Gå til innhold

Menn på KG


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har sjekket opp en KG mann? Er det rart om jeg sender han en PM? Hvordan går jeg frem? 

Har dere blitt sjekket opp av KG menn? Hva skrev han? 

Anonymkode: e3d41...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest canacas

Det hjelper å ha hatt en dialog i tråd/tråder, med brukernavn. Noe å bygge på altså. Ingen som har sjekket opp meg som i at det har blitt noe på dem, men fått god kontakt med flere fine folk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, canacas skrev:

Det hjelper å ha hatt en dialog i tråd/tråder, med brukernavn. Noe å bygge på altså. Ingen som har sjekket opp meg som i at det har blitt noe på dem, men fått god kontakt med flere fine folk :)

Har du møtt noen av dem IRL? 

Er det OK å spørre etter bilde ganske tidlig i samtalen? 

Anonymkode: e3d41...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt noen av dem IRL? 

Er det OK å spørre etter bilde ganske tidlig i samtalen? 

Anonymkode: e3d41...0d1

Har du noen gang snakket med noen på nett som du ikke møtte på KG?

Tror ikke menn her er så utrolig forskjellig fra folk på resten av det o store Internett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, applestories skrev:

Har du noen gang snakket med noen på nett som du ikke møtte på KG?

Tror ikke menn her er så utrolig forskjellig fra folk på resten av det o store Internett.

Menn på datingsider vil sjekkes opp, jeg vet ikke hva menn på KG vil

Anonymkode: e3d41...0d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har du møtt noen av dem IRL? 

Er det OK å spørre etter bilde ganske tidlig i samtalen? 

Anonymkode: e3d41...0d1

Husk at KG er et forum, ikke nettdating, så noen vil sikkert ikke gi fra seg bilder. De jeg har skrevet med har delt bilder fordi det er tillit tilstede. Jeg ville aldri delt det videre. Ingen sender pm og ber om bilde. Dessuten er det et kompliment å bli kontaktet fordi noen syns du skriver bra, virker ålreit osv - fremfor å skulle bli vurdert på utseende. Syns jeg da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn på datingsider vil sjekkes opp, jeg vet ikke hva menn på KG vil

Anonymkode: e3d41...0d1

Du har ikke snakket med menn på nett utenom datingsider?

Nei da skjønner jeg at det kan være litt vanskelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Menn på datingsider vil sjekkes opp, jeg vet ikke hva menn på KG vil

Anonymkode: e3d41...0d1

Hehe, mange av de vil sexte eller pule. Og så er det mange som bare er reale og ålreite folk som syns det er hyggelig å bli kjent. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du møtt noen av dem IRL? 

Er det OK å spørre etter bilde ganske tidlig i samtalen? 

Anonymkode: e3d41...0d1

Hvorfor er det så viktig for deg å se bilde? 

Anonymkode: 59d20...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, applestories skrev:

Du har ikke snakket med menn på nett utenom datingsider?

Nei da skjønner jeg at det kan være litt vanskelig...

Nei, hvor skulle jeg møtt på menn på nettet utenom datingsider?

7 minutter siden, canacas skrev:

Hehe, mange av de vil sexte eller pule. Og så er det mange som bare er reale og ålreite folk som syns det er hyggelig å bli kjent. 

Kunne du liksom datet en fra KG? Er det sant som mange sier at menn på KG gjerne er gift, men leter etter litt spenning? Lest noen tråder, vil ikke møte på dem

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig for deg å se bilde? 

Anonymkode: 59d20...c6c

Jeg har en viss standard, vil ikke sløse bort tid på menn

Anonymkode: e3d41...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte kjæresten min her. Var han som tok initiativ. I begynnelsen var det mest løst prat og en vennskapelig tone mellom oss. Litt uskyldig flørting kanskje, men det var absolutt ikke noe "tvungen" dating. Følelsene kom etter hvert, litt etter litt. Ble først glad i han som person før jeg ble forelsket.

Anonymkode: cbaa6...24f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, hvor skulle jeg møtt på menn på nettet utenom datingsider?

Kunne du liksom datet en fra KG? Er det sant som mange sier at menn på KG gjerne er gift, men leter etter litt spenning? Lest noen tråder, vil ikke møte på dem

Jeg har en viss standard, vil ikke sløse bort tid på menn

Anonymkode: e3d41...0d1

Ja, det er noen her jeg kunne datet. 

