Gå til innhold

Lysterrorister


ajarRun

Anbefalte innlegg

Hva faen er det de tenker på? Løper rundt å skrur av lys i hytt og gevær. 

Det er minus ørten grader, ovnene står på hele døgnet, og likeså vil de ha det bekkmørkt i huset om natten eller ennå verre vær gang de forlater et rom! Hva er motivasjonen? Det er gørrirriterende. 

Plutselig står jeg der på toalettet og pisser i mørket. Hvilken pervers glede får disse idiotene av å urinere i blinde? 

Folk som skrur av lys burde bures inne i mentalinstitusjoner. De bør ta opp igjen bruken av sånne speilrom slik at disse avskyelige menneske får se på seg selv fra alle vinkler og innse hvor patetiske og verdiløse de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hva faen er det de tenker på? Løper rundt å skrur av lys i hytt og gevær. 

Det er minus ørten grader, ovnene står på hele døgnet, og likeså vil de ha det bekkmørkt i huset om natten eller ennå verre vær gang de forlater et rom! Hva er motivasjonen? Det er gørrirriterende. 

Plutselig står jeg der på toalettet og pisser i mørket. Hvilken pervers glede får disse idiotene av å urinere i blinde? 

Folk som skrur av lys burde bures inne i mentalinstitusjoner. De bør ta opp igjen bruken av sånne speilrom slik at disse avskyelige menneske får se på seg selv fra alle vinkler og innse hvor patetiske og verdiløse de er.

Skal anmelde meg selv. Terror er IKKE greit:lillesky:

Er ikke gnien/gjerrig på strømmen, bare foretrekker mørket

(mulig dette kan sees på som formidlende omstendhete og gi utslag i eventuell strafferabatt?) 

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Perle skrev:

Skal anmelde meg selv. Terror er IKKE greit:lillesky:

Er ikke gnien/gjerrig på strømmen, bare foretrekker mørket (mulig der i seg selv kan gi strafferabatt?)

Hvorfor har du lamper og vinduer da? Flytt inn i en hule eller en båt som ligger opp ned som andre hulemennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er jo mye triveligere når det er mørkt, da slipper man alt visuelt støy, for alt blir helt likt. Det er veldig forenklende og man trenger aldri å vaske og alt sånt kjedelig for man ser jo ikke forskjell uansett og som tilleggsbonus sparer man penger!

Du trenger da ikke lys for å tisse? Du hører om du treffer vannspeilet eller flisene. Hvis det var flisene så vet du at du gjorde noe feil. Null problem.

 

 

Anonymkode: d5df1...a8f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, amativeReflection skrev:

Hvorfor har du lamper og vinduer da? Flytt inn i en hule eller en båt som ligger opp ned som andre hulemennesker.

Usikker. Er nok påvirket av storsamfunnet. Skal ta grep! Har en gammel innbydende jordkjeller på tomten, og kommer nok å til å flytte inn der

Må bare bunkre opp lageret med "erter kjøtt og flesk", cornbeef og makrell i tomat, før jeg tar det endelige steget 

 

(samt sørge for wifi og nok dopapir)

Endret av Perle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...