Gå til innhold

Hvordan finne uforpliktende sexpartner som mann? Jenter vil som regel kun være kjæreste.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Søk på de rette plassene, vær ærlig, og slutt å plage og mase på alle oss andre. 

Anonymkode: 7977f...48a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kun interessert i sex og aldri forhold. Kaller det selvsagt ikke søndagskjæreste heller, siden det ikke er annet enn vennskaplige følelser i bildet.

Vet ikke hvor jeg finner disse. Leter aldri aktivt.De dukker bare tilfeldig opp i blant. Mitt eneste tips er i grunn å være klar på at du ikke vil ha kjæreste så du slipper styret med at den andre blir forelska.

Er kvinne forresten.

Anonymkode: e9c07...c71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha huff da en mann som vil ha pose og sekk. Tenk om kvinner også skulle tenkt sånn.  Å ja vil gjerne ha en mann som betaler regningene mine og slikker meg hver dag men han får ikke bo her eller penetrere!  

Seriøst dude er du mann så vær en mann. Skal du være med en kvinne bør du respektere dem såpass at du skjønner det er bortkasta for de å være med deg om det ikke skal bli noe forhold. De fleste dater menn for å gifte seg og få barn og ingen dame vil ha en mann som har knulla halve byen på one night stands eller ikke veit å forplikte seg i et forhold. Ønsker du ikke å forplikte deg så skaff deg en flesh light og ikke mess med følelsene til en levende dame ! Det blir følelser på et eller annet tidspunkt uansett så fuck friends er også dårlig idé!  Du er en gutt som må vokse opp til å bli mann. Så innser du en dame skal persues bergtas og holdes på for om ikke du gjør det er det hundrevis av andre kvalitetsmenn som vil fordi de faktisk er MENN og ikke gutter. 

Anonymkode: e4ae1...ec5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Tilfredsstille mine behov uten å få noe igjen? Inntrykket mitt er at kvinnen får mer ut av det enn meg under akten. Og det er vel mange kvinner som ønsker det samme? 

Har i hvert fall inntrykk av det, selv om jeg ikke har møtt så mange hittil. Eller så vil de bare ikke være det med meg...

 

Anonymkode: 7f73e...636

Jaha inntrykket ditt er at hun får ler ut av det enn deg ? Stønning og støynivå tells ikke for det faker og overdriver man for å gjøre det mer spennende eller fordi lyd er tenkende.  Regner med du slikker fingrer og knulle henne til minimum 2-3 orgasmen hver gang da og av og til får henne til å squirte og skjelve så mye i bena at hun ikke kan røre de. 

Du sier at de du har møtt gir utrrykk for at sexen er bra men også at de ikke ville være sexvenn med deg, så du kan banne på at du fikk feil inntrykk og de ikke syns du var så bra sexpartner.

Du er ikke god fordi du får en dame i seng men at hun kommer tilbake igjen og vil ha mer og mer !  

Anonymkode: e4ae1...ec5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kun interessert i sex og aldri forhold. Kaller det selvsagt ikke søndagskjæreste heller, siden det ikke er annet enn vennskaplige følelser i bildet.

Vet ikke hvor jeg finner disse. Leter aldri aktivt.De dukker bare tilfeldig opp i blant. Mitt eneste tips er i grunn å være klar på at du ikke vil ha kjæreste så du slipper styret med at den andre blir forelska.

Er kvinne forresten.

Anonymkode: e9c07...c71

Hvorfor aldri?

Mitt problem er at de gangene jeg er tydelig på at jeg ikke vil ha kjæreste, så blir jentene riktig nok bare mer interessert, men det virker som stoltheten deres hindrer dem i å nedverdige seg selv til en "knulledokke". Jeg ser naturligvis ikke på de slik, men det er slik de fremstiller det. Derfor skiller vi som regel vei før noe skjer.

Kanskje har jeg bare vært veldig uheldig og i tillegg møtt mange i en aldersgruppe som er mer interessert i å etablere seg.

Den ideelle ordning for min del hadde vært en eller flere gode venninner som stikker innom når de har lyst og anledning for et ligg og annet sosialt samvær når det passer seg. Har bare ikke lyst på den faste ordningen og forpliktelsen det medfører å være kjæreste i et monogamt forhold. Betyr ikke at jeg ikke kan ha følelser eller interesse for den personen. Tvert i mot.

På 26.2.2017 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Hvordan merket du dette?

Anonymkode: 09f90...417

Nå spekulerer jeg selvsagt, men i motsetning til hun andre så hadde vi kompatible personligheter og hadde veldig god seksuell kjemi. Angivelig det beste hun hadde opplevd om jeg kan få skryte litt som anonym bruker. Ser ikke bort fra at jeg også kunne fått følelser. Veldig søt jente. Man vet aldri.

Ellers takk for svar til andre som har svart :)

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 27.2.2017 den 8.54, AnonymBruker skrev:

Jaha inntrykket ditt er at hun får ler ut av det enn deg ? Stønning og støynivå tells ikke for det faker og overdriver man for å gjøre det mer spennende eller fordi lyd er tenkende.  Regner med du slikker fingrer og knulle henne til minimum 2-3 orgasmen hver gang da og av og til får henne til å squirte og skjelve så mye i bena at hun ikke kan røre de. 