Det er sikkert gifte menn her som søker spenning, de finner du på nettdating også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått noen halvkleine PM'er fra menn jeg aldri har vekslet et ord med her på forumet. Jeg aner ikke hva som motiverte dem til å ta kontakt, men jeg er uansett såpass snerpete (og i et forhold) at jeg ikke gidder å svare på sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, hvor skulle jeg møtt på menn på nettet utenom datingsider?

Kunne du liksom datet en fra KG? Er det sant som mange sier at menn på KG gjerne er gift, men leter etter litt spenning? Lest noen tråder, vil ikke møte på dem

Jeg har en viss standard, vil ikke sløse bort tid på menn

Anonymkode: e3d41...0d1

Jeg har alltid stort sett bare snakket med menn på nett, men hvor har jeg egentlig møtt alle disse... Chattesider, ikke sikkert disse finnes i like stor grad lenger. Kommenterer på felles blogger, kommer i snakk. Hørt på samme podcast, diskuterer videre på en annen plattform. På reisenettsteder på nett har jeg møtt noen, en av de jeg kjenner best møtte jeg på en side for penpals, sier han ihvertfall, som jeg visstnok var medlem av noen uker i 2003. Facebook, og grupper der er jo et sted man kan komme i snakk med folk. Kommentarfeltene på nettaviser - men de unngår jeg stort sett nå. Har blitt søkt opp på Skype av folk som har flyttet til eller skal reise til Norge og vil snakke med nordmenn.

Og da snakker man til dem som helt vanlige mennesker.

Men noe sier meg at du ikke helt har tålmodighet til å bare snakke med helt vanlige mennesker. Kunne jo komme til å sløse bort tid...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, canacas skrev:

Det hjelper å ha hatt en dialog i tråd/tråder, med brukernavn. Noe å bygge på altså. Ingen som har sjekket opp meg som i at det har blitt noe på dem, men fått god kontakt med flere fine folk :)

de fleste du flørter med er jo minst 10 år yngre enn deg. barnerov?

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Møtte kjæresten min her. Var han som tok initiativ. I begynnelsen var det mest løst prat og en vennskapelig tone mellom oss. Litt uskyldig flørting kanskje, men det var absolutt ikke noe "tvungen" dating. Følelsene kom etter hvert, litt etter litt. Ble først glad i han som person før jeg ble forelsket.

Anonymkode: cbaa6...24f

Hvordan tok han initiativ? Var han bevisst ute etter flørting? Ser for meg en som starter en samtale her med flørting flørter med andre brukere også. Hvordan var det å møtes IRL vs fra en datingside?

5 minutter siden, canacas skrev:

Ja, det er noen her jeg kunne datet. 

Det er sikkert gifte menn her som søker spenning, de finner du på nettdating også. 

Hvordan burde jeg gå frem? Føler du er en KG-guro så tar i mot alle tips:laugh:

Anonymkode: e3d41...0d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest canacas
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan tok han initiativ? Var han bevisst ute etter flørting? Ser for meg en som starter en samtale her med flørting flørter med andre brukere også. Hvordan var det å møtes IRL vs fra en datingside?

Hvordan burde jeg gå frem? Føler du er en KG-guro så tar i mot alle tips:laugh:

Anonymkode: e3d41...0d1

Sorry, ingen guru (eller guro). Skriver dere i mange av de samme trådene? Med brukernavn? Ta utgangspunkt i en diskusjon dere deltar i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har en viss standard, vil ikke sløse bort tid på menn

Anonymkode: e3d41...0d1

Typisk overfladisk dame med høye forventninger. Jeg ville styrt unna slike som deg. 

Anonymkode: 59d20...c6c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, canacas skrev:

Sorry, ingen guru (eller guro). Skriver dere i mange av de samme trådene? Med brukernavn? Ta utgangspunkt i en diskusjon dere deltar i. 

Veldig viktig!

Om du er en som alltid skriver anonymt, så kan du nok føle at du kjenner ham litt mens han (med god grunn) ikke aner hvem du er. Det er litt creepy å få meldinger fra noen som tydeligvis har lest innlegg du har skrevet, men som du aldri har sett delta selv. Da føler man seg smått overvåket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, WubWub skrev:

de fleste du flørter med er jo minst 10 år yngre enn deg. barnerov?

Kontakt BV. Dette er ikke greit, og noen med empati må ta ansvar! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...