Gå til innhold

Er forelsket. Det er forferdelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har datet en fyr en stund, og har nå blitt forelsket. For første gang i mitt liv. Jeg er 30 år, og føler meg som 14. Jeg trodde ikke jeg hadde disse følelsene i meg, da jeg aldri har opplevd det før. Så er faktisk litt overrasket over meg selv. 

Jeg tenker på han hele tiden, vil være sammen med han hele tiden, vil sende meldinger/snap hele tiden. Dette er uholdbart! 

Hvordan får man tankene over på noe annet? Det er jo helt håpløst. Jeg får ikke sove og jeg får ikke gjort noe fornuftig. Bare tenker, overanalyser, og håper at han føler det samme :sukk: 

Anonymkode: 92eeb...160

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis han snart gjengjelder disse følelsene, så blir jo dette bare topp.

Hvis ikke, så vil det likevel gå over, altså. 

Anonymkode: 9390a...45f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han snart gjengjelder disse følelsene, så blir jo dette bare topp.

Hvis ikke, så vil det likevel gå over, altså. 

Anonymkode: 9390a...45f

Det er jævlig å være forelsket. Fordi man lett mister fornuften når man er forelsket. Jeg traff en fyr da jeg var såret fra et annet forhold. Trodde aldri jeg skulle bli forelsket igjen. Første og andre daten klarte jeg å holde meg selv under full kontroll, men etter å ha hatt sex med han så kom følelsene. Jeg kjente meg forelsket. Jeg ble helt "lost" i han. Tilslutt så mistet jeg kontrollen over meg selv pga følelsene og pga usikkerheten. Han dumpet meg av den årsak at jeg hadde skrevet noe dumt.... eller vet ikke om det var derfor.. Jeg skrev det dumme fordi han ikke betrygget meg. Han hadde en annen dame som han traff og det førte ikke godt med i situasjonen. Jeg klarte ikke å takle det.. Og nå sitter jeg her: tenker at jeg aldri ønsker å bli forelsket igjen for det er noe dritt!. Men faktisk : holder man bakkekontakten så kan det bli fint. ''

Trådstarter : følg fornuften samme hvor forelsket du er. :) . Lykke til. ! 

Endret av Shanita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jævlig. Hadde det mye bedre med meg selv før han 😁

Er livredd for å skremme han bort. Skjønner veldig godt hvis han blir det. Jeg prøver å beherske meg, men det er faen ikke lett :sukk: 

Anonymkode: 92eeb...160

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må onanere oftere. 

Når du får lettet på trykket, forsvinner mye følelsene du har overfor han.

Anonymkode: 9cc77...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må onanere oftere. 

Når du får lettet på trykket, forsvinner mye følelsene du har overfor han.

Anonymkode: 9cc77...687

Du må være en mann for det der er et elendig råd :P 

Anonymkode: fea49...76e

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Ja, det er forferdelig å være forelsket. Faktisk ille om det er gjensidig også. Slik deiligvondt. Jeg er over 40 år og prøver å beherske meg slik at jeg ikke oppfører meg som en fjortenåring :rodmer: Alt jeg vil er å treffe ham, være sammen med ham hele tiden, kysse og kline hele tiden... He he, blir helt flau bare jeg skriver det. Sitter bare og fjaser og ler, klarer ikke konsentrere meg. Sender hverandre klissete hjertemeldinger flere ganger om dagen, men jeg elsker de meldingene :hjertesmil: 

Anonymkode: 0c2e0...8e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt latterlig jævlig. Særlig når jeg mistenker at det ikke er gjensidig. Han har sagt han har det kjempe travelt nå pga jobb, derfor tar det ofte lang tid før han svarer på sms. Allikevel krisemaksimerer jeg enormt. Jeg klarer heller ikke droppe han....faen altså. 

Anonymkode: 8a7d6...3f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt småpining å være skikkelig forelsket i en/ei uten å møtes så ofte, men helt jævlig da forholdet går i dass å man fortsatt er forelsket i personen

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...