Gå til innhold

vil min 18 år gamle kjæreste gå lei av meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvis man tar utgangspunkt i at man i et ungt forhold har det veldig bra hele tiden, og ikke vokser fra hverandre når man inntrer voksenlivet.

Vil gutten gå lei av jenta sitt utseendet eller av jenta generelt? 

Anonymkode: f8b9a...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Altså det er jo umulig å si men de eldes jo begge to.  . 

Anonymkode: edf4c...9c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er bare å innse med en gang at han kommer til å bli lei av deg og ditt utseende og kutte forholdet ved roten. Det er viktig å ta sorgene på forskudd. 

Anonymkode: 3b27c...3d4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er bare å innse med en gang at han kommer til å bli lei av deg og ditt utseende og kutte forholdet ved roten. Det er viktig å ta sorgene på forskudd. 

Anonymkode: 3b27c...3d4

 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Altså det er jo umulig å si men de eldes jo begge to.  . 

Anonymkode: edf4c...9c2

 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

HVORDAN SKAL VI VITE DET? :hakeslepp:

Anonymkode: d20ab...463

 

Jaja, men på generell basis da... :P

Leser bare så mange tråder og artikler om menn som mister følelser eller blir lei av dama.... 

Anonymkode: f8b9a...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Jaja, men på generell basis da... :P

Leser bare så mange tråder og artikler om menn som mister følelser eller blir lei av dama.... 

Anonymkode: f8b9a...d44

Du skal ikke tro på alt du leser.

 

 

Anonymkode: e7726...341

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hvis man tar utgangspunkt i at man i et ungt forhold har det veldig bra hele tiden, og ikke vokser fra hverandre når man inntrer voksenlivet.

Vil gutten gå lei av jenta sitt utseendet eller av jenta generelt? 

Anonymkode: f8b9a...d44

nei det tror jeg ikke. du kan jo holde deg i form og pynte deg, så hvorfor skulle han det. han er uansett i et forhold med deg så da vil han jo være sammen med deg. selvfølgelig vist du virkelig forfaller i utseende over tid så vil han miste interessen, men det regner jeg med at du ikke gjør

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, brownbrown skrev:

nei det tror jeg ikke. du kan jo holde deg i form og pynte deg, så hvorfor skulle han det. han er uansett i et forhold med deg så da vil han jo være sammen med deg. selvfølgelig vist du virkelig forfaller i utseende over tid så vil han miste interessen, men det regner jeg med at du ikke gjør

Menn kan finne på å miste interessen uansett hvor bra du holder deg. De vil alltid være på jakt etter noe annet. Noe bedre. Som de innbilder seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

umulig å vite, det går jo an å vokse fra hverandre etter at man per def har blitt "voksen" også.  Kanskje hun blir lei av ham for eksempel, enten pga utseendet eller andre ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, OPIgirl skrev:

Menn kan finne på å miste interessen uansett hvor bra du holder deg. De vil alltid være på jakt etter noe annet. Noe bedre. Som de innbilder seg. 

nei det tror jeg ikke. menn kan bli veldig komfortabel i forhold og bli i det uansett om damen hadde forfalt litt.

selvfølgelig finns de du snakker om, men det har ikke med skjnn og gjøre, for både mann og dame kan gjøre lsik. det har med personelighet å gjøre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det tror jeg ikke skjer før hun nærmer seg 30.

Jeg tok med hjem ei thaidame når hun var 18 og jeg var 65. Nå er hun 21 og jeg er fortsatt ikke lei den skjønne og deilige unge kroppen hennes.

Anonymkode: 943e4...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hvis man tar utgangspunkt i at man i et ungt forhold har det veldig bra hele tiden, og ikke vokser fra hverandre når man inntrer voksenlivet.

Vil gutten gå lei av jenta sitt utseendet eller av jenta generelt? 

Anonymkode: f8b9a...d44

Statistisk sett er det jo en betydelig fare for at dere skal gå fra hverandre, men det er oftere kvinnen som velger å bryte, så hvis du er fast bestemt på at du vil det skal være dere kan du i hvert fall velge å holde fast på ham gjennom både gode og onde dager. For problemer får de aller fleste på et eller annet tidspunkt, spørsmålet er hvordan man takler problemene.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...