Du sier at de du har møtt gir utrrykk for at sexen er bra men også at de ikke ville være sexvenn med deg, så du kan banne på at du fikk feil inntrykk og de ikke syns du var så bra sexpartner.

Du er ikke god fordi du får en dame i seng men at hun kommer tilbake igjen og vil ha mer og mer !  

Anonymkode: e4ae1...ec5

De fleste sier jo faktisk ikke dette, det virker mer som du finner opp ting for å treffe ham der det svir 🙂

Det kryr av tråder hvor de kommer tilbake fordi de har følelser, og lurer på om de blir brukt og er bekymret for det. 

Og du vet vel strengt tatt ingenting om hvordan de som har hatt sex med en anonym person på nettet har hatt det. Det er bare synsing fra din side, og så følte du for å skrive er kraftig innlegg for å sette ham på plass. For alt du vet, kan de ha hatt det helt flott, men holder seg unna fordi han fremstår som en som ikke er noe å satse på som partner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke vanskelig

Du må bare bli attraktiv nok, så får du deg i bøtter og spann. Dra ut på byen og knull.

Lista er enkel; store muskler, godt utseende, og en fuckboy holdning.

Damer har to kategorier de putter menn i: de som de bare vil ha for sex, og ikke ha for forhold. Og de som de vil ha for forhold, og for sex. I og med at kvinner helst vil ha forhold, så finner de seg kun i å ha sex med de mest attraktive mennene. Disse mennene har ofte erfaring, og gir de det de vil ha.

Så begynn å knulle rundt. Forhåndsbestill deg resept mot klamydia. Knull i vei.

Anonymkode: dd06d...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner masse på tinder.. Kryr av damer der som vil ha "søndagskjærester". En som startet samtalen med å skrive "pule?" Ble ikke mye puling der ass. Det var litt for direkte for til og med meg som er en mann!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg svartmaler min egen situasjon litt mye. Når jeg tenker meg om har jeg ligget mer enn én gang med de siste tre jentene som delte min seng. En av de ble jeg faktisk sammen med.

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2/27/2017 den 23.41, AnonymBruker skrev:

Mitt problem er at de gangene jeg er tydelig på at jeg ikke vil ha kjæreste, så blir jentene riktig nok bare mer interessert, men det virker som stoltheten deres hindrer dem i å nedverdige seg selv til en "knulledokke". Jeg ser naturligvis ikke på de slik, men det er slik de fremstiller det. Derfor skiller vi som regel vei før noe skjer.

Jeg synes det høres veldig ut som om problemet ligger i hvordan du legger det fram. Jeg har hatt ganske mange elskere/friends with benefits opp gjennom, men samtidig har jeg snakket med noen menn som har ønsket seg det, men lagt det fram på en måte som får det til å høres ut som om de bare vil bruke kroppen min litt innimellom, og da avviser jeg de så klart. Du må uttrykke deg på en måte som tydelig viser at du først og fremst er interessert i deres selskap og vennskap, og at sex hadde vært en fin bonus. Men du er vel kanskje egentlig ikke interessert i disse damene som mennesker, men først og fremst som sexdukker? Da gjennomskuer de deg jo så klart, og det er jo ingen som er interessert i noe slags forhold som ikke bygger på at de blir respektert som menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Sidsel skrev:

Du må uttrykke deg på en måte som tydelig viser at du først og fremst er interessert i deres selskap og vennskap, og at sex hadde vært en fin bonus. Men du er vel kanskje egentlig ikke interessert i disse damene som mennesker, men først og fremst som sexdukker? Da gjennomskuer de deg jo så klart, og det er jo ingen som er interessert i noe slags forhold som ikke bygger på at de blir respektert som menneske.

Ja. Noen tips til hvordan?

Jeg er så absolutt ikke interessert i kun sex. Har ved mange anledninger sagt nei til kun sex. Jeg ønsker vennskap og sex. Gjør gjerne enkle aktiviteter utenom senga og stiller opp som en venn og lytter når det er behov for det. Ønsker bare ikke forpliktelsen, familiemiddager eller monogami.

Anonymkode: 7f73e...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, man spør bare ikke «skal vi ha uforpliktende sex regelmessig» i noen som helst slags ordelag, man gjør det klart at man ikke er ute etter et forhold, også forsøker man forsiktig å forføre, også ser man hvor det går hen. For min egen del føler jeg at en slags «avtale» om regelmessig sex er crazy forpliktende, jeg vil bare ha en venn som jeg kan ha sex med nå og da. Hvis jeg ikke kan møte ham uten at han forventer sex hver gang, så gidder jeg ikke. Jeg er heller ikke interessert i å forplikte meg til framtidig casual sex gjennom en slags muntlig avtale om det.

Endret av Sidsel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Kvinner lar seg alltid lure av menn som har stor selvtillit og er litt sånn barsk og slem. Menn som ikke lar kvinnene styre. Snille menn får ikke noe annet enn et vennskap. 

