Gå til innhold

Konas kåtskap går utover min egen sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har opplevd lignende at partners  hypersexualitet gjør at man får mindre sexlyst enn tidligere?

Litt for mye av det gode....

Anonymkode: 36187...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun ikke kan bli fornøyd med deg så blir hun ikke "mettet" før hun får ha sex med enda flere menn...hun er vel blitt vant til å ha mye sex før hun traff deg... ? 

Anonymkode: 887a0...58a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan noen ganger bli for mye av det gode, og det sier litt når det kommer fra meg. :P Var sammen med en fyr for noen år siden som var kåt som en kanin 27/4. Var og er ofte kåt selv, trodde det var en fin match, men han ville ha seg absolutt hele tiden, var aldri snakk om å slappe av og prate, se en film, eller noe slikt, nei nei. Måtte bare gi ham opp, ble sliten av fyren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis hun ikke kan bli fornøyd med deg så blir hun ikke "mettet" før hun får ha sex med enda flere menn...hun er vel blitt vant til å ha mye sex før hun traff deg... ? 

Anonymkode: 887a0...58a

Har ikke noe med at hun ikke blir fornøyd, så har sporet du av hva tråden handler om. Spørsmålet er og var om partner med høyere sexlyst enn en selv da vil ha negativ effekt på din egen sexlyst. 

F. eks du liker å ha sex to ganger om dagen, så blir du sammen med nien som sjal ha sex 6 ganger om dagen.  M eller omvendt sexlysten din øker.

Anonymkode: 36187...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest treningspike

Har aldri hørt om at noen blir mindre kåt av partners større sexlyst. Men det går vel ant det også.

Jeg har hørt at jo mer man har sex jo mer får man lyst på sex. Kanskje dama er vant til mye sex fra før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda ts det er helt normalt,  de fleste kvinner kjenner seg igjen i det. Det blir bare mas og da blir det utilrekkende. Når vedkommende henger på deg og du ikke har lyst føler mab avsky.

Anonymkode: 559ce...80f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joda ts det er helt normalt,  de fleste kvinner kjenner seg igjen i det. Det blir bare mas og da blir det utilrekkende. Når vedkommende henger på deg og du ikke har lyst føler mab avsky.

Anonymkode: 559ce...80f

Godt å høre

Anonymkode: 36187...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjempe høy sex lyst og kjæresten min fikk nesten turn off på det ja. Endte med at vi nesten aldri hadde sex og etter mye spørring og undring sa han at etter lang tid at han ønska at jeg holdt mer på det og fikk han til å jakte når han var lysten of ikke tilby meg eller ta initiativ hele tiden selv. Jeg tenkte eehhh okei så vi skal bare ha sex når han vil fordi han liker å jakte ? Jeg forstår den fordi menn liker jakten og pirringen osv men kvinner liker også sex og jakten så hvorfor må jeg jakte som en skilpadde når jeg føler meg spmom en kåt løvinne? Greit brukte dildo en periode i stedet i forholdet men følte meg ikke spesielt elsket eller verdsatt da så meldte meg inn på tinder fant en ny og dumpet han. Så forskjellig sex lyst funker ikke i lengden. 

Anonymkode: 7d493...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket om du er frisk? Hvis hun har mer lyst enn deg så er det noe galt med deg.

Anonymkode: 6e708...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...