes bildet er uttrykksfullt, men det er litt irriterende at anatomien ikke er på plass. Det er noe som er nesten umulig å lære seg ordentlig uten å bruke en levende modell, men når du først får tilgang til det kan du lære utrolig mye på kort tid.

Anonymkode: fa768...afc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde nok ikke kjøpt det, dessverre, det er for depressivt og dystert for min smak. Men det finnes jo så mange ulike smaker rundt omkring, så hvorfor ikke lage en Finn annonse på det? Det kan godt hende noen melder seg. Og du trenger jo bare èn kjøper, så er det solgt :-)

Kanskje prøve å male noe vakrere, gladere og muntrere en annen gang? Det kanskje lokker flere interesserte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt min type stil, og jeg ville betalt deg rundt 1000 kr for bildet, avhengig av str. Kunne gitt mer om det var et stort bilde. Dessverre er det litt for dystert og "angstfullt" til at jeg kunne hengt det noe sted. 

Legg ut finn-annonse! 

Anonymkode: b05b0...6df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud du har talent😍 Dette maleriet likte jeg virkelig! Du er utrolig flink🎉

Vil bare si ifra om at fu ikke må bli trist hvis du ikke får solgt det; Hvis jeg ikke husker helt feil var det en veldig kjent kunstner som ikke fikk solgt noen som helst malerier før etter hans død. Sier ikke at du må dø før du får solgt maleriene dine, men altså betyr det ikke at du er talentløs selvom folk ikke kjøper. 

Endret av Spiteful
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...