Derfor man ser kriminelle gjengledere alltid ha en drøss med damer hengende rundt seg, mens den hjertelige og gode mannen i gata har kvinnelige venner og ikke noe mer.

Kvinner elsker det som er mystisk med en mann, så du må være litt sånn der tøff og ikke være for ærlig.

Anonymkode: 20c4b...2db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
På 26.2.2017 den 12.46, AnonymBruker skrev:

Har ved to anledninger funnet jenter som har vært interessert i et uforpliktende opplegg, men det ble ikke noe av ulike årsaker (geografi og inkompatibel timeplan). Tror ikke problemet mitt er at jeg ikke er attraktiv da mange jenter jeg treffer ønsker å være kjæresten min og jeg har flere langvarige forhold bak meg.

Når jeg antyder slike opplegg får jeg som regel høre ting som

"Jeg er på jakt etter noe seriøst."

"Jeg vil ikke kun være en av jentene dine."

"Jeg er ikke bare et hull".

Osv... 

Har jeg bare vært uheldig? Eller starter jeg i feil ende? Noen tips? Er det enkleste å overtale en ONS? Ikke så veldig interessert i nettdating og er i tillegg ganske kresen (vant med pene jenter). Eventuelt Tinder til nøds.

På grunn av livssituasjon og preferanser tror jeg noe slikt ville passet meg best akkurat nå. Trenger ikke KUN være sex. Ønsker bare ikke forpliktelsen akkurat nå og liker friheten min. 

Anonymkode: 7f73e...636

Jeg tror du må være 100% ærlig når du leter kommuniserer (sier ikke at du ikke er det...) Du finner lettest en match dersom du tydelig forteller at du kun er på jakt etter en sexpartner. 

Hva med å lete blant par som søker en mann til henne? - Mange menn tenner på å dele eller å bare å få se på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner lar seg alltid lure av menn som har stor selvtillit og er litt sånn barsk og slem. Menn som ikke lar kvinnene styre. Snille menn får ikke noe annet enn et vennskap. 

Derfor man ser kriminelle gjengledere alltid ha en drøss med damer hengende rundt seg, mens den hjertelige og gode mannen i gata har kvinnelige venner og ikke noe mer.

Kvinner elsker det som er mystisk med en mann, så du må være litt sånn der tøff og ikke være for ærlig.

Anonymkode: 20c4b...2db

Jeg lurer virkelig på hva slags mennesker du kjenner.

Anonymkode: 9a665...dc1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du starter i feil ende.

Du kan ikke få jentene til uten videre å bare være ute etter "noe uforpliktende" - du må faktisk sjøl komme dit at jentene vil ha sex med deg, sjøl om det aldri kan bli noe mer. Det har med din attraktivitet å gjøre. 

Hvis kvinnene blir interessert i deg og "må ha deg", så blir det. Men det er veldig få menn som har det slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker du bare ei å ha det gøy med, så velg ei singel (voksen) milf som også er ute etter en ting.

Det er også veldig liten sjanse for at hun blir forelsket i deg. Når og viss hun senere ønsker et forhold så vil hun date menn i sin egen alder. Dermed fikk du mulighet til å  være leketøyet du ønsker å være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter
På Mon Feb 27 2017 den 8.47, AnonymBruker skrev:

Hahaha huff da en mann som vil ha pose og sekk. Tenk om kvinner også skulle tenkt sånn.  Å ja vil gjerne ha en mann som betaler regningene mine og slikker meg hver dag men han får ikke bo her eller penetrere!  

Seriøst dude er du mann så vær en mann. Skal du være med en kvinne bør du respektere dem såpass at du skjønner det er bortkasta for de å være med deg om det ikke skal bli noe forhold. De fleste dater menn for å gifte seg og få barn og ingen dame vil ha en mann som har knulla halve byen på one night stands eller ikke veit å forplikte seg i et forhold. Ønsker du ikke å forplikte deg så skaff deg en flesh light og ikke mess med følelsene til en levende dame ! Det blir følelser på et eller annet tidspunkt uansett så fuck friends er også dårlig idé!  Du er en gutt som må vokse opp til å bli mann. Så innser du en dame skal persues bergtas og holdes på for om ikke du gjør det er det hundrevis av andre kvalitetsmenn som vil fordi de faktisk er MENN og ikke gutter. 

Anonymkode: e4ae1...ec5

For kvinner vil aldri ha i pose og sekk?

Hvorfor skal det seksuelle alltid gå på kvinners premisser? Hva får deg til å tro at kvinners seksualitet er en hellig gudegitt greie som trumfer menns behov? For en arroganse.... det er nemlig ikke slik at alle kvinner har edle kjærlighetsbaserte agendaer og behov, mens mannfolka bare vil bruke og tømme!

Det finnes mange kvinner som er på stadier i livet hvor de ikke selv ønsker forpliktelser, men at de likefullt trenger litt rå puling og litt kroppskontakt av og til. Så får man bare finne seg en som tenker likt og avtale nøye på forhånd hva samspillet bør innebære.

 

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...